30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Kancelárske vozíky
Kancelárske vozíky
Tovar, Služba
1. Kancelárske vozíky
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. v 950 x š 410 x d 690 mm, značky Km Your Workmate alebo ekvivalent, Oceľový drôtený vozík, pevná konštrukcia, dva koše, 4 otočné kolieska, nosnosť min. 80 kg | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Oceľové drôtené vozíky musia spĺňať nasledovné požiadavky: | |
konštrukcia | Oceľová, galvanicky pozinkovaná, pevná a stabilná konštrukcia |
kôš | 2 ks, pevný drôtený kôš |
rozmer koša | horný kôš 605 x 400 mm, spodný kôš 605 x 400 mm |
rozmer medzi košmi | min. 300 mm |
rukoväť | áno |
kolieska | 4 ks otočné kolieska |
typ kolieska | tvrdá guma, nefarbiaca podlahu |
povrchová úprava z vonku | pozinkovaný, farba chrómu |
oceľové vozíky musia byť | označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike |
nosnosť vozíka | minimálne 80 kg |
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch | + / - 3 % |
záruka | min. 36 mesiacov |
Miesta dodania a počty ks | Bratislava 14 ks, Rožňava 1 ks. |
Názov |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, montáž, označenie záťažovými štítkami) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy do 15 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa 8:00 - 14:00 hod. |
Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená jednorazovo, po splnení predmetu zákazky, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Požiadavka na dĺžku záručnej doby je min. 36 mesiacov. |
Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
Slovenská republika
03.05.2021 10:00 — 21.05.2021 10:00
1,00 cena celkom
3 612,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2021 10:02
30.04.2021 11:00
30.04.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2021 08:23 - Vstupná ponuka | 3 612,00 | € | Cena s DPH |
29.04.2021 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: