00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
36552119
PolyStar, s.r.o.
Slovenská 13 A, Nové Zámky, 94001, SVK
Odvoz a likvidácia nemocničného odpadu
odpad zdravotnícky, nebezpečný odpad , odvoz odpadu
Služba
1. Odvoz a likvidácia nemocničného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kg | 2 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevzatie, preprava a znehodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti, poplatok za potvrdenie o zbere. |
Názov |
V technickej špecifikácii predmetu zákazky je uvedené ročné predpokladané množstvo. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Hmotnosť odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení dodávateľa. |
Nakládku odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí objednávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami. |
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou. |
Dopravný prostriedok/kontajner dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje objednávateľ od dodávateľa predložiť nasledovné doklady: |
a) Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy. |
b) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy N - 18 01 03, ktoré sú predmetom zmluvy. |
c) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. |
d) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy. |
e) Rozhodnutie - súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vyhotoviť novú. V tomto prípade začína plynúť nová 30-dňová lehota splatnosti faktúry. |
Nedodržanie akýchkoľvek požiadaviek na predmet zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia predmetu zmluvy zo strany dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi jednotkovú cenu bez DPH aj s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH. |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Objednávka bude zadaná telefonicky alebo e-mailom. Vývoz odpadu bude realizovaný 1 x týždenne v čase od 7:00 hod do 14:00 hod. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
03.05.2021 07:00 — 02.05.2022 14:00
2 600,00 kg
3 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.04.2021 11:37
27.04.2021 13:00
27.04.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2021 14:46 - Vstupná ponuka | 3 120,00 | € | Cena bez DPH |
25.04.2021 14:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 119,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: