• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2021 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 15:50

Detail zákazky Z20217711

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2021 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 15:50

Základné údaje

Z20217711

OF-234299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5707530

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zásobník na utierky

zásobník

  • 44611600-2 - Zásobníky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zásobník na ZZ utierky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zásobník na ZZ utierky ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zásobník na ZZ a C utierky z bieleho kovu Pevné prevedenie – leštená biela oceľ. Rozmer: 275mmx330mmx132mm. Kapacita zásobníka 2 balíky skladaných utierok cca 500 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ predloží do 30.4.2021 elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru za ks s DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
Dodanie tovaru v pondelok až piatok v čase od 8:00 hod do 10:30 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ odberateľovi minimálne 2 dni vopred.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, resp. faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamácie vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie.
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený kupujúcim (objednávateľom). Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

29.04.2021 08:00 — 07.05.2021 15:00

1,00 kompletná objednávka

330,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.04.2021 15:25

26.04.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 296
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2021 06:50 - Vstupná ponuka 330,00 € Cena bez DPH
26.04.2021 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 329,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS