• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2021 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2021 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 11:50

Detail zákazky Z20217901

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2021 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2021 12:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 11:50

Základné údaje

Z20217901

OF-234280

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5719743

Objednávateľ

37861298

Nitriansky samosprávny kraj

Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné pomôcky pre veľkokapacitné očkovacie centrá.

chirurgický plášť, ochranný štít, chirurgická čiapka, chirurgické rukavice, respirátor FFP2, rúško

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázový chirurgický plášť sterilný
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorázový chirurgický plášť sterilný - veľkosť L ks 14000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorazový chirurgický plášť z polyetylénu
Na krku a v páse so všitými šnúrkami na uviazanie
Na konci rukávov s elastickou bavlnenou manžetou
 2. Ochranný štít
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ochranný štít ks 63
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ochranný štít na ochranu všetkých citlivých častí tváre, t.j. oči, nos, ústa,  pred možným infekčným ochorením.
Plne priehľadný, s ochranou proti zahmlievaniu.
Štít vyrobený z číreho PMMA (plexisklo) a plastovej hlavovej časti.
Ochranný štít odolný voči dezinfekčným prostriedkom na báze alkoholu, na opakované použitie.
Možné použitie s dioptrickými alebo ochrannými okuliarmi.
 3. Chirurgická čiapka
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ochranná čiapka ks 8400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chirurgická čiapka určená na jednorazové použitie s gumičkou umiestnenou po obvode hlavy.
Vyrobená z netkanej textílie.
 4. Chirurgické rukavice - veľkosť S
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chirurgické rukavice - veľkosť S ks 14000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazové; nepudrované; nitrilové; sterilné
 5. Chirurgické rukavice - veľkosť M
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chirurgické rukavice - veľkosť M ks 28000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazové; nepudrované; nitrilové; sterilné
 6. Chirurgické rukavice - veľkosť L
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chirurgické rukavice - veľkosť L ks 14000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazové; nepudrované; nitrilové; sterilné
 7. Respirátor FFP2 certifikovaný bez výdychového ventilu
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Respirátor FFP2 certifikovaný bez výdychového ventilu ks 21000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Certifikovaný, bez výdychového ventilu, triedy FFP2 NR podľa normy EN 149:2001+A1:2009
 8. Rúško
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rúško ks 21000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rúško na tvár s gumičkou je chirurgická pomôcka, ktorá sa používa v oblasti s vysokým rizikom infekcie. Vysoko účinná antibakteriálna chirurgická maska je vybavená integrovanou plastickou výstužou umožňujúcou dokonalé anatomické vytvarovanie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na adrese príslušného Veľkokapacitného očkovacieho centra podľa požiadavky Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité.
Objednávateľ požaduje dodávať predmet zmluvy v požadovanom rozsahu a množstve (nie navyšované) , v bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite na adresu príslušného Veľkokapacitného očkovacieho centra podľa požiadavky Objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr 2 pracovné dni od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefónny kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy.
Ďalej sa požaduje predložiť do 7 dní kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie.
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis cien jednotlivých požadovaných položiek do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii,  čo dodávateľ deklaruje v certifikáte predloženom najneskôr 2 pracovné dni od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný pripraviť a predložiť na schválenie kontaktnej osobe objednávateľa  preberací protokol po vykonaní  požadovaných úkonov súvisiacich s riadnym dodaním a prevzatím predmetu zákazky. Preberací protokol podpíšu oprávnení zamestnanci za dodávateľa a objednávateľa. Ako preberací protokol môže slúžiť aj Dodací list.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', objednávateľ je oprávnený uplatniť' si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť' náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodať objednané množstvo tovaru do 3 dní od prijatia objednávky.
Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. Objednávateľ je povinný tieto vady reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 5 dní od ich zistenia, a to písomne.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
Nedodanie tovaru zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie podmienok zmluvy a pri opakovanom bezdôvodnom nedodaní tovaru je dôvod na zrušenie zmluvy.
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list).
Predávajúci bude vystavené faktúry doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, alebo poštou, prípadne elektronicky.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb.  Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú  postúpené pohľadávky  dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby  bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j.  znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie do 31.12.2021, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Nedodržanie špecifikovaných parametrov objednaného tovaru sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a odberateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
Na zmenu zmluvy sa vyžaduje uzatvorenie písomného dodatku k RD, pričom zmena k RD musí byť v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO").
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné
overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického
trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľkokapacitné očkovacie centrá: Nitra, Šaľa, Štúrovo, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

8

120 463,00 ks

41 820,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.04.2021 12:45

27.04.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 637
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2021 13:20 - Vstupná ponuka 41 820,00 € Cena s DPH
26.04.2021 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 41 799,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS