• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2021 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 11:30

Detail zákazky Z20217673

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2021 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 11:30

Základné údaje

Z20217673

OF-234266

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5707500

Objednávateľ

00398551

Inšpektorát práce Nitra

Jelenecká 49, Nitra, 95038, SVK

Dodávateľ

52234070

BIORUŽA, s. r. o.

Laborecká 1, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné respirátory FFP2

respirátor

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné respirátory FFP2
Funkcia
Preventívna ochrana dýchacích ciest pred ochorením na Covid 19.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ochranný respirátor FFP2 bez výdychového ventilu - biely ks 1000
Ochranný respirátor FFP2 bez výdychového ventilu - čierny ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál netkaná textília, tvarovaná maska sa upevňuje na tvár pomocou postranných gumičiek
veľkosť univerzálna
vlastnosti kategória FFP2 zaručuje ochranu až do 12-násobku NPKP/PEL netoxických a stredne toxických aerosólov
stupeň filtrácie ≥ 95%
trieda ochrany FFP2 EN 149:2001+A1:2009
CE certifikované áno
ochrana proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia áno
utesnenie nosa kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa
balenie hygienicky zabalené tak,aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku, návod na použitie v SJ
respirátor bez výdychového ventilu 5 vrstvový, dvojpanelový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Názov Upresnenie
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nie je dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru, nebude prevzatý celý objem zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti, certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Respirátor musí byť vo Vyhlásení o zhode zaradený ako OOP podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/425 z 9. marca 2016 o osobných ochranných prostriedkoch. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ doručí v listinnej podobe do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy: Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Rozpis zmluvnej ceny bez DPH , DPH, s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
Doručenie všetkých potrebných certifikátov a návodov na použitie, v prípade opakovaného použitia aj návod na dezinfekciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká 49, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

30.04.2021 07:00 — 30.04.2021 14:00

1,00 súbor

450,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.04.2021 10:37

26.04.2021 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2021 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 203
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2021 13:57 - Vstupná ponuka 440,00 € Cena s DPH
26.04.2021 07:16 - Najvýhodnejšia ponuka 149,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS