31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
31625657
UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť
Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK
TRÁVIACE LÁTKY- Kyselina chenodeoxycholová
Kyselina chenodeoxycholová
Tovar, Služba
1. Kyselina chenodeoxycholová
|
|
---|---|
Funkcia |
na liečbu vrodených chýb syntézy primárnych žlčových kyselín v dôsledku nedostatku sterol 27-hydroxylázy (ktorý sa prejavuje ako cerebrotendinózna xantomatóza (CTX) dojčatám, deťom a dospievajúcim vo veku od 1 mesiaca do 18 rokov a dospelým. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kyselina chenodeoxycholová | ks | 3300 | ||
Množstvo účinnej látky v mernej jednotke | mg | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC | A05AA01 |
Účinná látka, koncentrácia | Kyselina chenodeoxycholová |
Lieková forma | tvrdá kapsula |
Merná jednotka | tvrdá kapsula |
Cesta podania | peroralne |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný na adresu objednávateľa ( alebo mail) najneskôr do3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť ŠÚKL kódy na ponúkaný predmet zákazky a podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi tovar s dobu exspirácie nie kratšou ako 12 mesiacov odo dňa dodania tovaru. V prípade, že doba exspirácie je kratšia ako 12 mesiacov, dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar s minimálnou dobou exspirácie v hodnote 75 % z maximálnej doby exspirácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Plnenie bude poskytnuté na základe čiastkových objednávok kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena tovaru musí byť pri každom čiastkovom plnení v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, v súlade so zákonom č. 362/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto Zmluvy bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto Zmluve. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru (uvedené ako presná hodnota) sú predpokladané, nie sú pre objednávateľa záväzné. Skutočne odobraté množstvo predmetu zákazky môže byť nižšie alebo vyššie, ako je uvedené v technickej špecifikácii. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný objem. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi nám poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Počas platnosti zmluvy sa zmluvné strany zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy po vyhlásení mimoriadnej situácie podľa zákona NR SR č.42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov, po vyhlásení krízovej situácie - núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vypovedaní vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov a podľa zákona NR SR č.179/2011 Z. z. o hospodárskej mobilizácii a o zmene |
a doplnení zákona č.387/2002 Z. z. o riadení štátu v krízových situáciách mimo času vojny a vojnového stavu v znení neskorších predpisov. |
ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 balík
470 409,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.04.2021 10:51
27.04.2021 09:00
27.04.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.04.2021 08:34 - Vstupná ponuka | 470 409,00 | € | Cena bez DPH |
27.04.2021 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 470 409,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: