• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 11:25

Detail zákazky Z20217543

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 11:25

Základné údaje

Z20217543

OF-229684

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5704290

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

36675148

LUMAX, s. r. o.

Železničná 4745, Senec, 90301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plastový riad na jedno použitie

termo izolačná miska na polievku, viečko termo na termo misku, termo izolačný obal na jedlo, menu box

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termoizolačná miska okrúhla na polievku na jedno použitie
Funkcia
na dlhšie uchovávanie jedla v teplom stave
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termoizolačná miska na polievku kus 15000
objem misky liter 0,46 0,55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál hygienicky nezávadný , z termo polystyrénu (penového PS/EPS)
farba biela
 2. termoizolačné viečko okrúhle na termoizolačnú misku na polievku na jedno použitie
Funkcia
na dlhšie uchovávanie jedla v teplom stave
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
termoizolačné viečko na termo misku kus 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
viečko musí byť kompatibilné s termomiskou v položke č.1 áno
materiál hygienicky nezávadný , z termo polystyrénu (penového PS/EPS)
farba biela
 3. termoizolačný obal na jedlo s vekom - menu box 3- dielny na jedno použitie
Funkcia
na dlhšie uchovávanie jedla v teplom stave
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
termoizolačný obal na jedlo s vekom - menu box 3- dielny kus 30 000
rozmery mm 240 x 205 x 70 241 x 207 x 69
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál hygienicky nezávadný , z polystyrénu (penového PS/EPS)
farba biela
 4. príbor jednorázový komplet s lyžicou
Funkcia
na jednorazové hygienické použitie pre menu  s polievkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
príbor jednorázový hygienicky balený kus 15 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
príbor jednorázový hygienicky balený lyžička + vidlička+nožík+servítka
 5. príbor jednorázový bez lyžice
Funkcia
na jednorazové hygienické použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
príbor jednorázový hygienicky balený kus 15 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
príbor jednorázový hygienicky balený vidlička+nožík+servítka
 6. miska oválna priehľadná s viečkom
Funkcia
na jednorazový odber prílohy , šalátu a podobne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
miska oválna priehľadná s viečkom kus 22500
objem misky liter 0,250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál hygienicky nezávadný, PP
farba priehľadná
 7. taška biela 5 kg extra silná
Funkcia
na odber zabalenej stravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
taška biela 5 kg kus 30000
rozmer cm 24+11x46 25+12x47
nosnosť kg 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál HDPE
farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, nerepasovaný, nepoužitý tovar, tovar 1. akosti
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za MJ ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu celkom bez DPH a s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov , nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou za dodanie Jednorázového plastového riadu , podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 7 dní od doručenia objednávky, zadanej telefonicky alebo e-mailom. Dodanie tovaru požadujeme počas pracovných dní v čase od 6:00 hod do 14:00 hod.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 5 prac. dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
Požadované technické a kvalitatívne vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby ) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať, z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastnosti, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť
Objednávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvo tovaru môže byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je predpoklad (v zanedbateľnom množstve rádovo v jednotkách percent), pri dodržaní jednotkových cien a pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

6 855,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.04.2021 14:17

23.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 71
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2021 14:50 - Vstupná ponuka 6 800,00 € Cena bez DPH
22.04.2021 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka 6 789,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS