• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2021 15:50

Detail zákazky Z20217545

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2021 15:50

Základné údaje

Z20217545

OF-234209

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5701379

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - Pranie a chemické čistenie

pranie, chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek Objednávateľa
Funkcia
1. Zabezpečenie podľa potrieb a požiadaviek Objednávateľa
1.1. pranie,
1.2. chemické čistenie,
1.3. žehlenie vyčistenej bielizne a ostatného textilného sortimentu,
1.4. odvoz znečistenej bielizne a dovoz čistej bielizne a ostatného textilného sortimentu na miesto plnenia,
1.5. triedenie, skladanie, viazanie a balenie bielizne a ostatného textilného sortimentu,
1.6. preberanie a odovzdávanie bielizne a ostatného textilného sortimentu (ďalej len "materiál").
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Košeľa biela krátky rukáv ks 4
Košeľa biela dlhý rukáv ks 5
Tričko biele krátky rukáv ks 5
Tričko biele dlhý rukáv ks 5
Nohavice pracovné biele (pre lekárov, pre kuchárov, čašníkov, sesterské a pod.) ks 5
Plášť pracovný biely ks 5
Plášť pracovný farebný (kaki a pod.) ks 2
Bunda fleecová ks 2
Košeľa farebná krátky rukáv (vz.98, vz.21 a pod.) ks 5
Košeľa farebná dlhý rukáv (vz.98, vz.21 a pod.) ks 15
Tričko farebné dlhý rukáv ks 15
Tričko farebné krátky rukáv ks 5
Nohavice poľné (vz. 2007 vz. 97, vz. 85, vz. 85 vys.) ks 20
Blúza poľná (vz. 2007 vz. 97 výcviková, vz.85, vz.85 vys., pod.) ks 16
Bunda poľná zimná (vz. 2007 vz. 97 výcviková, vz.85, vz.85 vys., pod.) ks 5
Kabát poľný výcvikový (vz. 97 vz. 85, vz.85) ks 10
Nohavice pracovné farebné (kaki pre kuchárov, ÚT, a pod.) ks 30
Blúza pracovná farebná (kaki pre kuchárov, ÚT, a pod.) ks 30
Vesta pracovná ks 15
Vesta kožušinová ks 3
Blúza zateplená farebná ks 4
Kabát pracovný , prešívaný (farebný) ks 2
Kabát ¾ zimný šuštiak – Atlas ks 2
Vložka do kabáta 85 ks 10
Vložka do nohavíc 85 ks 5
Sveter pletený (vz. 98, vz. 85 a pod.) ks 5
Spodky biele ks 5
Spodky farebné ks 4
Oblek pre zvárača ks 1
Blúza ohňovzdorná (pre požiarnikov) ks 2
Nohavice ohňovzdorné a pre požiarnikov ks 2
Rovnošata hasičská pracovná (UBO) ks 2
Bunda pre pyrotechnika zimná ks 5
Odev pre pyrotechnika antistatický ks 4
Nohavice pracovné pre pilčíka ks 2
Bunda pracovná pre pilčíka ks 2
Blúza pre psovoda ks 4
Nohavice pre psovoda ks 4
Odev ochranný pre figuranta (RINGOVÝ) ks 4
Čiapka pletená zimná ks 10
Čiapka poľná výcviková (vz. 2007 s vz. 97, vz. 85, vz.85 vys. a pod.) ks 15
Čiapka pracovná (92 UT, kuchárska kaki a pod.) ks 5
Ušianka (plyšová, kožušinová) ks 10
Rukavice 55 zimné ks 5
Rukavice pletené (kaki, a ostatné farby) ks 5
Obrus biely všetky druhy ks 80
Obrus farebný všetky druhy ks 20
Osuška froté ks 2
Uterák biely ks 850
Uterák farebný ks 4
Uterák froté ks 8
Utierka ks 230
Plachta biela ks 10
Plachta farebná ks 5
Povlak na prikrývku (na paplón) ks 10
Povlak na vankúš ks 20
Vložka hygienická do spacieho vaku ks 3
Vankúš rôzny ks 2
Prikrývka prešívaná (paplón) ks 2
Vak spací ks 2
Pracovná kombinéza (overal) ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241.
Poskytovateľ služby - Dodávateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov.
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie.
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za odvoz a dovoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu.
Celková zmluvná cena plnenia je stanovená v rozsahu predpokladaného množstva uvedených jednotlivých druhov materiálu.
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania zmluvy. Objednávky budú doručené Dodávateľovi elektronicky a následne osobne po prevzatí znečisteného materiálu.  Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod.
Termíny na poskytnutie služby budú uvedené v jednotlivých objednávkach.
Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
Objednávateľ pri odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia Objednávateľa, vystaví Dodávateľ dodací list s presným množstvom každého materiálu, alebo obe zmluvné strany skontrolujú dovoz čistého materiálu podľa výdajky. Dodávateľ pri takejto kontrole vo faktúre musí uviesť, že faktúra slúži zároveň ako dodací list.
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní od doručenia objednávky prevezme od Objednávateľa znečistený materiál na vyčistenie.
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb po zrealizovaní objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu Objednávateľa a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre Objednávateľa a jeden pre Dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry (v prípade že nepoužije kontrolu podľa výdajky - bod 11).
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje predložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis jednotkových položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Objednávateľ súčasne požaduje predložiť doklad preukazujúci, že Dodávateľ je oprávnený podnikať v predmete tejto zmluvy.
Vypraný a vyčistený materiál Dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené Dodávateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, alebo výdajky.
Voľbu nároku z vád uvedie Dodávateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Dodávateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.05.2021 10:00 — 31.12.2021 10:00

1,00 podľa špecifikácie

1 140,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

19.04.2021 14:27

22.04.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 6
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2021 08:22 - Vstupná ponuka 1 139,82 € Cena s DPH
20.04.2021 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 139,82 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS