• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 09:10

Detail zákazky Z20217552

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 09:10

Základné údaje

Z20217552

OF-233373

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5704300

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

36244848

Lavaton s.r.o.

Bulharská 44, Trnava, 91700, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie bielizne

pranie bielizne, chemické čistenie bielizne, pranie bielizne, čistenie bielizne

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 98312000-3 - Čistenie textilu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bielizeň - pranie
Funkcia
Poskytovanie služieb bude vykonávané v súlade s vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z. z. v platnom znení.
Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie nemocničnej bielizne.
Čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) nemocničnej bielizne.
Žehlenie vyčistenej bielizne a drobné opravy bielizne (opravy gombíkových dierok, našívanie chýbajúcich gombíkov, zašívanie rozpáraných častí, plátanie drobných dier a roztrhnutí a pod.).
Biologicky znečistená bielizeň a infekčná bielizeň pre individuálne pranie musí byť praná osobitne s dodržaním hygienicko-epidemiologického režimu a čistá odovzdaná verejnému obstarávateľovi.
Pranie plienok a novorodeneckej bielizne vyžaduje šetrné nealergizujúce pranie, farebná bielizeň vyžaduje zabezpečiť pranie postupom, pri ktorom sa zachovajú farby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paplón pre dospelého kg 11364
Vankúš pre dospelého kg 1272
Deka kg 360
Obliečka na paplón pre dospelého kg 104448
Obliečka na vankúš pre dospelého kg 16236
Plachta veľká pre dospelého kg 56292
Košeľa pacientská kg 1476
Pyžamo blúza pre dospelého kg 2304
Pyžamo nohavice pre dospelého kg 936
Župan pacientský pre dospelého kg 504
Teplákové nohavice, mikina kg 264
Tielko, tričko kg 876
Kabát vlnený pacientský pre dospelého kg 12
Paplón detský kg 168
Vankúš detský kg 72
Obliečka na detský paplón kg 108
Obliečka na detský vankúš kg 96
Plachta malá detská kg 24
Deka malá detská kg 12
Dupačky kg 12
Pyžamo blúza detské kg 12
Pyžamo nohavice detské kg 12
Vložky do zavinovačky kg 720
Návlek na zavinovačku kg 1308
Košieľka kojenecká kg 120
Kabát kojenecký kg 12
Župan detský kg 12
Plienka kg 2484
Hygienické vrecká kg 12
Rúška kg 300
Uterák ľanový kg 1176
Uterák froté kg 3552
Utierka kg 1332
Osuška tetra kg 60
Osuška froté kg 84
Obrus kg 36
Dekuba kg 12
Handra kg 48
Kompres kg 12
Záves kg 240
Odev pre zamestnancov (nohavice, košeľa, plášť) kg 672
Obal na kyslíkovú bombu kg 12
Vrece na bielizeň kg 72
 2. Bielizeň - chemické čistenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Matrac pre dospelého kg 1560
Matrac detský kg 108
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V jednotkovej cene zákazky musia byť zahrnuté všetky vedľajšie náklady (doprava, DPH, manipulácia a iné).
Zmluvné strany sa dohodli na splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi. Pre účely tejto Zmluvy sa za deň úhrady považuje deň odoslania príslušnej finančnej sumy z účtu Objednávateľa uvedeného v záhlaví tejto Zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cennou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia  a ani s nimi nebudú inak obchodovať s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa verejného obstarávateľa MZ SR.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje po uzatvorení zmluvy poslať jednotkové ceny jednotlivých položiek v opisnom formulári (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Poskytovateľ zabezpečí aj odvoz použitej bielizne a dovoz vyčistenej bielizne v určených časoch do určených priestorov verejného obstarávateľa.
Kompletná manipulácia s bielizňou, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na mieste plnenia.
Poskytovateľ zodpovedá za bielizeň od prevzatia použitej bielizne na pranie na základe Súpisu nemocničnej bielizne až do odovzdania vyčistenej bielizne, potvrdeného podpisom na Súpise nemocničnej bielizne.
Poskytovateľ predloží v lehote do 48 hodín od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby/osôb zodpovedných za plnenie zmluvy (preberanie a odovzdávanie bielizne), vrátane kontaktných údajov (telefón. e-mail).
Verejný obstarávateľ trvá na dodržaní jednotkových cien počas celého zmluvného obdobia pri plnení zmluvy podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo bielizne u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Poskytovateľom uvedená cena za jednotku množstva (kilogram) je konečná a zahŕňa všetky náklady spojené s dodávkou a zároveň bude podkladom pre mesačné zúčtovanie.
Verejný obstarávateľ a poskytovateľ si dohodli nasledovný 24 hod. manipulačný a prací cyklus: odvoz znečistenej bielizne počas pracovných dní o 14:00 hodine a znečistených plienok o 8:00 hodine, dovoz čistej bielizne a čistých plienok od 13:00 do 14:00 hod. najbližšieho pracovného dňa, ktorý nasleduje po dni odvozu znečistenej bielizne a znečistených plienok. V prípade odvozu znečistenej bielizne a znečistených plienok v piatok, bude dovoz čistej bielizne a čistých plienok v najbližší pracovný deň.
V prípade odvozu znečistenej bielizne a znečistených plienok deň pred štátnym sviatkom alebo dňom pracovného pokoja bude dovoz čistej bielizne a čistých plienok v najbližší pracovný deň.
Poskytovateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy - výpadku prevádzky a to formou zabezpečenia náhradného plnenia, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipulačného cyklu.
Poskytovateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Poskytovateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po skončení kalendárneho mesiaca, v ktorom boli Služby Objednávateľovi poskytnuté podľa skutočného množstva, na základe dodacích listov. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu a musí obsahovať všetky formálne náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. Jej súčasťou musí byť súpis jednotlivej bielizne a jej hmotnosť, ktorú dodal poskytovateľ za fakturované obdobie. Súpis musí byť písomne odsúhlasený obomi zmluvnými stranami.
Nedodržanie ktorejkoľvek zmluvnej podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pre ktoré je verejný obstarávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy.
V prípade poškodenia alebo straty bielizne odovzdanej verejným obstarávateľom poskytovateľovi, je poskytovateľ povinný verejnému obstarávateľovi uhradiť v celej výške náklady súvisiace so stratou alebo opravou bielizne.
Bielizeň na pranie bude odovzdávať poskytovateľ samostatne zabalenú a uloženú v prepravných vozíkoch tak ako bola prevzatá od verejného obstarávateľa na základe samostatného súpisu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť reklamáciu na nekvalitne vypratú a nekvalitne vyčistenú resp. poškodenú bielizeň. V prípade nekvalitne vypratej a nekvalitne vyčistenej bielizne bude poskytovateľ povinný bielizeň opätovne vyprať, vyčistiť na svoje náklady. V prípade poškodenej bielizne je poskytovateľ povinný bielizeň opraviť, resp. dodať nový kus rovnakého druhu.
Reklamácie bude verejný obstarávateľ uplatňovať prostredníctvom kontaktných osôb vyhotovením reklamačného protokolu, ktorý dodá elektronicky, resp. písomne poštou poskytovateľovi bezodkladne ako vadu zistil, najneskôr v lehote do 24 hodín od prevzatia tovaru. Poskytovateľ je povinný vyriešiť reklamáciu verejného obstarávateľa do 72 hodín po obdržaní reklamácie.
V prípade nedodržania určených časov na odvoz alebo dovoz bielizne alebo dodania bielizne alebo jej časti v stave znemožňujúcom jej riadne použitie na určený účel, teda napr. v prípade dodania vlhkej, mokrej, zatuchnutej, zapáchajúcej, nekvalitne vypratej, nekvalitne vyčistenej, poškodenej bielizne alebo iným spôsobom znehodnotenej bielizne je verejný obstarávateľ oprávnený účtovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000 eur za každé takéto dodanie alebo nedodržanie určeného času na odvoz alebo dovoz bielizne.
Takúto skutočnosť, pokiaľ je zrejmá pri preberaní bielizne, zodpovedná osoba verejného obstarávateľa uvedie na súpise nemocničnej bielizne. Pokiaľ takáto skutočnosť pri preberaní bielizne zrejmá nie je, zodpovedná osoba objednávateľa o nej poskytovateľa informuje bezodkladne po jej zistení písomne e-mailom. Zmluvnou pokutou nezaniká právo verejnému obstarávateľovi na reklamáciu a na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti poskytovateľa.
Poskytovateľ berie na vedomie, že zmluva môže zaniknúť pred uplynutím dohodnutej doby platnosti okrem spôsobov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska aj výpoveďou vereného obstarávateľa a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca bezprostredne nasledujúcim po doručení písomnej výpovede poskytovateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

03.05.2021 08:00 — 02.05.2022 23:59

210 804,00 kg

149 881,64

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.04.2021 15:12

23.04.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 210
 52
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2021 15:28 - Vstupná ponuka 149 881,50 € Cena bez DPH
22.04.2021 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 149 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS