• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2021 15:20

Detail zákazky Z20217498

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2021 15:20

Základné údaje

Z20217498

OF-234111

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5701337

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

35691883

AP MEDIA, s.r.o.

Staré Grunty 7, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Softvér SMART Learning Suite

licencia, software

  • 32425000-8 - Sieťový operačný systém
  • 48814500-2 - Systémy pre rôzne prípady
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvér SMART Learning Suite
Funkcia
1. Predmetom zákazky je nákup softvéru.
2. Softvér musí byť kompatibilný s interaktívnou tabuľou zn. SMART BOARD 680, na ktorej musí zabezpečiť všetky požadované funkcie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Softvér SMART Learning Suite ks 4 licencie (16 inštalácií)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Softvér SMART Learning Suite musí zahŕňať všetky potrebné nástroje v jednom: SMART Notebook 19, SMART Lab a SMART Response
1.1. Platnosť licencií 2 roky s možnosťou aktualizácií a upgradov
1.2. Smart Notebook je celosvetový najrozšírenejší výučbový softvér pre interaktívnu výučbu. Je určený pre učiteľov. Okrem nástrojov pre písanie, kreslenie a prácu s objektami musí obsahovať nástroje Smart Bloky, Matematika Geogebra, Maestro a Pojmové mapy, Galériu obrázkov, zvukov, animácií. Musí umožniť žiakom riešiť zadanú úlohu z akéhokoľvek zariadenia pripojeného k internetu (počítač, tablet, telefón) v triede i mimo nej. Taktiež musí umožniť spoluprácu na diaľku, či už v rámci jednej školy alebo z rôznych krajín.
1.3. Smart Lab musí obsahovať šablóny pre otáčanie kariet na hľadanie správnych odpovedí, triedenie objektov, zaradenie objektov v správnom poradí, doplňovanie textov do prázdnych políčok v slove alebo vete a aplikáciu Povedzte to nahlas, ktorá umožní žiakom použiť ich nápady, text a obrázky pomocou ich mobilov priamo v Smart Notebooku.
1.4. Smart response nástroj pre získanie spätnej väzby a hlasovania, ktorý zapojí žiakov prostredníctvom ich mobilných telefónov, tabletov alebo počítačov.
1.5. Operačný systém MS Windows
1.6. Jazyková lokalizácia slovenská
1.7. Softvér musí byť kompatibilný s interaktívnou tabuľou zn. SMART BOARD 680, podmienený fungovaním ovládačov pre daný typ, funkciou nástroja Smart Ink, s tým súvisiace využitie farebných popisovačov a elektronickej špongie umiestnených priamo na tabuli.
1.8. Referenčný produkt napr. Softvér SMART Learning Suite
1.9.  V prípade, že dodávateľ ponúka softvér, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, podrobnú technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
2.2. v prípade, že ponúkaný softvér je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, to bude podmienené odskúšaním skúšobnej, resp. testovacej verzie na interaktívnej tabuli zn. SMART BOARD 680 (termín odskúšania dohodnú dodávateľ s objednávateľom), alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne softvér, ktorý vyhovuje požiadavkám dodávateľa, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky.
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
7. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
8. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
9. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
10. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
11. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
12.  Predmet zákazky uvedený v objednávke bude dodaný najneskôr do 17.5.2021.
13. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská cesta 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

28.04.2021 08:00 — 17.05.2021 15:00

1,00 súbor

873,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2021 11:33

22.04.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 567
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2021 14:46 - Vstupná ponuka 873,60 € Cena s DPH
19.04.2021 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka 873,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS