00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
36675148
LUMAX, s. r. o.
Železničná 4745, Senec, 90301, SVK
Plastový riad na jedno použitie
termo izolačná miska na polievku, viečko termo na termo misku, termo izolačný obal na jedlo, menu box
Tovar, Služba
1. Termoizolačná miska okrúhla na polievku na jedno použitie
|
|
---|---|
Funkcia |
na dlhšie uchovávanie jedla v teplom stave |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Termoizolačná miska na polievku | kus | 15000 | ||
objem misky | liter | 0,46 | 0,55 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | hygienicky nezávadný , z termo polystyrénu (penového PS/EPS) |
farba | biela |
2. termoizolačné viečko okrúhle na termoizolačnú misku na polievku na jedno použitie
|
|
---|---|
Funkcia |
na dlhšie uchovávanie jedla v teplom stave |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
termoizolačné viečko na termo misku | kus | 15000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
viečko musí byť kompatibilné s termomiskou v položke č.1 | áno |
materiál | hygienicky nezávadný , z termo polystyrénu (penového PS/EPS) |
farba | biela |
3. termoizolačný obal na jedlo s vekom - menu box 3- dielny na jedno použitie
|
|
---|---|
Funkcia |
na dlhšie uchovávanie jedla v teplom stave |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
termoizolačný obal na jedlo s vekom - menu box 3- dielny | kus | 30 000 | ||
rozmery | mm | 240 x 205 x 70 | 241 x 207 x 69 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | hygienicky nezávadný , z polystyrénu (penového PS/EPS) |
farba | biela |
4. príbor jednorázový komplet s lyžicou
|
|
---|---|
Funkcia |
na jednorazové hygienické použitie pre menu s polievkou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
príbor jednorázový hygienicky balený | kus | 15 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
príbor jednorázový hygienicky balený | lyžička + vidlička+nožík+servítka |
5. príbor jednorázový bez lyžice
|
|
---|---|
Funkcia |
na jednorazové hygienické použitie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
príbor jednorázový hygienicky balený | kus | 15 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
príbor jednorázový hygienicky balený | vidlička+nožík+servítka |
6. miska oválna priehľadná s viečkom
|
|
---|---|
Funkcia |
na jednorazový odber prílohy , šalátu a podobne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
miska oválna priehľadná s viečkom | kus | 22500 | ||
objem misky | liter | 0,250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | hygienicky nezávadný, PP |
farba | priehľadná |
7. taška biela 5 kg extra silná
|
|
---|---|
Funkcia |
na odber zabalenej stravy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
taška biela 5 kg | kus | 30000 | ||
rozmer | cm | 24+11x46 | 25+12x47 | |
nosnosť | kg | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | HDPE |
farba | biela |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, nerepasovaný, nepoužitý tovar, tovar 1. akosti |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za MJ ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu celkom bez DPH a s DPH. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov , nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou za dodanie Jednorázového plastového riadu , podľa toho čo nastane skôr. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní. |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 7 dní od doručenia objednávky, zadanej telefonicky alebo e-mailom. Dodanie tovaru požadujeme počas pracovných dní v čase od 6:00 hod do 14:00 hod. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 5 prac. dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
Požadované technické a kvalitatívne vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby ) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať, z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastnosti, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť |
Objednávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvo tovaru môže byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je predpoklad (v zanedbateľnom množstve rádovo v jednotkách percent), pri dodržaní jednotkových cien a pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru |
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
6 855,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.04.2021 14:17
23.04.2021 10:00
23.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.04.2021 14:50 - Vstupná ponuka | 6 800,00 | € | Cena bez DPH |
22.04.2021 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 789,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: