• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 11:00

Detail zákazky Z20217492

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 11:00

Základné údaje

Z20217492

OF-230802

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5704266

Objednávateľ

50626396

Zdravé regióny

Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83101, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálne tlakomery - 2021

tlakomer, digitálny tlakomer

  • 33123100-9 - Tlakomer
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný digitálny tlakomer
Funkcia
Prenosný digitálny ramenný tlakomer ovládaný jedným tlačidlom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záruka rok 2
Množstvo ks 299
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenosný digitálny ramenný tlakomer
Meranie minimálne systolického a diastolického tlaku a srdcového pulzu
Prehľadný displej
Predĺžená manžeta min. 22 cm - 42 cm alebo 2 manžety zabezpečujúce meranie v uvedenom rozpätí
Detekcia srdcovej arytmie - nepravidelných pulzov
Automatické tlakovanie a vypúšťanie manžety
Možnosť napájania aj batériami a aj sieťovým adaptérom
Súčasť balenia bude: návod na použitie v slovenskom jazyku, cestovné puzdro/ochranný obal, sieťový adaptér a baterky potrebné na používanie tlakomeru
Prístroj musí spĺňať európske normy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (Bratislava, Poprad, Košice). Konkrétne miesto dodania bude uvedené v objednávke, pričom pôjde o niektoré z uvedených miest.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť informácie o konkrétnom type výrobku a názve výrobcu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky od Objednávateľa - do 5 dní.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto zmluvy inej osobe v zmysle ustanovenia § 524 ods. 1 zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník, bez písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety je platný iba po jeho písomnom odsúhlasení Ministerstvom zdravotníctva SR. Ak Dodávateľ postúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto zmluvy inej osobe v rozpore s vyššie uvedeným, bude tento právny úkon v zmysle ustanovenia § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Predmet plnenia bude financovaný z verejných zdrojov - z prostriedkov poskytnutých Objednávateľovi na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) pre národný projekt Zdravé komunity 2B z Operačného programu Ľudské zdroje, zo štátneho rozpočtu alebo z iného zdroja.
Z dôvodu, že predmet plnenia môže byť z väčšej časti financovaný z NFP, zaväzuje sa Dodávateľ strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom plnenia a súvisiacich služieb a/alebo v súvislosti s nim kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku súčinnosť.
Oprávnenými osobami v zmysle vyššie uvedeného sú: a) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, b) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, c) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, d) Ministerstvo zdravotníctva SR a ním poverené osoby, e) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR. Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne a včas. Zmluvné strany sa pre prípad porušenia záväzkov Dodávateľa taktiež dohodli, že Objednávateľ je oprávnený od Dodávateľa požadovať a Dodávateľ sa v takom prípade zaväzuje zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 % z celkovej sumy uvedenej na konkrétnej objednávke, na základe ktorej nedošlo k riadnemu a včasnému plneniu zo strany Dodávateľa, a to do 3 dní odo dňa doručenia výzvy na jej úhradu Dodávateľovi.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Koceľova 9, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

299,00 ks

12 160,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2021 10:11

23.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 28
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2021 10:22 - Vstupná ponuka 12 160,00 € Cena s DPH
23.04.2021 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 12 157,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS