• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2021 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2021 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2021 14:15

Detail zákazky Z20217692

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2021 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2021 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2021 14:15

Základné údaje

Z20217692

OF-230884

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5710579

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31571441

CLEANING spol. s r.o.

Trieda SNP 75, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkokapacitná hygienická barierová práčka PRIMUS MB180 (alebo ekvivalent)

veľkokapacitná práčka, pranie bielizne, práčka

  • 42716120-5 - Práčky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkokapacitná hygienická barierová práčka PRIMUS MB180 (alebo ekvivalent)
Funkcia
Hygienická bariérová práčka na pranie bielizne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kapacita (náplň suchej bielizne), (plnenie 1/10) kg 180
2. Otvor dverí mm 750x500 1100x800
3. Hĺbka bubna mm 1300 1500
4. Priemer bubna mm 1200 1400
5. Objem bubna l 1800
6. Otáčky odstreďovania ot./min. 650
7. G faktor G faktor 350
8. Menovitý elektrický príkon stroja (parný ohrev) kW 20 24
9. Priemerná spotreba pary na ohrev kg 180
10. Tlak pary Mpa 0,6 0,8
11. Pripojenie vody ks 3x1½"+1x1"
12. Priemer vypúšťacieho ventilu mm 126
13. Pripojenie stlačeného vzduchu Ø v mm 10
14. Tlak stlačeného vzduchu MPa 0,6
15. Spotreba vzduchu l/hod 80 110
16. Rozmery (VxŠxH) mm 2100x2200x1850 2400x2900x2200
17. Hmotnosť kg 4730
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
18. Typ ohrevu parný
19. Programátor áno / grafický displej, rozhranie s diaľkovým ovládaním, slovenský jazyk, možnosti vlastného programovania pracieho cyklu
20. Bubon nerez ( vonkajší aj vnútorný) áno
21. Bubon s troma komorami (rozdelenie do Y) áno
22. Nerezový plášť stroja áno
23. Perforovaná deliaca stena bubna áno
24. EasySOAP - napojenie tekutých pracích prostriedkov áno
25. Voľne stojaca , vysokootáčková áno
26. Druhý displej na čistej strane zariadenia áno
27. Výstražné svetlo, príp. siréna áno
28. Príslušenstvo pre potrebu odobratia vzorky kúpeľa áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar  prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je zariadenie - veľkokapacitná hygienická barierová práčka PRIMUS MB180 (alebo ekvivalent) , ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "zariadenie“).
1.2 Objednávateľ umožňuje dodať ekvivalent zariadenia za nasledovných podmienok:
a) Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku,  patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov, alebo ekvivalentov s deklarovateľnou  úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
b) Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru.
c) Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a nárokom na odstúpenie od zmluvy.
d) Dodaním ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o zariadení, minimálne v rozsahu - názov a typ zariadenia, názov výrobcu zariadenia).
3.0 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
4.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania  položkový rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 4.1.
4.1Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa , vrátane náhradných dielov potrebných pri uplatnení práva zo záruky (t.j. počas záručnej doby dodávateľ dodávateľ poskytuje náhradné diely zdarma (bod 14.0)) a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
5.0 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Referát nezdravotníckej techniky:
a) Prospektový materiál ponúkaného zariadenia s popisom technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností zariadenia.
b) Vyhlásenie o zhode.
c) Technická dokumentácia so všetkými technickými údajmi potrebnými k vykonaniu stavebnej a technickej pripravenosti na strane objednávateľa pred inštaláciou prístroja, pokiaľ tieto kompletné technické údaje neobsahuje prospektový materiál.
6.0 Dodávateľ je povinný dopraviť zariadenie na miesto dodania. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Referát práčovňa, skladu bielizne a šijáreň. Súčasťou dopravy na miesto dodanie je aj transport zariadenia priamo v mieste dodania.
6.1 Dodávateľ je povinný spolu so zariadením dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu zariadenia v slovenskom/českom  jazyku.
6.2 Dodávateľ po dodaní - zariadenie inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Zariadenie sa považuje za prevzaté objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu.
6.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu zariadenia príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Zaškolenie v rozsahu min. 1 hod.
6.4 Dodávateľ je povinný dodať zariadenie nové, nepoužívané, nerepasované a kompletné. Objednávateľ je oprávnený neprevziať zariadenie dodané po častiach.
6.5 Zariadenie sa považuje za riadne dodané ak je dodávateľom dodané v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, alebo technickým listom, s podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný  protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi).
7.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania zariadenia) je 90 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
8.0 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru (bod 6.5).
8.1 Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
9.0 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 4.0 a bod 5.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
10.1 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 4.0 a bod 5.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, ani po upozornení, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
11.0 Dodávateľ je povinný zariadenie dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 3 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním objednávateľa - Referát nezdravotníckej techniky, v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00h.
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania zariadenia je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 5.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním zariadenia. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti.
13.0 Záručná doba na zariadenie je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Inštalačného protokolu (bod 6.2).
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby zariadenia počas trvania záručnej doby. Všetky náklady v súvislosti s poskytovaním autorizovaného záručného servisu a údržby, vrátane poskytnutia náhradných dielov počas záručnej doby, znáša v celom rozsahu dodávateľ.
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky, v rámci záručného servisu.
14.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu zariadenia, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
15.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v bodoch 14.0 a 14.3 Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
16.0 Objednávateľ je oprávnený vrátiť tovar v prípade nedodržania podmienok kvality, na náklady dodávateľa.
17.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
17.1 V prípade porušenia bodu 17.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
18.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
19.0 Predmet zmluvy je hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak poskytovateľ finančných prostriedkov (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky) neposkytol objednávateľovi z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu  finančné prostriedky na realizáciu tejto zmluvy.
19.1 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu uvedenom v bode 19.0, nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné krytie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

30.04.2021 08:00 — 30.06.2021 15:00

1,00 ks

92 820,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o zariadení, minimálne v rozsahu - názov a typ zariadenia, názov výrobcu zariadenia).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.04.2021 14:01

27.04.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 197
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2021 13:36 - Vstupná ponuka 92 820,00 € Cena bez DPH
27.04.2021 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka 92 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS