• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2021 10:20

Detail zákazky Z20218074

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2021 10:20

Základné údaje

Z20218074

OF-233319

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5716410

Objednávateľ

00634891

Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená

ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK

Dodávateľ

35887117

Roche Slovensko, s.r.o.

Pribinova 7828/19, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom jedného imunochemického analyzátora s dodávkou diagnostík pre vykonávanie analýz Imunochemickým analyzátorom pre statimovú a rutinnú prevádzku so súvisiacimi službami

zdravotnícky prístroj, imunochemický analyzátor, diagnostiká

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 33127000-6 - Imunologicko-analyzačné prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom jedného imunochemického analyzátora s dodávkou diagnostík pre vykonávanie analýz Imunochemickým analyzátorom pre statimovú a rutinnú prevádzku so súvisiacimi službami
Funkcia
a) Prenájom imunochemického analyzátora na obdobie 24 mesiacov pre biochemickú prevádzku v počte 1 ks
b) Postupné dodávky diagnostík do imunochemického analyzátora počas zmluvného obdobia v sortimente  a množstve podľa špecifikácie.
Pre každú požadovanú položku vyjadrenú odkazom na konkrétny výrobok platí slovné spojenie "alebo ekvivalent". Presná špecifikácia diagnostík je uvedená v Technickej špecifikácii predmetu zákazky vrátane požadovaného množstva - počtu vyšetrení za zmluvné obdobie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cobas e411 - prenájom imunochemického analyzátora "alebo ekvivalent".  Je požadovaná kompatibilita s rovnakým už jestvujúcim analyzátorom ks 1
vrátane servisu a aplikačnej podpory ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nový, nepoužívaný plne automatizovaný imunochemický analyzátor (CLIA-chemiluminiscenčná imunoanalýza, ECLIA-elektrochemiluminiscenčná imunoanalýza) áno
výkon min. 75 testov/hod áno
minimálne 15 reagenčných pozícií v prístroji áno
výsledky kardiomarkerov max do 20 minút a výsledky ostatných imunochemických vyšetrení max.  do 50 minút áno
kvapalné reagencie na priame použitie áno
chladený alebo temperovaný priestor pre reagencie áno
kontinuálne vkladanie vzoriek do analyzátora počas merania áno
detekcia hladiny kvapaliny a zrazeniny vo vzorke áno
použitie jednorázových špičiek áno
identifikácia vzoriek podľa čiarového kódu áno
možnosť súčasného použitia rôznych typov skúmaviek pre vzorky, použitie sekundárnych skúmaviek - mikrokapy áno
pripojenie do LIS-u  STAPRO na náklady uchádzača áno
záložný zdroj k imunochemickému analyzátoru na náklady uchádzača áno
v prípade dlhodobej poruchy imunochemického analyzátora  (min. 7 dní) uchádzač zabezpečí náhradný analyzátor s rovnakými parametrami áno
V rámci servisnej starostlivosti je požadovaný servisný zásah do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia poruchy na predmetnom systéme. áno
 2. Dodávka diagnostík pre vykonávanie analýz Imunochemickým analyzátorom pre statimovú a rutinnú prevádzku
Funkcia
Špecifikácia diagnostík /počet testov (pre každú položku uvádzanú platí "alebo ekvivalent"):
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Anti-Tg počet vyšetrení 800
Anti-TPO počet vyšetrení 800
Anti-TSHR počet vyšetrení 400
NTproBNP počet vyšetrení 3400
CEA počet vyšetrení 2200
CA15-3 počet vyšetrení 600
CA 19-9 počet vyšetrení 1200
CA 72-4 počet vyšetrení 200
CA 125 počet vyšetrení 600
CYFRA 21-1 počet vyšetrení 400
CMV IgG Avidita počet vyšetrení 200
CMV IgG počet vyšetrení 2200
CMV IgM počet vyšetrení 2200
Kortizol (sérum, moč) počet vyšetrení 800
DHEA-S počet vyšetrení 200
Estradiol počet vyšetrení 200
Voľný T3 počet vyšetrení 1000
Voľný T4 počet vyšetrení 11200
Foláty počet vyšetrení 3400
FSH počet vyšetrení 200
HE4 počet vyšetrení 200
Beta-HCG počet vyšetrení 600
LH počet vyšetrení 200
NSE počet vyšetrení 400
PCT počet vyšetrení 3600
Progesteron počet vyšetrení 200
Prolaktín počet vyšetrení 200
Celkový PSA počet vyšetrení 600
PTH (intaktný) počet vyšetrení 1600
SHBG počet vyšetrení 200
Testosterón počet vyšetrení. 200
TOXO IgG Avidita počet vyšetrení 200
TOXO IgG počet vyšetrení 1200
TOXO IgM počet vyšetrení 1200
Troponin T hs počet vyšetrení 8600
TSH počet vyšetrení 14000
Vitamín B12 počet vyšetrení 3400
Vitamín D (25-hydroxyvitamínD) počet vyšetrení 4800
HIV (súčasné stanovenie antigénu HIV-1 p24, protilátok proti HIV-1, HIV-2) počet vyšetrení 2200
Syfilis (stanovenie celkových protilátok proti Treponema pallium) počet vyšetrení 2200
HBV (stanovenie povrchového antigénu hepatitídy B – HbsAg) počet vyšetrení 2200
HCV (stanovenie protilátok proti vírusu hepatitídy C) počet vyšetrení 2200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
Predložená cena je konečná, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním, inštaláciou, zaškolením a prenájmom analyzátora.
"ekvivalent" musí mať a spĺňať  len rovnaké a vyššie parametre  s dôrazom na požadovanou kompatibilitou s používaným zariadením na pracovisku
Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Nevyhnutná je plnohodnotná kompatibilita s jestvujúcim analyzátorom, v záujme zabezpečenia plynulej a bezproblémovej prevádzky pracoviska.
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet, identifikáciu výrobcu a presný typ ponúkaného zariadenia - predmetu plnenia, a podrobné plnenie všetkých požadovaných technických parametrov prístroja. Pri použití ekvivalentného riešenia/riešení aj zoznam použitých ekvivalentných riešenia/riešení, ktoré požadujeme predom odskúšať na pracovisku
do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy sa požaduje sa predložiť podrobný rozpočet predmetu zákazky podľa technickej špecifikácie , cena bez DPH, výška DPH cena s DPH v štruktúre:
- a) prenájom analyzátora za zmluvné obdobie celkom a na mesačnej báze vrátane zabezpečenia servisu predmetného prístroja, .
- b) cena diagnostík počas zmluvného obdobia celkom a jednotkové ceny diagnostík v sortimente a množstve podľa špecifikácie
- c) v prípade rozdielnej sadzby DPH jednotlivých položiek zákazky je potrebné pri dotknutých položkách uviesť správnu sadzbu DPH
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v navrhovanej lehote splatnosti faktúr 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia, bez poskytnutia preddavku. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu (súčasťou faktúry bude protokol o vykonaní prác potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa). Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo platnej zmluvy z EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 3 hod.
Do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy v el. forme na adresu kontaktnej osoby dodávateľ predloží vyhlásenie zhody s doplňujúcimi podkladmi k nemu alebo certifikát vydaný autorizovanými osobami, resp. notifikovanými osobami ES, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, v slovenskom alebo českom jazyku.
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom diagnostík. Skutočne odobraté množstvo môže byť odlišné ako predpokladané množstvo. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Zmluva bude ukončená podľa toho, čo nastane skôr, buď uplynie čas na, ktorú bola zmluva uzavretá, alebo vyčerpaním hodnoty plnenia, prípadne podľa posledného bodu podmienok. V prípade nevyčerpania hodnoty plnenia je možné trvanie zmluvy predĺžiť do vyčerpania hodnoty, na ktorú bola zmluva uzatvorená
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Objednávateľ je povinný prípadnú reklamáciu tovaru, nekompletného, resp. vadného spotrebného materiálu písomne uplatniť bez zbytočného odkladu po jej zistení. V prípade závažnej reklamácie, ktorej riešenie si vyžaduje viac času zmluvné strany spíšu do troch pracovných dní zápis, ktorý určí podmienky riešenia reklamácie a ktorý obe strany na znak súhlasu podpíšu.
Za písomne uplatnenú reklamáciu sa považuje aj reklamácia, ktorú Objednávateľ zašle Dodávateľovi e-mailom, pričom za deň nahlásenia problému – reklamácie e-mailom pre počítanie a dodržanie lehôt sa považuje deň odoslania e-mailu Objednávateľom Dodávateľovi.
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET.
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu najneskôr do 2 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný, alebo inak renovovaný, alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie.
Celkové množstvá jednotlivých druhov vyšetrení je nutné brať ako predpokladaný počet. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové množstvá tovaru ak nastane nepredvídaná situácia ako aj v prípade zabezpečenia a ukončenia centrálneho verejného obstarania VÚC na analyzátory. Konkrétne množstvá tovaru objednávateľ bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach
V prípade ukončenia centrálneho verejného obstarávania VÚC na analyzátory je možné zmluvu predčasne ukončiť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mieru 549/16, 028 01 Trstená, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

03.05.2021 09:09 — 02.05.2023 09:10

1,00 ks

212 475,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.04.2021 09:17

29.04.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 298
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2021 18:05 - Vstupná ponuka 211 646,30 € Cena bez DPH
27.04.2021 18:05 - Najvýhodnejšia ponuka 211 646,30 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS