166481
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky
Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Nákup kancelárskeho papiera
xerografický papier, formát A4
Tovar, Služba
1. Nákup kancelárskeho papiera
|
|
---|---|
Funkcia |
xerografický papier určený do atramentových, laserových tlačiarní a kopírovacích zariadení na tlač |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, CIE 170/min/ opacita 94% /min/ svetlosť s UV 110% /min/, drsnosť ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 500 kusov = 1 balík | 1 balík/500 ks | 1000 balíkov | ||
Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, CIE 170/min/ opacita 94%/min/ svetlosť s UV 110%/min/, drsnosť ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 500 kusov = 1 balík | 1 balík/500 ks | 200 balíkov | ||
Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, CIE 170/min/ opacita 94%/min/ svetlosť s UV 110%/min/, drsnosť ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 500 kusov = 1 balík | 1 balík/500 ks | 400 balíkov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene predávajúceho. |
Dodanie bude požadované v čase od 08:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Dodávka a rozvoz papiera bude realizovaná na 3 pracoviskách v rámci Bratislavského kraja. Na rozvoz balíkov s konkrétnym počtom na konkrétne pracovisko je potrebné odsúhlasenie kontaktnej osoby objednávateľa po uzavretí zmluvy. |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy môže Objednávateľ od zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
05.05.2021 10:00
1 600,00 balík
12 672,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2021 09:15
27.04.2021 14:42
28.04.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2021 10:22 - Vstupná ponuka | 12 671,90 | € | Cena s DPH |
27.04.2021 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 671,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: