30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47210621
VERÓNY OaS s.r.o.
Priemyselná 936/3, Krupina, 96301, SVK
Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
pranie, chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil
Služba
|
1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Zabezpečenie podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa |
| 1.1. pranie, |
| 1.2. chemické čistenie, |
| 1.3. žehlenie vyčistenej bielizne a ostatného textilného sortimentu, |
| 1.4. odvoz znečistenej bielizne a dovoz čistej bielizne a ostatného textilného sortimentu na miesto plnenia, |
| 1.5. triedenie, skladanie, viazanie a balenie bielizne a ostatného textilného sortimentu, |
| 1.6. preberanie a odovzdávanie bielizne a ostatného textilného sortimentu. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Uterák 100% ba | ks | 700 | ||
| Utierka 100% ba | ks | 1200 | ||
| Blúza pracovná biela pre kuchára 100% ba | ks | 1500 | ||
| Nohavice pracovné biele pre kuchára 100% ba | ks | 1100 | ||
| Plášť pracovný biely 100% ba | ks | 200 | ||
| Zástera pracovná biela100% ba | ks | 500 | ||
| Obrus biely do 2m2 100% ba | ks | 700 | ||
| Obrus biely nad 2m2 100% ba | ks | 2200 | ||
| Obrus farebný do 2m2 100% ba | ks | 200 | ||
| Obrus farebný nad 2m2 100% ba | ks | 600 | ||
| Obrúsok banketný 100% bavlna | ks | 400 | ||
| Obrus biely - teflónový 100% PES | ks | 200 | ||
| Obrus farebný - teflónový 100% PES | ks | 50 | ||
| Štóly farebné - teflónové 100% PES | ks | 50 | ||
| Plachta posteľná biela 100% ba | ks | 100 | ||
| Plachta posteľná farebná 100% ba | ks | 100 | ||
| Povlak na prikrývku 100% ba | ks | 20 | ||
| Povlak na vankúš 100% ba | ks | 20 | ||
| Košeľa biela 100% ba | ks | 100 | ||
| Tričko biele krátky rukáv 100% ba | ks | 150 | ||
| Tričko biele dlhý rukáv 100% ba | ks | 150 | ||
| Uterák froté 100% ba | ks | 60 | ||
| Osuška vaflová 100% ba | ks | 30 | ||
| Čiapka prac. biela pre kuchárov 100% ba | ks | 100 | ||
| Nohavice pracovné farebné 100% ba | ks | 40 | ||
| Sukňa banketová 100% PES | ks | 120 | ||
| Poťah biely na stoličku 100% ba | ks | 200 | ||
| Bunda pracovná farebná | ks | 30 | ||
| Plášť pracovný farebný | ks | 30 | ||
| Bunda pracovná fleecová | ks | 30 | ||
| Bunda pracovná farebná 100% polyester | ks | 30 | ||
| Rukavice biele 100% ba | pár | 50 | ||
| Zástera pracovná farebná 100% ba | ks | 500 | ||
| Blúza - smoking pre čašníkov čierny 85% ba, 11% polyamid, 4% elastan | ks | 20 | ||
| Nohavice pre čašníkov čierne 85% ba, 11% polyamid, 4% elastan | ks | 30 | ||
| Vesta pre čašníkov čierna 53% polyester, 43% vlna, 4% elastan | ks | 30 |
| Názov |
| 1. Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok po dobu trvania zmluvy, ktoré budú doručené elektronicky a následne poštou, objednávateľ vystaví maximálne 1 objednávku týždenne. |
| 2. Zodpovední zástupcovia objednávateľa dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu bielizne a textilu. |
| 3. Termíny a kontaktné osoby objednávateľa budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
| 4. V prípade potreby môže objednávateľ požadovať poskytnutie služby aj mimo časový interval uvedený v dohodnutom harmonograme, v takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje odviezť znečistenú bielizeň a textil nasledujúci pracovný deň od nahlásenia požiadavky objednávateľa a doviezť čistú bielizeň a textil najneskôr do 7 kalendárnych dní, resp. v kratšom intervale podľa požiadavky objednávateľa. |
| 5. Dodávateľ musí bez meškania písomne informovať objednávateľa a vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu zmluvy. |
| 6. Celková zmluvná cena plnenia je stanovená v rozsahu predpokladaného množstva uvedených jednotlivých druhov bielizne a textilu. |
| 7. Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. |
| 8. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
| 9. Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy (zberu znečistenej bielizne a textilu z miesta určenia, rozvozu čistej bielizne na miesto určenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia bielizne a ostatného textilného sortimentu a poskytnutých kontajnerov. |
| 10. Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečistenej bielizne a ostatného textilného sortimentu spíše na výdajku - prevodku názov organizácie, presný druh a počet bielizne a textilu, dátum odovzdania bielizne, lehotu dodania bielizne a textilu a podpisy osôb zodpovedných za manipuláciu za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistej bielizne a textilu vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého sortimentu, ktorý pri prevzatí bielizne a textilu objednávateľ potvrdí svojim podpisom. |
| 11. Plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s fakturáciou 1 x mesačne, faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. |
| 12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
| 13. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátené skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
| 14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody dodávateľom a udelenie negatívnej referencie. |
| 15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
| 16. Táto zmluva sa uzatvára do 31. decembra 2021 od nadobudnutia účinnosti zmluvy resp. do naplnenia zmluvného finančného objemu podľa tohto, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
| 17. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
| 17.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených do 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny budú platné ako maximálne, |
| 17.2. prepočet zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, podľa rozpisu jednotkových cien pre všetky položky, ktoré predkladá objednávateľovi, |
| 17.3. doklad preukazujúci, že dodávateľ je oprávnený podnikať v predmete tejto zmluvy, |
| 17.3.1. ak dodávateľ na niektorú časť predmetu tejto zmluvy využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa) dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že: |
| a) s osobou, ktorá zabezpečí niektorú položku predmetu tejto zmluvy (jeho subdodávateľom), má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu, |
| b) táto osoba (jeho subdodávateľ) je oprávnená podnikať v rámci definovanej položky zmluvy, |
| 18. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
| 18.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
| 18.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie /opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
| 19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov podľa bodov 17. (17.1, 17.2,17.3 a 17.3.1 a,b) alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa podľa bodov 17. (17.1, 17.2,17.3 a 17.3.1 a,b), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 20. Reklamácie: |
| 20.1. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov, ktoré vyplnia poverené kontaktné osoby. Zle opraná a poškodená bielizeň a ostatný textil budú osobitne zabalené a označené. |
| 20.2. Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne a textilu. |
| 20.3. Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť maximálne do 5 pracovných dní. |
| 20.4. V prípade, že objednávateľ počas platnosti zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a táto skutočnosť bude mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 21. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| 22. Miesto plnenia: |
| 23. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
26.04.2021 07:00 — 31.12.2021 10:00
1,00 súbor položiek zákazky
9 089,10
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.04.2021 08:25
23.04.2021 09:00
23.04.2021 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.04.2021 08:43 - Vstupná ponuka | 9 089,00 | € | Cena bez DPH |
| 23.04.2021 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 999,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: