• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 11:00

Detail zákazky Z20217550

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 11:00

Základné údaje

Z20217550

OF-234013

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5704296

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oceľové kartotéky a oceľové skrine

Oceľové kartotéky a oceľové skrine

  • 39132200-8 - Kartotékové skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oceľové kartotéky a oceľové skrine
Funkcia
Archivácia, zakladanie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. v 1628 x š 405 x h 623 mm, značky Kovona G2305/A4 alebo ekvivalent, Oceľová kartotéka, päťzásuvková, formát A4, centrálny zámok, nosnosť zásuvky min. 40 kg ks 2
2. v 1950 x š 950 x h 400 mm, značky Kovona SPS 01A/A4 alebo ekvivalent, Spisová kovová skriňa, štvorpolicová, formát A4, cylindrický rozvorový zámok, nosnosť police min. 60 kg ks 3
3. v 711 x š 413 x h 622 mm, značky Bisley IPCCA12 alebo ekvivalent, Oceľová kartotéka, dvojzásuvková, formát A4, centrálny zámok, nosnosť zásuvky min. 40 kg ks 5
4. v 1016 x š 413 x h 622 mm, značky Bisley IPCCA13 alebo ekvivalent, Oceľová kartotéka, trojzásuvková, formát A4, centrálny zámok, nosnosť zásuvky min. 40 kg ks 1
5. v 1321 x š 413 x h 622 mm, značky Bisley IPCCA 14 av7/A4 alebo ekvivalent , Oceľová lístkovnica, štvorzásuvková, formát A4, centrálny zámok, nosnosť zásuvky min. 40 kg ks 67
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oceľové kartotéky a oceľové skrine musia spĺňať nasledovné požiadavky:
možnosť uloženia dokumentov, písomností vo formáte A4 áno
zámok kartoték centrálne uzamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvomi kľúčmi
zámok skríň cylindrický rozvorový zámok s dvomi kľúčmi
systém blokácie zásuviek kartoték obmedzujúce súčasné vysunutie viac zásuviek naraz áno
zásuvky kartoték plné dno, 100% výsuv, čelá vybavené štítkom pre vloženie popisky, konštruované pre ukladanie závesných dosák i pre voľné dokumenty
zásuvky kartoték zásuvka musí mať dvojité predné čelo
skriňa dvojkrídlové kovové dvere
povrchová úprava z vonku pre kartotéku a skriňu lakovanie, RAL 7035
povrchová úprava z vnútra pre kartotéku a skriňu prášková farba po celom vnútornom obvode vrátane zásuviek
oceľové kartotéky a skrine musia byť: zmontované, skompletizované k okamžitému použitiu označené záťažovými štítkami podľa platných predpisov a spĺňať všetky súvisiace normy a platné predpisy v Slovenskej republike resp. noriem EU
nosnosť zásuvky minimálne 40 kg
nosnosť políc skrine minimálne 60 kg
konštrukcia korpusu oceľový plech, pevná stabilná, zváraný korpus, hrúbka konštrukčného materiálu minimálne 0,6 mm, hrúbka plechu korpusu zásuviek min. 0,5 mm
pripúšťa sa tolerancia v rozmeroch + / - 3 %
Záruka na predmet zákazky 60 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, montáž, označenie záťažovými štítkami) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
Dodávateľ dodá predmet zmluvy do 30 pracovných dní od účinnosti zmluvy prostredníctvom elektronického trhoviska.
Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa 8:00 - 14:00 h.
Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená jednorazovo, po splnení predmetu zákazky, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Požiadavka na dĺžku záručného servisu je 60 mesiacov.
Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
Miesta dodania tovaru: Rožňava, Zvolen, Nitra, Bratislava, Malacky. Presné dodacie adresy s kontaktnými osobami v mieste plnenia a počtami ks pre jednotlivé miesta dodania objednávateľ poskytne dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

26.04.2021 15:00 — 04.06.2021 15:00

1,00 cena celkom

15 840,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2021 15:00

23.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 15
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2021 10:04 - Vstupná ponuka 15 799,20 € Cena s DPH
22.04.2021 13:44 - Najvýhodnejšia ponuka 13 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS