• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 11:15

Detail zákazky Z20217662

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 11:15

Základné údaje

Z20217662

OF-234142

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5707496

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36000124

HAKOM, s.r.o.,

Československej armády 18, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvislé dopravné značky a príslušenstvo

dopravné značky, dopravné zariadenie, príslušenstvo

  • 34992200-9 - Dopravné značky
  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zvislé dopravné značky na Fe Zn podklade, reflexná trieda RA2
Funkcia
Zabezpečenie zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení vrátane príslušenstva pre cesty I.II. a III. triedy z dôvodu zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest v zmysle povinností vyplývajúcich zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
101 Iné Nebezpečenstvo - základný rozmer ks 5
101 Iné  Nebezpečenstvo - zvačšený  rozmer ks 4
110-10 Zákruta v ľavo - základný rozmer ks 2
110-20 Zákruta v pravo - základný rozmer ks 2
114-10 Zúžená vozovka s prava - základný rozmer ks 2
114-20 Zúžená vozovka s ľava - základný rozmer ks 2
141  Deti - základný rozmer ks 1
142  Priechod pre chodcov - základný rozmer ks 4
142   Priechod pre chodcov ks 4
201 Daj prednosť v jazde - základný rozmer ks 4
201 Daj prednosť v jazde - zvačšený rozmer ks 3
202 Stoj, daj prednosť v jazde - základný rozmer ks 2
212 Prikázaný smer obchádzania - základný rozmer ks 4
240 Maximálna  hmotnosť - 20 t - základný rozmer ks 1
243 Maximálna výška 3,2 m - zvačšený rozmer ks 2
253 Najvyššia dovolená rýchlosť - základný rozmer ks 3
253 Najvyššia dovolená rýchlosť - zvačšený rozmer ks 2
263 Koniec najvyššej dovolenej rýchlosti - základný rozmer ks 3
267 Komiec viacerých zákazov - základný rozmer ks 2
271 Zákaz státia - základný rozmer ks 2
302 Hlavná cesta - základný rozmer ks 19
302 Hlavná cesta - zvačšený rozmer ks 4
305 Začiatok obce - rozmer základ dva riadky ks 5
306 Koniec obce - rozmer základ dva riadky ks 5
325 Priechod pre chodcov - základný rozmer ks 7
326 Priechod pre cyklistov - základný rozmer ks 3
367 Šípový smerník k turistickému  cieľu ks 1
503 Smer šípka - základný rozmer ks 6
503 Smerov šípka - zvačšený rozmer ks 2
504 Smer platnosti - doprav - základný rozmer ks 2
509 Spresňujúce informácie - dva riadky "poškodený most" ks 5
510 Priebeh hlavnej cesty - základný rozmer ks 16
510 Priebeh hlavnej cesty - zvačšený rozmer ks 4
702 Smerová doska šípková - základný rozmer ks 13
705 Smerová tabuľa - zvačšený rozmer ks 10
706 Vodiaca tabuľa - zvačšený rozmer ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fólia - trieda RA2
Pozinkovaný plech s lisovaným dvojitým ohybom po celom obvode , na zadnej strane  s lištami na uchytenie
Životnosť v exteriéry/odolnosť proti oderu, odolnosť voči korózii a rozpúšťadlám, kovové časti  zariadení a príslušenstva  musia mať povrchovú úpravu zinkovaním 7 rokov
 2. Dopravné zariadenia a príslušenstvo ZDZ
Funkcia
Súčasťou dodávky upínacích svoriek alebo upínacieho prvku budú aj matice, podložky a skrutky v potrebnom množstve. Uvedené bude zahrnuté v jednotkovej cene príslušnej položky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dopravné zrkadlo okrúhle 900 ks 1
Upínacia svorka ø 60 FeZn + skrutky ks 300
Fe Zn rúra, 60 mm, hr.3mm, 7 m dĺžka m 140
Zn stĺpik 40/40, červeno -biely - 2 m m 12
Gumený podstavec pre dočasné značky - obdĺžnik -28 kg ks 50
Dopravný kúžel DK -300 malý ks 200
Al kotviaca patka vrátane kotiev ks 20
 3. Technické vlastnosti dopravného značenia s prílušenstvom
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ dopravných značiek: trvalé, prenosné, zvislé
Materiál dopravných značiek: na pozinkovanom podklade
Povrch dopravného značenia: hladký, umývateľný a odolný voči poveternostným vplyvom
Vyhotovenie a rozmery dopravného značenia v zmysle vyhlášky MVSR č. 30/2020 Z.z., STN 018020 a VL6.1. Zvislé dopravné značky. Konkrétne vyobrazenie symbolu resp. vyhotovenie, ak nie je určené v popise bude upresnené pri zadaní čiastkových výziev (objednávok
Zvislé dopravné značenie, nosiče DZ a príslušenstvo musia vyhovovať taktiež požiadavkám technických  noriem a rezortných /TP/ v platnom znení, najmä STN EN 12899-1, STN EN 13422, STN 01 80 20, STN 425723, STN 425723, STN EN12767, TP023. Taktiež musia spĺňať kvalitatívne požiadavky v zmysle zákona č. 56/2018Z.z..
Dopravné značky a dopravné zariadenia musia mať platné CE certifikáty nemennosti parametrov stavebných výrobkov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 20% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Zároveň dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
2. Predávajúci je povinný dodať tovar v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovar nový, nepoužívaný. V prípade použitia obalových materiálov tie musia byť jednorazové, nevratné a ekologicky zlikvidovateľné.
3. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy vrátane balného, naloženia, dopravy do miest plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadňujú všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy:
a) požaduje sa predložiť doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zákona č. 133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (certifikát zhody, SK - certifikát, SK vyhlásenie o parametroch) na všetky druhy dopravných zariadení a značiek a potrebného príslušenstva pre zvislé dopravné značky,
b)  ak dodávateľ nie je výrobcom, požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, že sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, od ktorého predložil doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami (certifikát zhody, SK-certifikát, SK-vyhlásenie o zhode).
5. Dodanie tovaru je požadované v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 6.00 hod do 13.30 hod. Predávajúci oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe predávajúceho telefonicky minimálne 1 deň vopred.
6. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
7. Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorazové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné.
8. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru.
9. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
10. Predávajúci ručí za predmet dodávky t. z. že tovar má v dobe preberania kupujúcim požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
11. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu dodávaného tovaru podľa aktuálnych platných technických noriem a za úplnosť dodávky tovaru.
12. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania.
13. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru.
14. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
15. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú a je v trvaní 7 rokov na dopravné značky, zariadenia a fólie a 24 mesiacov na ostatný tovar.
16. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia kupujúcim aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Kupujúci má v takomto prípade právo požadovať od predávajúceho bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar.
17. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
18. Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je predávajúci povinný kupujúcemu oznámiť odmietnutie a dôvod uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Predávajúci je povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania kupujúceho na vlastné náklady.
19. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
20. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie kvality dodaného tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky.
21. Ukončenie zmluvy môže nastať:
a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote,
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme,
23. Materiál bude odoberaný postupne podľa skutočnej potreby. Lehota dodania materiálu je v termíne určenom na objednávke (mailom, písomne).
24. Nákup dopravných  značiek a ich nosičov, príslušenstva  vrátane dopravy na miesto určenia bude   na základe písomných čiastkových výziev /objednávok vystavených  kupujúcim počas platnosti zmluvy/ zaslaných emailom. Konkrétne vyobrazenie symbolu resp. vyhotovenie ak nie je určené v popise bude upresnené pri zadaní čiastkových objednávok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Martina Rázusa 104, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

03.05.2021 00:00 — 03.07.2021 00:00

1,00 súbor

13 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.04.2021 09:16

26.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 49
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2021 10:51 - Vstupná ponuka 13 900,00 € Cena bez DPH
26.04.2021 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka 13 799,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS