• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2021 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 10:35

Detail zákazky Z20218066

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2021 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 10:35

Základné údaje

Z20218066

OF-234439

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5719777

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné prenosné notebooky a príslušenstvo

notebook, prenosný počítač, taška na notebook, adaptér, optická myš

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Značkový notebook s operačným systémom
Funkcia
Zabezpečenie pracovných  aktivít
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Značkový notebook s operačným systémom ks 17
1.1  pevný disk SSD GB 256
1.2 Minimálna frekvencia procesora GHz 1,6
1.3  3DMark CPU (cpubenchmark.net k 15.04.2021) Score 6000
1.4 počet jadier procesora ks 4
1.5 Cache procesora MB 6
1.6 pamäť DDR4 GB 8
1.7 frekvencia pamäte MHz 2400
1.8 USB 3.1 ks 2
1.9 USB type C ks 1
1.10 rozlíšenie displeja px 1920 x1080
1.11  veľkosť displeja inch 15
1.12 kapacita batérie Wh 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.13 typ pevného disku SSD
1.14 typ pamäte RAM DDR4
1.15 operačný systém Windows 10 Pro, 64 bit Slovak
1.16 kompatibilita notebook kompatibilný s existujúcimi obrazmi diskov pre chipset HP 450 G7
1.17 farba čierny alebo strieborný
1.18  zabezpečenie Trusted Platform Module SLB9670TT1.2FW4.40 (TPM) 1.2, certifikácia
1.19 optická mechanika nie
1.20 čítačka otlačkov prstov áno
1.21 podsvietená klávesnica áno
1.22 nabíjací adaptér je súčasťou balenia áno
1.23 záruka 2 roky - IČO
 2. Značkový notebook s operačným systémom
Funkcia
Zabezpečenie pracovných  aktivít
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Značkový notebook s operačným systémom ks 3
2.1  pevný disk SSD GB 256
2.2 Minimálna frekvencia procesora GHz 1,6
2.3  3DMark CPU (cpubenchmark.net k 15.04.2021) Score 6000
2.4 počet jadier procesora ks 4
2.5 Cache procesora MB 6
2.6 pamäť DDR4 GB 8
2.7 frekvencia pamäte MHz 2400
2.8 USB 3.1 ks 2
2.9 USB type C ks 1
2.10 rozlíšenie displeja px 1920 x1080
2.11  veľkosť displeja inch 14
2.12 kapacita batérie Wh 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.13 typ pevného disku SSD
2.14 typ pamäte RAM DDR4
2.15 operačný systém Windows 10 Pro, 64 bit Slovak
2.16 kompatibilita notebook kompatibilný s existujúcimi obrazmi diskov pre chipset HP 440 G7
2.17 farba čierny alebo strieborný
2.18  zabezpečenie Trusted Platform Module SLB9670TT1.2FW4.40 (TPM) 1.2, certifikácia
2.19 optická mechanika nie
2.20 čítačka otlačkov prstov áno
2.21 podsvietená klávesnica áno
2.22 nabíjací adaptér je súčasťou balenia áno
2.23 záruka 2 roky - IČO
 3. Taška pre notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Taška pre notebook ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1. farba čierna/sivá
3.2   požiadavky požaduje sa v značke od výrobcu notebooka,
3.2.1  ďalšie požiadavky priestor pre perá a príslušenstvo
 4. Optická myš, káblová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4. Optická myš, káblová ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4.1 Použitie kompatibilná s HP ProBook 440/450 G7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru., v originálnom neporušenom balení.
3.  Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
4. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti dohody predložiť rozpis jednotkových cien predmetu dohody v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku.
5. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
6.  Dodávky predmetu RD budú realizované postupne počas obdobia platnosti RD podľa bodu 3.2 dohody, na základe písomných čiastkových výziev Objednávateľa do 7 kalendárnych dní od doručenia čiastkových výziev Dodávateľovi.
7. Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo si vyhradzuje právo neodobrať žiadne množstvo tovaru z niektorej položky predmetu zákazky, ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu RD, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3
8. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
9. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
10. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
12. Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
13.Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto RD  vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného  súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet dohody" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie RD.
15. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
16. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
17. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti RD bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
18. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od RD a udelenie neuspokojivej referencie.
19. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy  nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
20. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
21. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 kpl

15 171,32

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2021 11:17

29.04.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 356
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2021 11:29 - Vstupná ponuka 15 169,99 € Cena s DPH
26.04.2021 15:47 - Najvýhodnejšia ponuka 15 162,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS