31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
35844825
MR Diagnostic, s.r.o.
Račianska 72, Bratislava, 83102, SVK
Prístroj na meranie difúznej kapacity pľúc jednovýdychovou metódou
spirometria, vyšetrenie difúznej kapacity pľúc, diagnostické prístroje
Tovar, Služba
1. Prístroj na vyšetrenie difúznej kapacity pľúc
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj na funkčné vyšetrenie pľúc. Zhodnotenie funkcie kardiopulmonálneho systému v diagnostickej, liečebnej, predoperačnej a posudkovej oblasti pri chorobách pľúc, pľúcnych ciev i kadriovaskulárnych komorbitách. |
Funkčné vyšetrenie pľúc patrí medzi základné metodiky nevyužívajúce lekárske ožiarenie na stanovenie stupňa postihnutia dynamiky procesu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj na meranie difúznej kapacity pľúc jednovýdychovou metódou | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
MERANIA | |
Spirometria | áno |
Krivka prietok-objem | áno |
Minútová ventilácia | áno |
Celková pľúcna kapacita TLC | áno |
Difúzna kapacita pomocou CO (oxid uhoľnatý)- jednodychová metóda plynom | áno |
Kontinuálne meraná okolitá teplota a tlak a ich dynamické BTPS korekcie | ános |
Monitoring ATS/ERS kritérií kvality | áno |
Dezinfikovateľný snímač prietok/objem s malým mrtvým priestorom | áno |
Rýchle on-line analyzátory alveolárnych plynov bez potreby kalibrácie | áno |
Automatické dávkovanie diagnostického plynu bez použitia vaku | áno |
VYHODNOCOVACÍ SOFTWARE | |
Grafické a číselné zobrazenie nameraných údajov | áno |
Nastaviteľné výstupné závery | áno |
Databáza pacientov a ich vyšetrení s možnosťou vyhľadávania v databáze | áno |
Uchovávanie trendov zvolených parametrov pre každého pacienta | áno |
Možnosť pre/post porovnania ľubovoľných dvoch meraní | áno |
Možnosť výberu tabuliek prediktívnych hodnôt | áno |
Asistenčný program pre dospelých a pre deti (nie je podmienkou) | áno |
Kompletná PC vyhodnocovacia stanica s tlačiarňou a farebným monitorom (OS MS Windows 10 alebo kompatibilný OS) | áno |
Vozík s oddelovacím transformátorom | áno |
MERANÉ A ODVODENÉ PARAMETRE | |
Spirometria: | Vcmax, IRV, ERV, VT,VCin,VCex, IC, f, MV, ti/te, ti, te, tges |
Prietok/Objem: | FVCex, FVCin, SVC, FEV0,5-FEV3, MEF25-MEF75, MEF 25/75, MEF 78/85, MEF 75-50/50-25, PEF, MIF 25-MIF75, FIV0,5-FIV3, PIF a ďalšie odvodené parametre |
Minútová ventilácia MV... | áno |
Difúzna kapacita a pľúcne objemy: | TLCO, KCO, TLC, FRC, RV, FRC/TLC, RV/TLC a ďalšie odvodené parametre |
Meranie, náležité hodnoty a štandardy podľa ERS a ATS | áno |
Obslužný a spotrebný materiál | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je Prístroj na meranie difúznej kapacity pľúc jednovýdychovou metódou 1 kus, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát,vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia, uvedenia zariadenia do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy. |
Záruka v dĺžke trvania 24 mesiacov pre predmet zmluvy odo dňa, kedy bol tovar/zariadenie uvedené do prevádzky. |
V záručnej dobe predávajúci vykoná bezplatne dve záručné prehliadky prístroja (vo výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu) v ročných intervaloch. Druhú vykoná dva týždne pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstráni všetky zistené vady a nedostatky nezavinené kupujúcim. |
Dodacia lehota: do 8 týždňov od účinnosti Kúpnej zmluvy. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, inštaláciou a zaškolením pracovníkov, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa ak mu nebudú prostriedky pridelené na tento účel zo strany poskytovateľa (Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky). V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené alebo ak verejný obstarávateľ (ďalej aj „objednávateľ“) nebude mať dostatok vlastných zdrojov, vyhradzuje si právo zmluvu neuzavrieť alebo od zmluvy odstúpiť. Preddavok sa nebude poskytovať. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru. |
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 3 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Dodávateľ do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) názov, typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Ružinovská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
17.05.2021 08:00 — 21.06.2021 14:00
1,00 ks
22 475,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2021 14:21
26.04.2021 10:15
26.04.2021 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.04.2021 09:22 - Vstupná ponuka | 22 457,00 | € | Cena bez DPH |
22.04.2021 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 457,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: