• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 11:55

Detail zákazky Z20217571

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 11:55

Základné údaje

Z20217571

OF-233328

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5704330

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

36013595

MIVAX, s.r.o.

Kozmonautov 35, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitor vitálnych funkcií

monitor vitálnych funkcií, pacientsky monitor

  • 33195100-4 - Monitory
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor vitálnych funkcií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obrazovka monitora palec 8 10
celková výška monitora cm 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
monitoring parametrov: min. EKG, RESP, NIBP, SpO2, TEMP
integrovaná tlačiareň áno
príslušenstvo: EKG kábel 5-zvodový, EKG elektródy, kábel predlžovací SpO2, snímač SpO2 dosp., sonda rektálna teplotná, hadica predlžovacia NIBP s konektorom, manžeta NIBP dosp. - jednohadičková alebo dvojhadičková
držiak na monitor áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru na mieste plnenia, vrátane odovzdania dokumentácie.
Vrátane zaškolenia zamestnancov do obsluhy.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní minimálne 24 mesiacov. Počas záručnej doby vykoná dodávateľ povinné preventívne prehliadky a kontroly, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané prístroje (minimálne 1 preventívna prehliadka v záručnej dobe). Prehliadky a kontroly sú zahrnuté v cene.
Požaduje sa nástup na servis v pracovných dňoch do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov predmetu zmluvy, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.05.2021 07:00 — 14.06.2021 15:30

4,00 ks

8 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.04.2021 10:33

23.04.2021 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2021 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 757
 20
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2021 12:21 - Vstupná ponuka 8 300,00 € Cena bez DPH
23.04.2021 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 8 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS