• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2021 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2021 12:24
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2021 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2021 13:55

Detail zákazky Z20217798

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2021 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2021 12:24
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2021 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2021 13:55

Základné údaje

Z20217798

OF-234001

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5713495

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cukor, cukrovinky, pudingový prášok, med (interný kód 12-16)

cukor, keks, pudingový prášok, perník, sirup, med

  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 15840000-8 - Kakao; čokoláda a cukrovinky
  • 15831500-7 - Cukrové sirupy
  • 15831600-8 - Med
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15626000-2 - Pudingový prášok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cukor, cukrovinky, med
Funkcia
Dodávky cukru, cukroviniek, pudingového prášku a medu pre účely spoločného stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
cukor kryštálový 1 kg kg 4 000
cukor práškový, balenie 1 kg kg 250
cukor vanilínový min. 500g kg 150
cukor škoricový, balenie min. 1 kg kg 80
keks balený, min. 25g, rôzne príchute ks 14 000
perník balený, 60g, rôzne príchute ks 5000
keks DIA, balený min. 25g, rôzne príchute ks 700
perník DIA, balený, min 50g, rôzne príchute ks 400
pudingový prášok, rôzne príchute, balenie 1 kg kg 150
croissant balený min. 50g, rôzne príchute ks 4000
včelí med porciovaný, 20g ks 6 000
včelí med 250g ks 30
sirup ovocný s cukrom a umelými sladidlami, balenie 5 l, rôzne príchute l 700
kakaová nátierka s lieskovoorieškovou príchuťou kg 100
kakaová nátierka s lieskoorieškovou príchuťou, balenie min. 18 g max. 20 g ks 2500
kakaový prášok so zníženým obsahom tuku, balenie 100g, obsah kakaového masla 10-12% ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach v čase: od 7:00 hod do 14:00 hod.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky do 2. dní odo dňa objednania.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od telefonického alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinového kódexu SR v zmysle ustanovení Vyhlášky č. MP a RV SR č. 41/2012 a Vyhlášky MP a RV SR č. 37/2012.
Preprava predmetu zmluvy musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zmluvy, aby sa zachovala jeho zdravotná a hygienická bezchybnosť (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín).
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p., v súlade s Potravinovým kódexom SR, vyhlášky MP a RV SR č. 41/2012, vyhlášky MP a RV č. 37/2012, v zmysle §§ 11-13 zákona č. 250/2007 Zb. zák. v z. n. p., najmä: označením v štátnom jazyku SR, viditeľným dátumom výroby, dátumom spotreby a dátumom doby trvanlivosti, názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu.
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/3 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.
Táto Rámcová dohoda platí od 01.05.2021 do 30. 04.2022

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 sada

13 078,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.04.2021 12:26

28.04.2021 12:24

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2021 12:39

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 173
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2021 06:58 - Vstupná ponuka 13 078,15 € Cena s DPH
28.04.2021 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 12 718,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS