• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2021 15:50

Detail zákazky Z20217546

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2021 15:50

Základné údaje

Z20217546

OF-234195

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5701381

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie nebezpečných odpadov

nebezpečný odpad, likvidácia, zber, odvoz

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a zneškodňovanie nebezpečných odpadov
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, zhodnotenie a zneškodnenie) s nebezpečnými odpadmi v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a iných všeobecne záväzných právnych predpisov s nasledovnými odpadmi:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
07 06 04 - iné organické rozpúšťadlá, premývacie kvapaliny a matečné lúhy kg 100
08 01 11 - odpadové farby a laky obsahujúce organické rozpúšťadlá alebo iné nebezpečné látky kg 219
12 01 12 - použité vosky a tuky kg 15
13 01 13 - iné hydraulické oleje kg 180
13 02 05 - nechlórované minerálne motorové, prevodové a mazacie oleje kg 262,3
13 02 08 – iné motorové, prevodové a mazacie oleje kg 1550
13 05 07 - voda obsahujúca olej z odlučovačov oleja z vody kg 1700
14 06 03 - iné rozpúšťadlá a zmesi rozpúšťadiel kg 90
15 01 10 - obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami kg 400
15 01 11 - kovové obaly obsahujúce nebezpečný tuhý pórovitý základný materiál (napríklad azbest) vrátane prázdnych tlakových nádob kg 50
15 02 02 - absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované NO kg 667
16 01 07 - olejové filtre kg 75
16 01 14 - nemrznúce zmesi obsahujúce nebezpečné látky kg 120
16 02 13 - vyradené zariadenia obsahujúce nebezpečné časti*) iné ako uvedené v 16 02 09 až 16 02 12 kg 8,4
16 06 02 – nikel-kadmiové batérie kg 100
16 07 08 - odpady obsahujúce olej kg 830
17 02 04 - sklo, plasty a drevo obsahujúce nebezpečné látky alebo kontaminované nebezpečnými látkami kg 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Váženie Dodávateľ - poskytovateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu.
zber Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí vhodné nádoby na daný odpad.
nakládka Dodávateľ - poskytovateľ si zabezpečí mechanizmy na naloženie, prípadne ručne s dodatočným dočistením.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu.
Kategorizácia jednotlivých druhov odpadov je určená v zmysle vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, zhodnotenie, prípadne zneškodnenie, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s nakladaním s odpadom.
Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomných objednávok od Objednávateľa. Objednávky budú doručované elektronicky. Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť akceptovanie objednávky elektronicky na adresu z ktorej bola doručená.
Zabezpečenie odberu odpadu max. do 15 pracovných dní od doručenia objednávky.
Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 12.00 h v pracovných dňoch.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom a prevoz od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov.
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy zúčastnených (poverených) osôb.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade prepravy odpadov na zhodnotenie/zneškodnenie vo vratných obaloch Objednávateľa, vráti vyprázdnené vratné obaly oprávnenej osobe Objednávateľa v najbližšom možnom termíne, najneskôr však do 30 pracovných dní od ukončenia prepravy.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy po realizácií objednávky do 10. dní na základe skutočne odvezeného (zneškodneného) množstva odpadu. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list a neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál a kópia potvrdeného sprievodného listu nebezpečného odpadu.
Faktúry zasielať na adresu, ktorú upresní Objednávateľ resp. Kontaktná osoba.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 15.11.2021 alebo do vyčerpania finančného limitu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.
Vrátane dopravy na miesta plnenia - Martin, Žilina, Sklené, Trenčín, Poprad, Nováky, Rašov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

01.06.2021 08:00 — 15.11.2021 12:00

1,00 podľa špecifikácie

2 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2021 14:46

22.04.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2021 12:12 - Vstupná ponuka 1 999,99 € Cena s DPH
22.04.2021 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 1 968,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS