• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 13:20

Detail zákazky Z20217526

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 13:20

Základné údaje

Z20217526

OF-234108

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5704344

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

50766350

MOTOSPOL SK s.r.o.

Slovenská 346/45, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plachty na prekrytie vozidiel (termo)

plachty, plachty na prekrytie, ochranné plachty

  • 39522120-4 - Ochranné plachty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plachta krycia na asfalt
Funkcia
Nákup krycích plachiet na ochranu asfaltu na vozidlách objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. plachta krycia na asfalt 3,5 x 5 m ks 3
2. plachta krycia na asfalt 3 x 5 m ks 9
3. plachta krycia na asfalt 3 x 5,5 m ks 2
4. plachta krycia na asfalt 3,3 x 5,7 m ks 2
5. plachta krycia na asfalt 3 x 6 m ks 7
6. plachta krycia na asfalt 5 x 7 m ks 3
7. plachta krycia na asfalt 3,5 x 6 m ks 1
8. plachta krycia na asfalt 3 x 4 m ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy.
3.  Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
3.1 podrobný rozpis ocenených položiek, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (obchodný názov,  typ, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - plachty - doklady",
- vo forme  farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklady uvedené v bode 3.1,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS.
5.  Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar.
7. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke ( prílohe č. 1 - Rozpis ocenených položiek).
8. Lehota dodania tovaru - dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 14 (štrnástich) dní odo dňa účinnosti zmluvy. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky alebo mailom minimálne deň vopred.
9. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
10. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 14 dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
11. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
b)  nedodržanie kvality dodaného tovaru,
c)  nedodržanie jednotkových cien,
d)  nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky,
e) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa,
f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

26.04.2021 12:30 — 10.05.2021 08:00

1,00 celok

10 804,57

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.04.2021 12:21

23.04.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2021 10:22 - Vstupná ponuka 10 804,57 € Cena bez DPH
21.04.2021 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka 10 804,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS