30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Oceľové kartotéky s dreveným dekórom
Oceľové kartotéky s dreveným dekórom
Tovar, Služba
1. Oceľové kartotéky s dreveným dekórom
|
|
---|---|
Funkcia |
Archivácia, zakladanie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. v 1345 x š 416 x h 640 mm, značky Office Pro RGD 14 CE alebo ekvivalent, Oceľová kartotéka s dreveným dekórom, štvorzásuvková, formát A4, centrálny zámok, nosnosť zásuvky min. 40 kg | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Oceľové kartotéky musia spĺňať nasledovné požiadavky: | |
možnosť uloženia dokumentov, písomností vo formáte A4 | áno |
zámok | centrálne uzamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvomi kľúčmi |
systém blokácie zásuviek obmedzujúce súčasné vysunutie viac zásuviek naraz | áno |
zásuvky | plné dno, 100% výsuv, čelá drevený dekór, konštruované pre ukladanie závesných dosák i pre voľné dokumenty |
zásuvky | zásuvka musí mať dvojité predné čelo |
povrchová úprava z vonku | lakovanie, drevený dekór jelša/sivá- RAL 7035 |
povrchová úprava z vnútra | prášková farba po celom vnútornom obvode vrátane zásuviek |
oceľové kartotéky musia byť: | zmontované, skompletizované k okamžitému použitiu označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike resp. EU |
nosnosť zásuvky | minimálne 40 kg |
konštrukcia korpusu | oceľový plech, pevná stabilná, zváraný korpus, hrúbka konštrukčného materiálu minimálne 0,6 mm, hrúbka plechu korpusu zásuviek 0,5 mm |
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch | + / - 3 % |
Záruka na predmet zákazky | 60 mesiacov |
Názov |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, montáž, označenie záťažovými štítkami) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy jednorázovo do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa 8:00 - 14:00. |
Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená jednorazovo, po splnení predmetu zákazky, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Požiadavka na dĺžku záručného servisu je 60 mesiacov. |
Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
Miesto dodania: Bratislava. |
Slovenská republika
26.04.2021 15:30 — 07.05.2021 15:30
1,00 cena celkom
870,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2021 15:05
23.04.2021 09:00
23.04.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.04.2021 22:08 - Vstupná ponuka | 870,00 | € | Cena s DPH |
22.04.2021 22:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 870,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: