• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2021 12:50

Detail zákazky Z20217897

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2021 12:50

Základné údaje

Z20217897

OF-233154

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5713535

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31349935

S&T Slovakia s.r.o.

Mlynské Nivy 71 , Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava prístrojovej techniky MRI PHILIPS Achieva 3.0 T TX

servis, oprava, zdravotnícka technika, prístroj

  • 50400000-9 - Opravy a údržba lekárskych a presných zariadení
  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava prístrojovej techniky MRI PHILIPS Achieva 3.0 T TX
Funkcia
Oprava prístrojovej techniky MRI PHILIPS Achieva 3.0 T TX, rok výroby 2009.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Chladiaca hlava Sumitomo 1.5 W – výmena mechanických častí
Absorber do kompresora 1 ks
Motor 1ks
Uloženie - housing 1ks
Piest 1ks
2.  Neuro-vaskulárna cievka - výmena kábla
Napájací kábel cievky, ExtendedCable 16Ch NV 3.0T- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
3. Adaptéry na konektory
Adaptér na pripojenie cievok, QCH Kit 3.0T Achieva- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 2ks
4. Telová cievka – výmena káblov a zdroja napätia
Napájací kábel TORSO cievky, FRU CBL ASSY W/BALUNS ANT 3.0T TORSO 2- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Napájací kábel TORSO cievky, FRU CBL ASSY W/BALUNS POST 3.0T TORSO 2- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Napájací zdroj, FRU FEPSU for SFB- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
5. Ramenná cievka – výmena kábla
Napájací kábel cievky, FRU, SYSTEM CABLE ASSY., 3.0T 8CH HRS- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
6. Osvetlenie magnetu
Svetelný zdroj pre osvetlenie prstenca magnetu, FlarelightsAchieva A- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Svetelný zdroj pre osvetlenie prstenca magnetuFlarelightsAchieva B- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
7. Výmena matracov a podložiek
Podložka hlavovej cievky, Pad NV-coil- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Kolenná podložka, KNEE SUPPORT NL- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Matrac stola, MATTRESS YELLOW MR LONG- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Malá podložka 15 stupňová, WEDGE 15GR- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Balónik pre pacienta, pre privolanie obsluhy, nsdSEC. SW. 10207-10-PM- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Sada molitanových podložiek-SET FOAM WEDGES (GREY) - dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Zvukovod k slúchadlám, FRU,TUBE ASSEM, HEADPHONE - dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Slúchadla, HEADSET PATIENT COMMUNICATION - dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Slúchadla pre neuro-vaskulárnu cievku, FRU, ASSEMBLY, PACKAGED HEADPHONES- dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Sada jednorazových návlekov na slúchadlá, DISPO SANITARY COVER  - dodávateľ Philips, resp. ekvivalent, ktorý je kompatibilný s MRI prístrojom Achieva 3.0 T TX od výrobcu Philips 1ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele:
-    kvalitné a rýchle vykonanie opravy a služieb s tým spojených, vrátane všetkých servisných prác a potrebných náplní spojených s opravou. Dodanie všetkých potrebných náhradných dielov podľa požiadaviek odberateľa.
-    operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb,
-    prítomnosť zamestnanca objednávateľa počas vykonávania opravy,
2. Dodávateľ musí disponovať vyškoleným technikom s osvedčením - certifikátom o odbornom vyškolení servisného technika vydaný výrobcom zariadenia. Túto skutočnosť preukáže do 5 dní od odňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3. Dodávateľ po skončení opravy, údržby predloží objednávateľovi protokol zo servisného zásahu.
4. Dodávateľ predloží oprávnenie o odbornej spôsobilosti na výkon montáže , opráv a údržby elektrických zariadení v zmysle vyhlášky MPSVR SR č.508/2009 Z.z..Túto skutočnosť preukáže do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
5. Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi  najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním služby, vrátane ekologickej likvidácie odpadu.
6. Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
7. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním protokolu zo servisného zásahu vystaveného dodávateľom obidvomi stranami. Protokol zo servisného zásahu bude prílohou faktúry. Musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy, v hodinách a použitých náhradných dieloch.
8. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy a použité náhradné diely a použité materiály.
9. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnutú službu najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby.
10. Na faktúre uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH.  Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
11. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ protokol zo servisného zásahu, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv.
12. Dodávateľ  nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
13. Na vykonané práce-opravy spojené s výmenou náhradných dielov poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 6 mesiacov od prevzatia (bod 5).
14. Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 6 mesiacov od prevzatia opraveného (bod 5).
15. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy a minimalizovať environmentálny vplyv na životné prostredie.
16. Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky  primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady.
17. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení  niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
18. Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať opravu.  Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy.  Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia.
19. Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v tejto zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
20. Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy, sa okrem iného označuje: a)    ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b)    ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv, c)    ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa.
21. Ak dodávateľ nesplní požiadavky určené v predmete zmluvy, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
22. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie v bode 20. Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
23. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
24. V prípade porušenia bodu 23.  je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
25. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

30.04.2021 07:00 — 25.06.2021 15:00

1,00 celok

141 918,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.04.2021 11:42

28.04.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2021 11:11 - Vstupná ponuka 141 918,00 € Cena bez DPH
27.04.2021 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka 141 918,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS