00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
51949750
JStore, s. r. o.
Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
Tovar, Služba
1. Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu vyhotovený v zhode s EN 149:2001+A1:2009
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka respirátorov typ FFP2 bez výdychového ventilu, vyhotovených podľa normy EN 149:2001+A1:2009 resp. GB 2626-2006, resp. GB 2626-2019 . Respirátor musí mať účinnosť filtrácie podľa vyššie uvedenej normy minimálne 94% (FFP2). Respirátor musí byť v zhode s EN 149:2001+A1:2009. Respirátor musí byť označený značkou CE. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava tovaru na miesto plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Účinnosť filtrácie respirátoru podľa normy EN 149:2001+A1:2009 | % | 94 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Respirátor určený na jednorázové použitie | áno |
Respirátor s upevnením na gumičky | áno |
Respirátor s formovateľnou nosovou sponou | áno - kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa |
Výrobok (respirátor) v zhode s EN 149:2001+A1:2009 typ FFP2 alebo ekvivalentnou normou | áno |
Výrobok označený značkou CE | áno |
Označenie typu filtra a normy | priamo na výrobku |
Názov |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne sklad ŠZM. |
Predmet obstarávania, nový a nepoužívaný, bude dodaný jednorázovo, v celom objeme. |
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát najneskôr do 2 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy a to pred realizovanou dodávkou. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. |
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia minimálne 5ks, ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod |
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
Dodaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak. |
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite), je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy. |
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
07.05.2021 14:00
10 000,00 ks
5 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2021 11:37
29.04.2021 11:40
29.04.2021 11:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2021 11:41 - Vstupná ponuka | 5 199,00 | € | Cena bez DPH |
26.04.2021 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: