• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2021 12:00
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2021 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 14:25

Detail zákazky Z20217892

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2021 12:00
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2021 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 14:25

Základné údaje

Z20217892

OF-234274

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5719741

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

44685173

PcProfi s. r. o.

Fintická 14050/119, Prešov , 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Uzavretý germicídny žiarič

Uzavretý germicídny žiarič

  • 33191000-5 - Sterilizačné, dezinfekčné a hygienické prístroje
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33158300-5 - Lekárske UV-prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový uzavretý germicídny žiarič
Funkcia
Dezinfekcia vzduchu na základe baktericídneho účinku za prítomnosti ľudí. Zdrojmi ultrafialového žiarenia sú výbojky. Intenzita zložky UV-C žiarenia vlnovej dĺžky min. 253,7 nm. Použitie – kancelárie, čakárne, ordinácie, úrady.  - efektívny kompaktný žiarič - nízka prevádzková hlučnosť - pevná konštrukcia - mobilný žiarič je možné umiestniť kdekoľvek v miestnosti - dezinfekcia vzduchu aj za prítomnosti ľudí. Na dosiahnutie najlepšieho účinku musí byť prístroj schopný nepretržitej prevádzky: 24 hodín, 7 dní v týždni.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 290
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Žiarič s výkonom min. 30 m3/hod. resp. ekvivalent
Intenzita UV-C žiarenia (vlnová dĺžka) 253,7 nm
Objem prečerpaného vzduchu min. 30 m3/hod.
Zdroj UV-C žiarenia resp. ekvivalent min. 30 W
Životnosť UV-C zdroja minimálne* min. 18 000 hodín
Napájacie napätie 230 V/50 Hz
Hlučnosť – vzdialenosť 3m od zariadenia max. 20 dB
Stupeň ochrany krytom min. IP20
Konštrukčný materiál kov/hliníkový profil resp. ekvivalent
Povrchová úprava práškové lakovanie resp. ekvivalent
Prietok vzduchu nútený
Prevedenie prenosné na stojančeku – možnosť použitie na výšku
Prevedenie pripojenia - pohyblivý prívod ukončený vidlicou min. 2 m
Rozmery žiariča (mm) resp. ekvivalent min. 480 x 160 x 70 max. 820 x 170 x 80
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií
* Ekvivalentné riešenie – v prípade nižšej životnosti trubíc môžu byť súčasťou balenia náhradné trubice aby bola splnená požiadavka minimálnej životnosti.
Miesta dodania a počet ks Bratislava 30 ks, Trnava 8 ks, Dunajská Streda 8 ks, Galanta 8 ks, Senica 10 ks, Trenčín 10 ks, Považská Bystrica 8 ks, Prievidza 5 ks, Nitra 8 ks, Komárno 6ks, Levice 6 ks, Nové Zámky 6 ks,
Miesta dodania a počet ks Topoľčany 8 ks, Žilina 8 ks, Čadca 8 ks, Dolný Kubín 8 ks, Liptovský Mikuláš 8 ks, Martin 6 ks, Banská Bystrica 8 ks, Lučenec 5 ks, Rimavská Sobota 5 ks, Veľký Krtíš 5 ks, Zvolen 10 ks,
Miesta dodania a počet ks Žiar nad Hronom 8 ks, Prešov 10 ks, Bardejov 5 ks, Humenné 6 ks, Poprad 8 ks, Stará Ľubovňa 6 ks, Svidník 5 ks, Vranov nad Topľou 6 ks, Košice 10 ks, Michalovce 10 ks,
Miesta dodania a počet ks Rožňava 6 ks, Spišská Nová Ves 10 ks, Trebišov 8 ks.
 2. Stojanový uzavretý germicídny žiarič
Funkcia
Dezinfekcia vzduchu na základe baktericídneho účinku za prítomnosti ľudí. Zdrojmi ultrafialového žiarenia sú výbojky. Intenzita zložky UV-C žiarenia vlnovej dĺžky min. 253,7 nm. Použitie – kancelárie, čakárne, ordinácie, úrady.  - efektívny kompaktný žiarič - nízka prevádzková hlučnosť - pevná konštrukcia - mobilný žiarič je možné umiestniť kdekoľvek v miestnosti - dezinfekcia vzduchu aj za prítomnosti ľudí. Na dosiahnutie najlepšieho účinku musí byť prístroj schopný nepretržitej prevádzky: 24 hodín, 7 dní v týždni.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Žiarič s výkonom min. 50 m3/hod. resp. ekvivalent
Intenzita UV-C žiarenia (vlnová dĺžka) 253,7 nm
Objem prečerpaného vzduchu min. 50 m3/hod.
Zdroj UV-C žiarenia resp. ekvivalent min. 60 W
Životnosť UV-C zdroja minimálne* min. 18 000 hodín
Napájacie napätie 230 V/50 Hz
Hlučnosť – vzdialenosť 3m od zariadenia max. 28 dB
Stupeň ochrany krytom min. IP20
Konštrukčný materiál kov/hliníkový profil resp. ekvivalent
Povrchová úprava práškové lakovanie resp. ekvivalent
Prietok vzduchu nútený
Prevedenie stojanové
Prevedenie pripojenia - pohyblivý prívod ukončený vidlicou min. 2 m
Rozmery žiariča (mm) resp. ekvivalent min. 1000 x 165 x 70 max. 1300 x 170 x 80
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií.
*Ekvivalentné riešenie – v prípade nižšej životnosti trubíc môžu byť súčasťou balenia náhradné trubice aby bola splnená požiadavky minimálnej životnosti.
Miesta dodania a počet ks Bratislava 10 ks, Trnava 4 ks, Dunajská Streda 2 ks, Senica 2 ks, Trenčín 4 ks, Považská Bystrica 2 ks, Nitra 3 ks, Komárno 3 ks, Levice 3 ks, Nové Zámky 3 ks, Topoľčany 3 ks, Žilina 4 ks,
Miesta dodania a počet ks Liptovský Mikuláš 4 ks, Martin 3 ks, Banská Bystrica 4 ks, Lučenec 2 ks, Rimavská Sobota 2 ks, Veľký Krtíš 2 ks, Žiar nad Hronom 2 ks, Prešov 2 ks, Bardejov 2 ks, Humenné 2 ks, Poprad 2 ks,
Miesta dodania a počet ks Stará Ľubovňa 2 ks, Svidník 2 ks, Vranov nad Topľou 2 ks, Košice 2 ks, Rožňava 2 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každý typ uvedie: obchodný názov, označenie, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
3. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti (doprava, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
2. Dodávateľ dodá predmet zákazky najneskôr do 20 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
3. Dodávateľ zaškolí na používanie tovaru max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
4. Tovar musí byť nový, nepoužitý, nerepasovaný a v plnej záruke.
5. Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
6. Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
7. Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné pre štandardný chod a obsluhu stroja (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty dokumentácia a pod.)
8. Požaduje sa predloženie akreditovaného dokladu o nulových emisiách UV žiarenia na mriežkach ventilátorov.
9. Požaduje sa predloženie akreditovaného dokladu - akustická úroveň hluku stolového germicídneho žiariča vo vzdialenosti 3m menej ako 20,0 dB - Stolový uzavretý germicídny žiarič; Žiarič s výkonom min. 30 m3/hod. resp. ekvivalent.
10. Požaduje sa predloženie akreditovaného dokladu - akustická úroveň hluku stojanového germicídneho žiariča vo vzdialenosti 3m menej ako 28,0 dB - Stojanový uzavretý germicídny žiarič; Žiarič s výkonom min. 50 m3/hod. resp. ekvivalent.
11. Dodávateľ spolu s cenovou ponukou predloží Certifikát CE zhody ponúkaných tovarov a sprievodnú dokumentáciu / technickú špecifikáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
12. Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
13. Dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že predmet zákazky je certifikovaný a schválený v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom v rátane nariadenia Vlády SR č. 410/2007 o minimálnych zdravotných a bezpečnostných požiadavkách na ochranu zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou umelému optickému žiareniu a nariadenia Vlády SR č. 582/2008, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody zdravotníckych pomôcok.
14. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
15. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h).
8. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu plnenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
IV. FAKTURÁCIA
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru.
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátuEÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa §7zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA
1. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
4. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

03.05.2021 11:50 — 28.05.2021 11:51

1,00 cena celkom

133 412,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.04.2021 12:00

30.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 398
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2021 08:36 - Vstupná ponuka 133 320,00 € Cena s DPH
30.04.2021 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 131 998,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS