31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 3,90 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 30 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | najmenej 4 ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti stravnej poukážky, ktorý musí byť aktuálny |
Stravná poukážka musí obsahovať | poučenie pre spotrebiteľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu stravnej poukážky v € |
Stravná poukážka musí obsahovať | číselný resp. čiarový kód |
Stravná poukážka | nie elektronická karta |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach – mesačne, na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zaslať e-mailom, prostredníctvom internetu, osobne, alebo poštou. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, doručením, balením, poistením, storno poplatkom za vrátenie alebo výmenu stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzatvorení zmluvy stanoví s presnosťou na 2 desatinné miesta na základe nasledovaného vzorca: VPPS% = (((CCSP – CNHSP) :1,2) x 100. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta a bude pozostávať: |
- Z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, |
- Z ceny poplatku za poskytnuté služby, |
- Z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy a poplatky za poskytnuté služby iné ako uvedené v zmluve. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané množstvo. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi dole uvedené doklady: |
- certifikát kvality ISO, |
- zoznam stravovacích zariadení v min. počte 150, ktoré sa nachádzajú v meste Trenčín a v min. počte 32, ktoré sa nachádzajú v meste Púchov, |
- Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ zálohu neposkytuje. |
Splatnosť faktúry vystavenej dodávateľom je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
30 000,00 ks
117 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2021 09:59
23.04.2021 10:00
23.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.04.2021 10:16 - Vstupná ponuka | 117 000,00 | € | Cena bez DPH |
21.04.2021 18:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 116 999,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: