35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
45357552
COMFORTA HYGIENE, s.r.o.
Kollárova 88, Martin, 03601, SVK
Nákup detergentu na údržbu betónových povrchov
detergent
Tovar, Služba
|
1. Detergent na údržbu betónových povrchov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vodou riediteľný chemický prostriedok na odmasťovanie a čistenie betónových povrchov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | liter | 3230 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| biologicky odbúrateľný čistiaci a odmasťovací prípravok | |
| obsahuje hydroxidy | |
| minimálne pH = | 11,5 |
| nespôsobuje koróziu povrchu | |
| nepoškodzuje vodou riediteľný epoxidový náter | |
| schopnosť odstraňovať soli, oleje, nečistoty | |
| nepenivosť | |
| nehorľavosť | |
| schopnosť deemulgácie | |
| účinnosť pri pomere riedenia 1:30 | |
| riediteľný vodou pri teplote vody od +5°C | |
| okamžitá a úplná rozpustnosť vo vode | |
| schopnosť účinne pôsobiť do 10 min | |
| možnosť použitia vo vysokotlakových zariadeniach | |
| povrchovo aktívne látky musia spĺňať požiadavky smernice 648/2004/ES o detergentoch |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje dodať neriedený koncentrát detergentu. |
| Objednávateľ požaduje dodať celkové množstvo detergentu v baleniach s max objemom 30 l. |
| Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach dodania predmetu zákazky. |
| Parametre uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Poverenie zástupcov dodávateľa na odovzdanie tovaru požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. |
| Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
| Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zákazky riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia a objednávateľ je povinný tento predmet zákazky prevziať a poskytnúť potrebnú súčinnosť. |
| Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, príp. nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie. |
| Faktúra za dodanie predmetu zákazky musí obsahovať jednotkovú cenu v mene euro bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh elektronicky na adresu objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej prílohami poslanými v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
| Dodávateľ pri preberaní tovaru predloží KARTU BEZPEČNOSTNÝCH ÚDAJOV s uvedením rizík, opatrení prvej pomoci a podobne v súlade s platnou legislatívou SR. |
| V prípade nedodržania kvality dodávaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do troch dní od nahlásenia reklamácie objednávateľa. |
| Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b/ nedodržanie lehoty dodania, c/ nedodržanie kúpnej ceny. |
| Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky. |
| Miestom dodania sú sídla objednávateľa v okresoch: Bratislava II, Považská Bystrica, Čadca, Poprad a Levoča. |
| Dodávateľ pri preberaní tovaru taktiež predloží TECHNICKÝ LIST s názvom, resp. značkou tovaru, popisom vlastností, technických údajov, technologického postupu aplikácie, popis na jeho uskladnenie, manipulácie s ním a pod. |
Slovenská republika
03.05.2021 12:00
3 230,00 liter
32 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2021 14:28
26.04.2021 09:00
26.04.2021 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.04.2021 09:08 - Vstupná ponuka | 32 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 26.04.2021 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 323,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: