00165221
Štátny ústav pre kontrolu liečiv
Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK
52399648
AMÁLIA SERVIS, s. r. o.
Na letisko 2121/44, Poprad, 05801, SVK
Upratovacie a čistiace služby
upratovanie, dezinfekcia, čistenie
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné upratovanie kancelárií, laboratórií, spoločenských a priľahlých obslužných priestorov v administratívnej budove |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková podlahová plocha priestorov administratívnej budovy | m2 | 7 405,17 | ||
z toho: 1.plocha liatej podlahy a linolea | m2 | 2 914,15 | ||
2. plocha kobercov na čistenie | m2 | 2 954,34 | ||
3. plocha dlažby | m2 | 1 287,13 | ||
4. plocha obkladov | m2 | 249,55 | ||
Umývanie okien | m2 | 3 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Upratovacie služby budú zabezpečené v pracovných dňoch | v ranných hodinách: od 06:00 hod do 09:00 hod |
- | v poobedných hodinách: od 12:00 hod do 18:00 hod |
Upratovacia činnosť v ranných hodinách v sebe zahŕňa | upratanie kancelárii odd. riaditelia, klientského centra a podateľne, sociálnych zariadení a laboratórií podľa požadovaného rozsahu a periodicite |
Upratovacia činnosť v poobedných hodinách v sebe zahŕňa | upratanie ostatných kancelárií, zasadacích miestnosti, spoločenských priestorov, kuchyniek, sociálnych zariadení a ostatných priestorov podla požadovaného rozsahu a periodicite |
Základný rozsah požadovaných upratovacích a čistiacich prác: | denný, týždenný, mesačný,štvrťročný, polročný a ročný interval |
1. DENNÝ INTERVAL: | základný rozsah požadovaných prác vykonávaných denne |
Priestory kancelárií, riaditeľstvo, klientske centrum, podateľna | Utieranie prachu na stoloch, nábytkoch, parapetných doskách a pod., vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, vyprázdňovanie odpadu zo skartovacích strojov, |
- | umývanie a dezinfekcia umývadiel (čistenie a odstránenie vodného kameňa z vodovodných kohútikov), dezinfekcia kľučiek, |
- | vysávanie kobercov v priestoroch klientskeho centra, podateľne a v kanceláriách riaditeľa. |
Zasadacie miestnosti | Utieraniu prachu na stoloch, nábytkoch, parapetných doskách a pod. vynášanie odpadkových košov a výmena šáčkov do košov, dezinfekcia kľučiek |
Priestory laboratórií | Utieranie prachu na stoloch, nábytkoch, parapetných doskách a pod., vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, umývanie umývadiel, umývanie podláh, dezinfekcia kľučiek |
Spoločenské priestory (chodba, schodisko, vstupná hala, vrátnica, výťahy) | Utieranie prachu na stoloch, nábytkoch, parapetných doskách, vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, umývanie schodísk a podláh |
Kuchynky | Vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, čistenie drezu a pracovnej dosky (čistenie a odstránenie vodného kameňa z vodovodných kohútikov), |
- | umývanie a dezinfekcia podláh, dezinfekcia kľučiek, vyprázdnenie odpadu zo skartovacích strojov. |
Sociálne zariadenia | Dezinfekcia toaletných mís a pisoárov, umývanie umývadiel (odstránenie vodného kameňa z vodovodov, kohútikov, dezinfekcia umývadiel), umývanie spŕch (odstránenie vodného kameňa z vodovodných kohútikov |
- | dezinfekcia sprchových kútov), vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, umývanie a dezinfekcia podláh, dezinfekcia kľučiek, doplňovanie utierok ZZ do zásobníkov podľa potreby, |
- | doplňovanie toaletného papiera do zásobníkov, umývanie výleviek, doplnenie a vymieňanie závesných WC guličiek/gelov podľa potreby, doplnenie tekutého mydla do zásobníkov CWS Best Standard (500 ml) a |
- | penového mydla do zásobníkov XIBU touch foam SOAP (500 ml) podľa potreby |
2. TÝŽDENNÝ INTERVAL: | základný rozsah požadovaných prác vykonaných raz do týždňa |
Priestory kancelárií, riaditeľstvo, klientské centrum, podateľna | Utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, stol. lampy a pod.) umývanie podláh,vysávanie kobercov v ostatných kanceláriách,umývanie dverí, zárubní, vypínačov |
Zasadacie miestnosti | Utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, stolné lampy a pod.), vysávanie kobercov, umývanie dverí, zárubní, vypínačov |
Priestory laboratórií | Utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, stolné lampy a pod.), vysávanie kobercov, umývanie dverí, zárubní, vypínačov |
Spoločenské priestory (chodba, schodisko, vstupná hala, vrátnica, výťahy) | Utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, závesné tabule na stenách a pod.), utretie zábradlia, |
- | vysávanie kobercov, vyčistenie presklených plôch, skriniek, výplní dverí a zrkadiel, umývanie dverí, zárubní, vypínačov |
Kuchynky | umytie kuchynskej linky, umývanie dverí, zárubní, vypínačov |
3. MESAČNÝ INTERVAL: | základný rozsah požadovaných prác vykonaných raz do mesiaca |
Priestory kancelárií, riaditeľstvo, klientské centrum, podateľňa, (v prípade potreby aj v priestoroch laboratórií, zasadacích miestností, miestnosť vrátnikov, kuchyniek) | Napustenie nábytku ochranným prostriedkom |
4. ŠTVRŤROČNÝ INTERVAL | základný rozsah požadovaných prác vykonaných raz za štvrťrok |
Ostatné priestory (garáže, skladové priestory a priestory archívov, vstup do budovy, vstup do dvora) | Umývanie dverí, zárubní, vypínačov, vyzametanie skladových priestorov a priestorov archívov, umývanie podláh, vyzametanie garáže, čistenie stropov a lámp od pavučín |
5. POLROČNÝ INTERVAL | základný rozsah požadovaných prác vykonaných raz za polrok |
Priestory kancelárií, riaditeľstvo, klientske centrum, podateľňa, (v prípade potreby aj v priestoroch laboratórií, zasadacích miestností, miestnosť vrátnikov, kuchyniek) | Čistenie stien, stropov a lámp od pavučín, tepovanie kobercov |
6. ROČNÝ INTERVAL | základný rozsah požadovaných prác vykonaných raz za rok |
Umývanie okien | z vnútornej strany vo všetkých priestoroch v objekte |
7. PREDPOKLADANÉ POŽIADAVKY NA ČISTIACI, DEZINFEKČNÝ A HYGIENICKÝ MATERIÁL K VYKONANIU POŽADOVANEJ SLUŽBY POČAS ZMLUVNEJ DOBY 12 MESIACOV: | |
Čistiaci prostriedok na dezinfekciu WC mís a pisoárov, 750 ml | predpokladaný počet prípravku 216 ks |
Čistiaci prostriedok na čistenie toaletných mís, umývadiel, bidetov, výleviek, vodovodných kohútikov a batérií určený na odstraňovanie vodného kameňa, 750 ml | predpokladaný počet prípravku 216 ks |
Tekutý čistiaci prostriedok s bieliacim účinkom odstraňujúci usadenú špinu, 500 ml | predpokladaný počet prípravku 216 ks |
WC gély so závesnými nádržkami a náhradné náplne | predpokladaný počet prípravku 580 ks |
Čistiaci prostriedok na podlahu, 5L | predpokladaný počet prípravku 43 ks |
Ochranný prostriedok na nábytok proti prachu s ošetrujúcim účinkom, 500 ml | predpokladaný počet prípravku 216 ks |
Prostriedok na čistenie skla s rozprašovačom (500 ml) | predpokladaný počet prípravku 216 ks |
Sáčky do košov, skartovačov (50 ks v balení) | predpokladaný počet 1 336 balení |
ZZ utierky, biele dvojvrstvové, zloženie zo 100 % celulóza, rozmer 240 x 230 mm, | predpokladaný počet 8 928 balení |
Toaletný papier do zásobníkov, dvojvrstvový, farba biela, priemer kotúča 28 cm, šírka kotúča 9cm, zloženie zo 100 % celulózy, návin: 280 m | predpokladaný počet 5 040 ks |
Náhradná náplň do zásobníkov na penové mydlo XIBU touch foam SOPA, 500 ml | predpokladaný počet 290 ks |
Náhradná náplň do zásobníkov na tekuté mydlo CWS Best Standard, 500 ml | predpokladaný počet 1 920 ks |
8. POŽIADAVKY NA POMOCNÝ MATERIÁL: | Výkonné vysávače, pomocné vozíky pre upratovačky, metly, mopy, vedrá, lopatky, handry na podlahu, handry na prach, hadry na leštenie |
Názov |
Prijímateľ s poskytovateľom sa dohodli na upratovaní a čistení priestorov vymedzených v predmete tejto zmluvy v intervaloch denne, týždenne, mesačne, štvrťročne, polročne a ročne. Upratovanie vnútorných administratívnych, prevádzkových a sociálnych priestorov bude vykonávané v rozsahu a v periodicite uvedenej v tejto zmluve. |
Upratovacie služby budú zabezpečované v pracovných dňoch v ranných hodinách v čase od 06:00 do 09:00 a v poobedných hodinách v čase od 12:00 hod do 18:00 hod. V prípade nevyhnutnej situácii si môže prijímateľ vyžiadať upratanie miestnosti aj mimo uvedených ranných a poobedných hodín. Upratovanie v archívnych priestorov, priestorov laboratórií a skladov sa bude vykonávať za účasti povereného zamestnanca zo strany prijímateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať upratovacie služby odborne, starostlivo, hospodárne s čistiacimi prostriedkami, strojmi, prístrojmi a metódami, ktoré neohrozujú zdravie, nepoškodzujú majetok, práva a oprávnené záujmy prijímateľa v dohodnutom čase a rozsahu. |
Poskytovateľ zabezpečuje predmetnú službu v plnom rozsahu, je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas výkonu služby. |
Poskytovateľ je povinný zamestnať pre výkon práce u prijímateľa výhradne takých zamestnancov, ktorí sú na dohodnutý druh práce spôsobilí a trestne bezúhonní. Na požiadanie prijímateľa je poskytovateľ povinný preukázať bezúhonnosť ktoréhokoľvek zamestnanca výpisom registra trestov nie starším ako 3 mesiace. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, PN alebo neprítomnosť zamestnancov z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby poskytovateľa a boli realizované v súlade s prevádzkovými potrebami obstarávateľa a nespôsobovali poruchy v jeho činnosti. |
Poskytovateľ je povinný najmenej tri dni pred započatím výkonu upratovacích služieb alebo pri obmene zamestnancov nahlásiť prijímateľovi zoznam svojich zamestnancov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou, a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytuje pre výkon služby. |
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestností a že do miestností nebudú vstupovať tretie osoby. |
Poskytovateľ je zodpovedný za dodržanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany, je povinný dbať na dodržiavanie zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi a zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Poskytovateľ je povinný dodržiavať predpisy a pokyny prijímateľa na zabezpečenie BOZP a preukázateľne s nimi oboznámiť svojich zamestnancov |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že svojim zamestnancom poskytne potrebné hygienické, pracovné a zdravotné pomôcky potrebné pre výkon činností podľa tejto zmluvy. |
V cene za mesiac bežného upratovania budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy t.j. mzdy, doprava, čistiace prostriedky, hygienické prostriedky, dezinfekčné prostriedky, technické a strojové vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, resp.iné vybavenie. |
Poskytovateľ je oprávnený: vyžadovať od prijímateľa nevyhnutnú súčinnosť a vytvorenie podmienok pre plnenie predmetu tejto zmluvy, -oznámiť prijímateľovi okolnosti, ktoré mu bránia, alebo zásadným spôsobom sťažujú plnenie predmetu tejto zmluvy, - vyjadrovať sa k vzneseným pripomienkam prijímateľa a namietať ich obsah. |
Poskytovateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť personál, ktorý bude plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi, zabezpečovať školenie personálu o známych interných predpisoch objednávateľa z oblasti bezpečnosti a zachovávania mlčanlivosti. |
Prijímateľ predloží poskytovateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Prijímateľ je povinný: - oboznámiť poskytovateľa s prípadnými obmedzeniami, ktoré pri plnení zmluvy vyžaduje, - zabezpečiť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky potrebné informácie za účelom riadneho plnenia tejto zmluvy, - bezplatne poskytnúť poskytovateľovi dodávku teplej a studenej vody, elektrického prúdu a osvetlenia v potrebnej miere na vykonanie dohodnutých služieb, |
- zabezpečiť na čas výkonu činností podľa tejto zmluvy prístup do všetkých priestorov objektu, v ktorých sa majú vykonávať upratovacie práce, v opačnom prípade poskytovateľ nezodpovedá za neupratanie nesprístupnených priestorov, - zabezpečiť poučenie o vnútorných predpisoch organizácie, - písomne oznamovať poskytovateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobu výkonu upratovacej služby, - uhrádzať platby v prospech poskytovateľa riadne a včas |
Prijímateľ je oprávnený po každom poskytnutí služieb uskutočniť kontrolu kvality a včasnosti upratovacích služieb a vhodnosti použitých čistiacich a upratovacích prostriedkov. |
V prípade, že poskytované služby nie sú v súlade s výkonom činností tak ako je uvedené vyššie a v harmonograme upratovania, je prijímateľ oprávnený požadovať, aby poskytovateľ vady odstránil, a to obratom najneskôr do dvoch dní od reklamácie prijímateľa. O reklamácií ako aj odstránení vady bude vykonaný zápis. |
V prípade opakovaného nedodržania zmluvných povinností podľa určeného harmonogramu upratovania a neodstránenia reklamovaných vád, je poskytovateľ povinný zaplatiť prijímateľovi zmluvnú pokutu a to vo výške 5% z dohodnutej mesačnej platby. |
Nárok na zaplatenie zmluvných pokút dohodnutých medzi zmluvnými stranami v tejto zmluve vzniká dotknutému zmluvnému partnerovi dňom porušenia zabezpečovanej zmluvnej povinnosti. Pre vznik nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty je rozhodné porušenie zabezpečovanej povinnosti. |
Poskytovateľ je povinný príslušnú zmluvnú pokutu zaplatiť prijímateľovi do desiatich dni odo dňa vzniku nároku na jej zaplatenie. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje ak poskytovateľ nedodržiava kvalitu vykonávania poskytovaných služieb a prijímateľom zistené vady neodstráni v dohodnutých termínoch. Opakované poskytovanie služieb so zjavnými vadami je výpovedným dôvodom. |
Prijímateľ na predmet tejto zmluvy neposkytuje preddavok ani zálohové platby. Úhrada za uskutočnenú službu bude realizovaná mesačne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry. Poskytovateľ vystaví faktúru za poskytnutú službu najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni zabezpečenia služby so splatnosťou faktúry 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladajú ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a poskytovateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa poskytovateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie. |
Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2021 00:00 — 31.07.2022 00:00
7 405,17 m2
57 337,34
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2021 09:42
03.05.2021 10:00
03.05.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2021 10:19 - Vstupná ponuka | 57 337,34 | € | Cena s DPH |
03.05.2021 06:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 51 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: