00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
27831345
XEVOS Solutions s.r.o.
28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE
Nákup licencií platformy Microsoft 365
softvér, licencia, Microsoft, Office 365, licencia,
Tovar, Služba
1. Licencie Microsoft 365 Business Standard a Visio Online plan 2.
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencie produktov Microsoft 365 Business Standard a Visio Online plan 2. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Licencie Microsoft 365 Business Standard | ks | 150 | ||
2. Licencie Microsoft 365 Visio Online Plan 2 | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Licencie budú aktivované k už existujúcemu a používanému tenantu. | |
2. Prideľovanie licencií jednotlivým používateľom bude vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa. | |
3. Dynamická aktivácia platných licencií (zvýšenie/zníženie) do dvadsaťštyri (24) hodín od objednania. | |
4. Poskytovanie licencií od 04.06.2021. |
Názov |
1. Predmetom tejto rámcovej dohody uzatvorenej v zmysle č. XVI Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019 je záväzok Dodávateľa zabezpečiť dodávky licencií Microsoft 365 (ďalej len "Tovar") pre Objednávateľa počas celého obdobia trvania tejto rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva"). |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi na Tovar záručnú dobu v trvaní minimálne dvanásť (12) mesiacov. |
3. Objednávateľ môže uvedené množstvo Tovaru v zmysle tejto Zmluvy v priebehu zmluvného vzťahu meniť (navýšiť, alebo znížiť) podľa skutočných potrieb Objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar do dvadsaťštyri (24) hodín od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľom formou elektronickej komunikácie. Dodávateľ môže dodať Tovar Objednávateľovi aj po častiach, pričom je povinný dodržať lehotu dodania Tovaru Objednávateľovi v zmysle tohto bodu Zmluvy. |
5. Celková cena predmetu Zmluvy zahŕňa všetky náklady Tovaru vrátane dopravy, balného, vykládku Tovaru na miesto určenia t.j. cenu konečnú, ktorú uhradí Objednávateľ Dodávateľovi za dodanie predpokladaného množstva Tovaru (ďalej len "Cena"). Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar Objednávateľovi bez fakturácie nákladov Dodávateľa za cenu dopravy Tovaru. |
6. Faktúry budú vystavované Dodávateľom mesačne podľa skutočne aktivovaných licencií a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej forme. Úhrada Objednávateľa za dodaný Tovar sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
7. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ aj Objednávateľ sú oprávnení odstúpiť od Zmluvy, ak druhá Zmluvná strana podstatným spôsobom poruší ustanovenia tejto Zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je takýto prejav vôle voči druhej Zmluvnej strane účinný dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy. Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti Zmluvných strán vyplývajúce z tejto Zmluvy, okrem nárokov na náhradu škody a nárokov na zmluvné alebo zákonné sankcie. |
8. V prípade odstúpenia od Zmluvy dôsledkom podstatného porušenia ustanovení tejto Zmluvy, Dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením Zmluvy voči Objednávateľovi žiadne sankcie. |
9. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy: |
- rozpis jednotkových cien Tovaru bez DPH a s DPH zaokrúhlených na dve (2) desatinné miesta a cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH a s DPH (ďalej len "Návrh na plnenie") (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
- presné názvy (obchodné značky) a produktové čísla ponúkaného Tovaru, pre overenie splnenia minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy. |
- kontaktnú osobu, ktorá bude komunikovať v rámci tejto Zmluvy. |
- kontaktnú osobu pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:00 hod. |
10. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené Dodávateľom v Návrhu na plnenie do troch (3) pracovných dní oznámi Dodávateľovi elektronicky, či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve |
- v prípade, že ponúkaný Tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent Tovaru vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na doručenie Tovaru. |
11. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov a/alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
12. Ak sa v opise Tovaru v zmysle tejto Zmluvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky aj s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent môže Dodávateľ dodať v rovnakej, alebo vyššej kvalite. Obchodný názov, patent, alebo typ v tomto prípade udáva minimálne požadované parametre výrobku. |
13. Dodávateľ je povinný dodať Tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý a odsúhlasený Objednávateľom v Návrhu na plnenie. Súčasťou dodávky musí byť aj návod na použitie dodávaného Tovaru v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média. |
14. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi. |
16. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením Objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že Dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si Objednávateľ voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
17. Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
165,00 ks
21 168,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.04.2021 12:20
28.04.2021 12:00
28.04.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2021 12:43 - Vstupná ponuka | 21 167,99 | € | Cena bez DPH |
21.04.2021 14:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: