• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 11:07
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 12:00

Detail zákazky Z20217605

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 11:07
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 12:00

Základné údaje

Z20217605

OF-233854

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5707476

Objednávateľ

00162060

Obchodná akadémia

Lúčna 4, Lučenec, 98416, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok

stravné poukážky, stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať, v minimálnom počte 25 stravovacích zariadení v meste Lučenec.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky EUR 4,00
Množstvo stravných poukážok objednaných počas platnosti zmluvy ks 5100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa.
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať na základe objednávky.
Objednávky môže objednávateľ zadať e-mailom, poštou alebo telefonicky.
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok.
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní.
Zmluvná cena bude stanovená v eurách spôsobom: nominálna hodnota poukážok + zmluvná odmena dodávateľa + DPH zo zmluvnej odmeny.
Zmluvná odmena dodávateľa musí pokrývať všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňať províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady.
Zmluvná odmena dodávateľa bude stanovená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a bude nemenná po celú dobu platnosti zmluvy.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky od Objednávateľa - do 3 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lúčna 4, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

12

5 100,00 ks

20 440,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.04.2021 11:10

26.04.2021 11:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2021 11:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2021 13:03 - Vstupná ponuka 20 440,00 € Cena s DPH
21.04.2021 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka 20 439,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS