• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2021 11:35

Detail zákazky Z20218090

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2021 11:35

Základné údaje

Z20218090

OF-232753

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5716418

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov a súvisiace služby

medicinálne plyny, technické plyny, špeciálne plyny, nájom oceľových/tlakových fliaš a dopĺňanie zásobníka na kvapalný kyslík

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44611600-2 - Zásobníky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov a súvisiace služby na obdobie 12 mesiacov
Funkcia
Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Acetylén technický - tlaková fľaša 40 l/6 kg fľaša 5
2. kvapalný dusík v dewarovej nádobe 100ZLF liter 400
3. kyslík kvapalný medicinálny /zásobník/  1kg kg 185000
4. kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 10l /1,61 m3 fľaša 700
5. kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 10l / 200 bar       2,2 m3 fľaša 710
6. kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 10l / 200 bar    2,2 m3 - integrovaný ventil fľaša 1330
7. kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 40l /150 bar 6,43 m3 fľaša 80
8. kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 2l /200 bar       0,43 m3 - integrovaný ventil fľaša 570
9. oxid dusný medicinálny - tlaková fľaša 10l /7,5 kg fľaša 25
10. oxid uhličitý medicinálny - tlaková fľaša 11 l/ 7,5 kg fľaša 15
11. Labline fľaša 2
12. oxid dusnatý - F10/P200 fľaša 1
13. propán bután - tlaková fľaša 80l /33 kg fľaša 10
14. nájomné za zásobník na med.kyslík kvapalný zásobník/mesiac 12
15. nájomné tlaková fľaša propán/butánová F80/33 kg fľaša/deň 730
16. nájomné tlaková fľaša oceľová fľaša/deň 67800
17. nájomné tlaková fľaša oceľová med.kyslík F02 P200 fľaša/deň 11000
18. nájomné tlaková fľaša med.kyslík integrovaný ventil F02 fľaša/deň 730
19. poplatky súvisiace s dodávkou tlakových fliaš TRF príplatok dodaná fľaša/ks 3448
20. poplatky súvisiace s dodávkou kvapalného medicinálneho kyslíka 1 dodávka 90
21. TRF poplatok DEWAR 1 dodávka 4
22. recyklačný príspevok ks 3448
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII 2. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi medicinálne, technické a špeciálne plyny v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a súčasne umožniť objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše, zásobník a iné nádoby počas stanovenej doby (prenájom).
3. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
4. POZOR!!! Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
5. POZOR !!! Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky t.j. všetkých ponúkaných produktov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenom v Opisnom formulári platných počas celej doby trvania tejto zmluvy. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že je oprávnený a spôsobilý dodávať medicinálne, technické a špeciálne plyny a poskytovať súvisiace služby na základe oprávnenia, ktorým disponuje, platné pre uvedené komponenty.
7. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že je držiteľom Dokladu o registrácii, resp. Rozhodnutia vydaného Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku kyslík kvapalný a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku  200 bar.
8.Dodávateľ je povinný  spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
9. Predloženie ponuky na časť predmetu zákazky sa neumožňuje.
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy uvedený v tejto zmluve je nový, prvej triedy a kvality vzhľadom na skutočnosť, že ide o komponenty život zachraňujúce.
11. Požaduje sa, aby dodávateľ v rámci plnenia predmetu zmluvy dodržiaval zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a aby zabezpečil, aby pri plnení zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia.
12. Objednávateľ bude konkrétne množstvá jednotlivých plynov upresňovať počas doby trvania zmluvy na základe svojich potrieb a požiadaviek prostredníctvom vystavených objednávok, ktoré obdrží dodávateľ písomne  alebo emailom alebo telefonicky, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo predmetu zmluvy.
13. Pokiaľ sa zmluvné strany v rámci konkrétnej objednávky nedohodnú inak, dodávateľ dodá objednávateľovi tovar v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách (s výnimkou cisterien) najneskôr do 2 pracovných dní od prijatia objednávky a tovar v cisternách najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia objednávky. V prípade akútnej potreby je dodávateľ povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od prijatia objednávky. Požaduje sa, aby dodávateľ umožnil objednávateľovi užívať dodané tlakové fľaše, ktoré sú v jeho vlastníctve, a to počas celej doby platnosti zmluvy.
14. Jednotlivé komponenty medicinálnych, technických a špeciálnych plynov sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
15. Dodávateľ musí dodávať fľaše označené čiarovým kódom dodávateľa plynu, pre ich rýchlu a jednoduchú identifikáciu.
16. Objednávateľ si vyhradzuje právo možnosti spresňovať skutočné odobraté množstvo podľa konkrétneho počtu pacientov, prípadne zmeniť iný vhodný plyn alebo komponent vo väzbe na príslušné diagnózy, resp. vzhľadom na vývoj v zdravotníctve za predpokladu dodržania maximálneho fin. objemu zmluvy.
17. Množstvá prenajatých fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
18. Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že objednávateľ znáša nebezpečenstvo škody na dodaných tlakových fľašiach, ktoré sú vo vlastníctve dodávateľa, iba od momentu ich prevzatia do doby ich vrátenia dodávateľovi.
19. Požaduje sa, aby dodávateľ prázdne tlakové fľaše na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania, a to počas celej doby platnosti zmluvy vždy pri najbližšej dodávke tovaru.
20. Požaduje sa, aby dodávateľ po ukončení platnosti zmluvy prázdne tlakové fľaše, nespotrebované tlakové fľaše a tlakové fľaše s exspirovaným obsahom na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa ukončenia platnosti zmluvy.
21. Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov lex specialis platných pre predmet zmluvy a danú oblasť.
22. Dodávateľ dodá, nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie.
23. Dodávateľ odovzdáva objednávateľovi prenajaté zariadenie v stave spôsobilom na dohodnuté užívanie. V prípade, že sa pri odovzdaní, resp. počas trvania tejto zmluvy, vyskytne vada prenajatého zásobovacieho zariadenia, ktorá bráni dohodnutému užívaniu, objednávateľ bez zbytočného odkladu oznámi túto skutočnosť dodávateľovi. Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu a bezplatne túto vadu odstrániť, a to buď opravením alebo výmenou príslušného zásobovacieho zariadenia.
24. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania zmluvy zabezpečí opravu prenajatého zásobníka plynu do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným plynom.
25. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je dohodnuté miesto dodania a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste dodania a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 15. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie a nájom predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
26. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 48 hodín odo dňa doručenia reklamácie objednávateľa podľa predchádzajúcej vety (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky).
27. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Pre prípad reklamačného konania si objednávateľ vyhradzuje právo neuhradiť faktúru až do skončenia reklamačného konania. Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava).
28. Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
29. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. V prípade, že odberateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu, je oprávnený ju obratom vrátiť predávajúcemu za účelom jej doplnenia alebo vystavenia novej faktúry, pričom povinnou prílohou faktúry musí byť aj fotokópia objednávky a dodacieho listu.
30. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu.Dodávateľ je povinný priebežne sledovať finančné čerpanie vyplývajúce z plnenia predmetu tejto zmluvy, pričom zostávajúcu sumu uvedie na faktúre.
31. Nedodržanie požiadavok objednávateľa č. 1, 5, 32, 33 a 34  sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
32.  V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
33.  Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli  z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
34. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
Názov Upresnenie
Záručná doba min. 24 mesiacov
Doba použiteľnosti min. 12 mesiacov
Tlaková oceľová fľaša musí spĺňať platné ustanovenia zákona č.254/2011 Z.z.
Plyn vyrábaný a dodávaný podľa príslušnej normy: STN 078304

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Navrhnutá hodnota Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. UVIEST MESTO - MIESTO DODANIA

bez uvedenie miesta - mesta dodania, nie je možné správne kalkulovať cenu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská 11A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

213 490,63

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.04.2021 10:27

29.04.2021 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2021 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 430
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2021 11:00 - Vstupná ponuka 213 400,00 € Cena bez DPH
26.04.2021 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka 213 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS