• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2021 10:07
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2021 11:00

Detail zákazky Z20218044

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2021 10:07
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2021 11:00

Základné údaje

Z20218044

OF-234384

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5716390

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

52415031

Tomáš Sádovský

Nižná Voľa 46, Nižná Voľa, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovná stanica - PC Repas HP Compaq Pro 6300 SFF - alebo ekvivalent

pracovná stanica, PC

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná stanica - PC Repas HP Compaq Pro 6300 SFF - alebo ekvivalent
Funkcia
na kancelárske spracovanie dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná stanica PC Prevedenie : desktop ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor - Architektúra : 64-bitová - Počet jadier : min. 4 - Vyrovnávacia pamäť : min. 6MB - Základná frekvencia : min. 3,2 GHz - Rýchlosť zbernice : 5 GT/s - Integrovaný GPU : min. 1 GHz (zbernica min. 350 MHz) - Funkcie : automatické pretaktovanie, podpora virtualizácie Požadujeme
Pamäť - Veľkosť : min. 8GB, možnosť doplnenia na 32 GB - Typ : DDR3 - Rýchlosť : min. 2666 MHz Požadujeme
Pevný disk : - Typ : SSD - Formát : M2 PCIe NVMe - Veľkosť : min. 512 GB Požadujeme
Optická jednotka : Čítanie CD-RW Grafické rozhranie : integrované, min. 1GB, výstup : min. 1 x DisplayPort, Zvukové rozhranie : integrované + interný reproduktor, min. 1x kombinovaný port slúchadlá/mikrofón, min. 1x zvukový vstup (line in), min. 1x zvukový výstup (line out) Požadujeme
LAN rozhranie : integrované 10/100/1000 Mb/s Rozširujúce sloty : min. 1 x PCIe 16x, 1 x PCI, 2 x PCIe 1x - vše low profile PS/2, Sériový port RS232 USB : min. min. 4x USB 3min. 6x USB 2.0 Myš : optická/USB/Génius Požadujeme
Klávesnica : SK/USB/ Genius Operačný systém : Operačný systém - Windows 10 Pro Sk Napájanie : max.200 W napájací zdroj s účinnosťou viac ako 90% Požadujeme
Počítačová zostava musí byť ako komplet od jedného výrobcu, nesmie byť dodávateľom skladaná z jednotlivých počítačových komponentov. Požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, kde uchádzač uvedie všetky technické parametre ponúkaného tovaru.
Operačný systém a kancelársky balík - musia byť vyfakturované, riadne licencované a legálne zaobstarané pre uvedený subjekt
Plnenie bude na základe operatívnych objednávok do uplynutia lehoty plnenia alebo do vyčerpania množstva 200 ks. Dodávka PC bude do dvoch týždňov od vystavenia objednávky.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Splatnosť faktúr je do 60 dní.
Záruka na dodaný tovar je min. 24 mesiacov.
V cene musí byť zahrnutá doprava a ostatné náklady.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul.gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

200,00 ks

40 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

26.04.2021 08:35

29.04.2021 10:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2021 10:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 6
 21
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2021 20:21 - Vstupná ponuka 40 000,00 € Cena bez DPH
27.04.2021 16:26 - Najvýhodnejšia ponuka 39 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS