• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 13:11
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 15:55

Detail zákazky Z20217621

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 13:11
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 15:55

Základné údaje

Z20217621

OF-232465

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5707484

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

51966255

BCF ENERGY, s. r. o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup silovej elektrickej energie v pásme vysokej tarify (VT) a nízkej tarify (NT) pre odberné miesta (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie.
Predmet zákazky sa požaduje dodávať v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete pre stanovené zmluvné obdobie.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od  1.6.2021 00:00 hod SEČ do 31.5.2022 24:00 hod SEČ.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov - celková - za obdobie od  1.6.2021 00:00 hod SEČ do 31.5.2022  24:00 hod SEČ MWh 996
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov - VT - za obdobie od  1.6.2021 00:00 hod SEČ do 31.5.2022 24:00 hod SEČ. MWh 748
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov - VT - za obdobie od  1.6.2021 00:00 hod SEČ do 31.5.2022 24:00 hod SEČ.- pre OM č. 1 MWh 657
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov - VT - za obdobie od 1.6.2021 00:00 hod SEČ do 31.5.2022 24:00 hod SEČ. - pre OM č. 2 MWh 91
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov -NT - za obdobie od 1.6.2021 00:00 hod SEČ do 31.5.2022 24:00 hod SEČ. MWh 248
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov -NT - za obdobie od 1.6.2021 00:00 hod SEČ do 31.5.2022 24:00 hod SEČ.- pre OM č. 1 MWh 228
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov -NT - za obdobie od 1.6.2021 00:00 hod SEČ do 31.5.2022 24:00 hod SEČ. - pre OM č. 2 MWh 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest (OM) 2
Distribučná sadzba C6
OM č. 1 - Nemocnica - Námestie L. Svobodu 4, 974 09 Banská Bystrica číslo OM: 24ZSS13181250003
OM č. 1 - napätová hladina v odovzdávacom/meracom mieste: 0,4 kV/0,4 kV
OM č. 1 hlavný istič: 3x400A
OM č. 1 napätie/napäťová hladina: NN
OM č. 2 - Práčovňa - Námestie L. Svobodu 4, 974 09 Banská Bystrica číslo OM: 24ZSS13181240008
OM č. 2 - napätová hladina v odovzdávacom/meracom mieste: 0,4 kV/0,4 kV
OM č. 2 - hlavný istič: 3x160 A
OM č. 2 - napätie/napäťová hladina: NN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje, okrem pravidelnej dodávky elektriny do OM odberateľa a prenosu elektriny od príslušného PDS, prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok.
2. Cena za plnenie je stanovená ako celková cena za dodávku elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného obdobia. Cena za plnenie zahŕňa: cenu za dodávku elektriny vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku dodávateľa a ceny za odvod do Národného jadrového fondu, cenu za distribučné služby (prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky), daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň z plnenia.
3. Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia mesačné preddavkové platby, za každé OM samostatne, a to vo výške alikvotnej časti predpokladaného množstva plnenia pripadajúceho na 1 kalendárny mesiac; podkladom na zaplatenie preddavkovej platby bude písomné oznámenie dodávateľa o výške preddavkovej platby.
4. Odberateľ je povinný uhradiť preddavkovú platbu najneskôr do 25. dňa mesiaca obdobia, za ktorý sa preddavková platba platí. Vyúčtovanie dodaného plnenia a zaplatených preddavkových platieb za dodané plnenie bude uskutočnené formou vyúčtovacej faktúry vystavenej do 15 dní po dni zdaniteľného plnenia na základe odpočtu skutočne nameraného množstva odobratej elektriny v OM.
5. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
6. Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre.
7. Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. Všetky peňažné plnenia, cena a iné peňažné sumy v zmysle zmluvy sú stanovené v mene EURO.
8. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry dodávateľa, má dodávateľ právo uplatniť si u objednávateľa nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania objednávateľa.
9. Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
10. Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
12. Ak je kupujúci, ktorý je subjektom verejného práva, v omeškaní so splnením peňažného záväzku alebo jeho časti, vzniká predávajúcemu, ktorý si splnil svoje zákonné a zmluvné povinnosti, právo požadovať od kupujúceho z nezaplatenej sumy úroky z omeškania, podľa § 369 ods. 2 zák. č. 513/1991 Zb., v spojení s § 1 ods. 1 a 3 nar. vlády SR č. 21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia Obchodného zákonníka, t.j. vo výške základnej úrokovej sadzby Európskej centrálnej banky platnej k prvému dňu príslušného kalendárneho polroka omeškania zvýšenej o osem percentuálnych bodov;
takto určená sadzba úrokov z omeškania sa použije počas celej doby omeškania.
13. Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OUEP.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať: - odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúcie elektrickej energie - ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia - ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
15. Objednávateľ požaduje od dodávateľa, do 5 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy, predložiť:
rozpis jednotlivých zložiek ceny - cenu za VT a NT v EUR bez DPH/MWh, cenu za VT a NT v EUR s DPH/MWh, distribučný poplatok, spotrebnú daň ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku elektrickej energie, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že sa na relevantnom trhu predáva rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je predmetom plnenia podľa tejto rámcovej dohody, za nižšiu jednotkovú cenu a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu jednotkovú cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou jednotkovou cenou a jednotkovou cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody,
predávajúci sa zaväzuje poskytnúť kupujúcemu za plnenie objednané kupujúcim po preukázaní tejto skutočnosti zľavu vo výške rozdielu medzi jednotkovou cenou dohodnutou v tejto rámcovej dohode a nižšou jednotkovou cenou.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od  1.6.2021 00:00 hod SEČ do 31.5.2022 24:00 hod SEČ.
Navrhnutá hodnota V časti Technické vlastnosti, k jednotlivým odberným miestam, je potrebné doplniť 15 min. profil odberu na odberných miestach za jeden kalendárny rok, v editovateľnom tvare ( exel).

Pre stanovenie ceny za dodávku elektriny je to dôležitý údaj, prístup k týmto údajom má iba súčasný dodávateľ na odbernom mieste, ostatní uchádzači sú preto v nevýhode.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že sa na relevantnom trhu predáva rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je predmetom plnenia podľa tejto rámcovej dohody, za nižšiu jednotkovú cenu a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu jednotkovú cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou jednotkovou cenou a jednotkovou cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody,
Navrhnutá hodnota Neprijateľné.

Vyššie uvedené znenie je neprípustné. Nie je možné porovnávať cenu, ktorú má zazmluvnenú dodávateľ elektriny s inými odberateľmi, ktorá bola zazmluvnená za iných podmienok: Dodávateľ stanovuje cenu na základe presnej technickej špecifikácie odberných miest, množstva a priebehu dodávky elektriny na týchto odberných miestach, s ohľadom na aktuálnu cenu elektriny na burze. Zmena zmluvnej ceny počas uzatvorenej zmluvy je preto neprípustná

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Ludvika Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

184 560,87

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.04.2021 13:11

26.04.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 196
 30
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2021 12:03 - Vstupná ponuka 184 549,02 € Cena s DPH
26.04.2021 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka 183 434,26 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS