• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 14:10

Detail zákazky Z20217620

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 14:10

Základné údaje

Z20217620

OF-232521

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5707482

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemný plyn

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemný plyn
Funkcia
Pravidelná dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie zemného plynu do odberných miest objednávateľa počas zmluvného obdobia.
Poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku objednávateľa.
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie zemného plynu do odberných miest objednávateľa od 01.06.2021 do 31.05.2022. (12 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto- predpokladaná celková spotreba zemného plynu počas doby uzavretia zmluvy (12 mesiacov) MWh 1500
Odberné miesto- Denné maximálne množstvo(DMM) m3 1566
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 1
POD kód odberného miesta SKSPPDIS010730000583
Číslo OM odberného miesta/číslo fakturačného meradla (plynomeru) 4101535182
Typ tarify pre odberné miesto strednoodber
Zmluvné obdobie: začiatok 01.06.2021
Zmluvné obdobie: koniec 31.05.2022
Predpokladaná ročná spotreba v MWh 1500
Odberový diagram(váhy) pre jednotlivé kalendárne mesiace odberu zemného plynu v roku (%) 15-12-11-7-6-3-3-3-5-10-12-13
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberného miesta podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS -OPET a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu ako aj zaistenie distribúcie plynu objednávateľovi do odberného miesta, za podmienok uvedených v „Zmluve o pripojení k distribučnej sústave“ uzatvorenej medzi objednávateľom a prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do OM objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
4. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči objednávateľovi sankcie v prípade neodobratia resp. prekročenia zmluvného množstva (predpokladaného objemu spotreby). Sankcie za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) môžu byť účtované iba v zmysle platného rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
5. Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
6. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvej ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO).
7. Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za službu obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesto. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
8. Ponúknutá cena bude v zmysle technickej špecifikácie za celé množstvo odberu počas trvania zmluvy.
9. Úhrada za odobratý plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Dodávateľovi vzniká voči objednávateľovi nárok na cenu plnenia za dodávku plynu a dohodnutých distribučných služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, na základe daňového dokladu – faktúry, vystaveného najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca, so splatnosťou 30 dní od dátumu vystavenia faktúry predávajúcim.
10. Predávajúci má voči kupujúcemu nárok na zálohové platby vo výške 70 % z predpokladanej výšky mesačnej faktúry, so splatnosťou k 15. dňu v mesiaci
11. Dodávateľ je oprávnený k cene, preúčtovať za distribučné služby ceny len v takej výške, ktoré sú uvedené v platnom rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) pre obdobie trvania zmluvy. Cena za zabezpečenie distribúcie bude fakturovaná ako samostatná položka služby, podľa štátom určených regulatív, v súlade s platnými právnymi predpismi v SR.
- k celkovej cene vypočítanej na základe týchto jednotkových cien a skutočne odobratého množstva zemného plynu sa pri fakturácii pripočíta daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v súlade s platným zákonom o DPH v sadzbe platnej ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia (spotrebná daň).
12. Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb.Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka.Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkonudelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
13. Ak je kupujúci, ktorý je subjektom verejného práva, v omeškaní so splnením peňažného záväzku alebo jeho časti, vzniká predávajúcemu, ktorý si splnil svoje zákonné a zmluvné povinnosti, právo požadovať od kupujúceho z nezaplatenej sumy úroky zomeškania, podľa § 369 ods. 2 zák. č. 513/1991 Zb., v spojení s § 1 ods. 1 a 3 nar. vlády SR č. 21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajúniektoré ustanovenia Obchodného zákonníka, t.j. vo výške základnej úrokovej sadzby Európskej centrálnej banky platnej k prvémudňu príslušného kalendárneho polroka omeškania zvýšenej o osem percentuálnych bodov;
takto určená sadzba úrokov z omeškania sa použije počas celej doby omeškania.
14. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, dodávateľ predloží: rozpis jednotlivých zložiek ceny v nasledovnej: cena za zemný plyn v EUR bez DPH/MWh, cena za prepravu v EUR bez DPH/MWh a cena za štrukturovanie v EUR bez DPH/MWh, DPH, spotrebnú daň ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku zemného plynu, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny. Uvedené jednotkové ceny za dodávku zemného plynu sú konečné a obsahujú všetky oprávnené náklady predávajúceho.
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že sa na relevantnom trhu predáva rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je predmetom plnenia podľa tejto rámcovej dohody, za nižšiu jednotkovú cenu a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu jednotkovú cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou jednotkovou cenou a jednotkovou cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody,
predávajúci sa zaväzuje poskytnúť kupujúcemu za plnenie objednané kupujúcim po preukázaní tejto skutočnosti zľavu vo výške rozdielu medzi jednotkovou cenou dohodnutou v tejto rámcovej dohode a nižšou jednotkovou cenou.
16. Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 4. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči objednávateľovi sankcie v prípade neodobratia resp. prekročenia zmluvného množstva (predpokladaného objemu spotreby). Sankcie za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) môžu byť účtované iba v zmysle platného rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
Navrhnutá hodnota Podľa OUEP - OSOBITNÉ USTANOVENIA O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU bod 6.11 Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia alebo prekročenia zmluvného množstva objednanej komodity ak neprekročí toleranciu +/- 20% (minimálne množstvo je vo výške 80% predpokladanej spotreby, maximálne množstvo odberu je vo výške 120% predpokladanej spotreby).

Dôvod : Dodávateľ preberá za odberateľa zodpovednosť za odchýlku s čím má spojené finančné náklady, preto je potrebné doplniť toleranciu odberu.

Názov
Pôvodná hodnota 15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že sa na relevantnom trhu predáva rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je predmetom plnenia podľa tejto rámcovej dohody, za nižšiu jednotkovú cenu a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu jednotkovú cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou jednotkovou cenou a jednotkovou cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody,
Navrhnutá hodnota žiadame vypustiť zo súťažných podkladov

Táto požiadavka je nerealizovateľná nakoľko víťazný dodávateľ po elektronickej aukcii zabezpečí celkové množstvo komodity na celé požadované obdobie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Ludvika Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

59 490,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.04.2021 13:07

26.04.2021 13:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2021 13:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 87
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2021 12:41 - Vstupná ponuka 59 473,42 € Cena s DPH
26.04.2021 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka 59 472,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS