• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2021 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 11:00

Detail zákazky Z20217496

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.04.2021 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2021 11:00

Základné údaje

Z20217496

OF-233528

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5707494

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Televízor,držiak na stenu

Televízor, držiak na stenu

  • 32324100-1 - Farebné televízory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Televízor min. 43"
Funkcia
televízor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Televízor min. 43" ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uhlopriečka min. 43 ", 108 cm
Počet HDMI portov min. 2
Typ obrazovky LED
Typ rozlíšenia: Full HD
Rozlíšenie min. 1920x1080
Frekvencia pohyb.interpolácie: 350
Zobraz.frekv. obrazovky (HZ): min. 50
Hĺbka farieb: 8 Bit.
Tvar obrazovky: rovná
Pomer strán: 16:9
PVR: áno
Počet USB 2.0 portov: min. 1
Počet RF vstupov: min. 2
Rozhranie CI: áno
Výstup pre slúchadlá: áno
Rozmery: (cm) min. Š x V x H 96,84 x 56,55 x 8,05 cm
Výška s podstavcom: min. 58,3 cm
Programový sprievodca (EPG): áno
VESA štandard: 200x100
Typ signálu: min. DVB-T2, DVB-S2, DVB-S, DVB-C, DVB-T2/H.265
OS TV: Linux
Trieda energetickej účinnosti 2021: A - C
 2. Držiak na stenu
Funkcia
Držiak na stenu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Držiak na stenu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť min. 35 kg
Uhlopriečka TV 26-55"
Určenie umiestnenia na stenu
Určenie typ TV LCD, LED, Plazma, Prehnuté TV
typ držiaka Otočné (kĺbové)
Maximálna vzdialenosť od steny 460 mm
Vzdialenosť od steny 70 mm
Náklon smerom nadol 15 °
Náklon smerom nahor 15 °
Materiál oceľ
Natočenie do strán 75 °
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1 POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru.Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom,ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3.POZOR !!! - V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
5.POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru:
- Do 7 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy,
- Na dohodnuté miesto plnenia,
- V pracovný deň od 9:00 do 14:00 hod.
- S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH),
- So servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol,
6.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy).
7.Dodávateľ má právo fakturovať po poskytnutí riadneho a včasného plnenia, pričom povinnou náležitosťou faktúry bude dodací list.
8.Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu.
9.Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami:
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami,
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi,
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu,
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky,
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu,
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.)
10.Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1,2,11 a 12 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
11. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
12. Zmluvné strany sa v súlade s § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

21.05.2021 08:00 — 31.05.2021 14:00

1,00 skupina produktov

236,86

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.04.2021 09:05

26.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2021 13:10 - Vstupná ponuka 236,86 € Cena bez DPH
26.04.2021 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 236,85 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS