• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2021 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2021 13:38
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2021 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2021 14:45

Detail zákazky Z20217800

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2021 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2021 13:38
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2021 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2021 14:45

Základné údaje

Z20217800

OF-234350

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5713499

Objednávateľ

31755194

Pamiatkový úrad Slovenskej republiky

Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač 1. dielu

Tlačiarenske služby

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač 1. dielu
Funkcia
Knihárske práce, balenie po 5 ks do papiera/fólie, dodávka do sídla objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo kus 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4 (297 x 210 mm) na výšku
Rozsah vnútro 212 strán
Rozsah obálka 4 strany + 4 strany predsádka
Farebnosť vnútro 4/4
Farebnosť predsádka 4/0
Farebnosť obálka 4/0
Lamino obálka 135 gr krieda matná + lamino soft touch
UV lak obalka 1/0
Papier  vnútro 150 gr Claro bulk
Papier obálka 135 gr km + krieda matná + lamino soft touch + UV lak
Väzba V8 rovný chrbát, biely kapitálik, 3 mm lepenka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH. Pre danú zákazku sa vzťahuje 10 % sadzba DPH v súlade so Zákonom 222/2004 Z.z. Ak je Dodávateľ/poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a T/S bude do SR prepravený z iného člen. štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zák. č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť v SR
Vyžaduje sa tlač podľa zadania položiek technických vlastností položiek (1 až 11) opisného formulára a balenie po 5 ks do papiera/fólie
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke predmetu plnenia služby skontrolovať predmet zákazky - či v plnom rozsahu zodpovedá definovanému technickému zadaniu/vlastnostiam tejto zákazky a v prípade ak tomu tak nie je, tak je oprávnený predmet zákazky neprevziať.
Nedodržanie tlače podľa zadania bodu 3 týchto Osobitných požiadaviek - sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
V cene predmetu plnenia služby sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním a poskytnutím služby danej zákazky.
Termín doručenia zákazky je do 14 dní odo dňa nasledujúceho po uzavretí zmluvy v EKS a presné informácie ohľadom preberania predmetu plnenia/služby je potrebné dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch a zároveň spolu s plnením zákazky, sa požaduje doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta na Červený most 6, 814 06 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

13.05.2021 12:50

500,00 ks

4 734,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.04.2021 12:55

28.04.2021 13:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2021 13:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 66
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2021 13:32 - Vstupná ponuka 4 731,10 € Cena s DPH
27.04.2021 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka 4 620,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS