Z20217487
OF-234075
zrušená
00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
Obnova licencii SOPHOS
Obnova, licencie, údržba
Služba
1. Obnova licencii SOPHOS
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie hardvérových licencii zariadení SOPHOS na nasledujúce tri roky podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a v požadovanom rozsahu (ďalej len „tovar/ry“ alebo „licencie“) |
Tovary musia byť dodávané v súlade so sériovým číslom hardvéru (ďalej len „SN HW“), nainštalované na zariadeniach bez porušenia licenčných podmienok výrobcu SOPHOS. |
Licencie musia byť nové, originálne, nepoužité s dĺžkou trvania tri roky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. služba rozšírenia záruky 1 | ks | 2 | ||
2. služba rozšírenia záruky 2 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Aktualizácie programových prostriedkov nainštalovaných na existujúcom hardvéri objednávateľa požadujeme dodávať ako elektronické licencie, |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | poskytované bezpečnými elektronickými komunikačnými prostriedkami. |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Licencie určené pre verejnú správu (zvýhodnená cenová hladina), ak je taká možnosť |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k obnove licencií prostredníctvom portálu výrobcu hardvéru |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Ak už objednávateľ mal k portálu výrobcu hardvéru prístup, požadujeme zachovanie pôvodných prihlasovacích údajov |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Konkrétne výrobky sú uvedené ako príklad kvality, ktorým sú definované minimálne požadované kvalitatívne technické parametre predmetu zákazky, ktoré musí dodávaný predmet zákazky spĺňať. |
1. Obnova licencií 1 | |
1.1 Parameter | Minimálne požadované kvalitatívne parametre – všetky parametre predmetu zákazky sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne technické požiadavky/vlastnosti predmetu zákazky, |
1.1 Parameter | ktoré musí navrhovaný/dodávaný predmet zákazky spĺňať, ak nie je uvedené inak (ďalej len „minimálne požadované kvalitatívne parametre“) |
1.2 Kompatibilita | Plne kompatibilné s existujúcim hardvérom objednávateľa Sophos XG 330 |
1.3 Služba rozšírenia záruky | Rozšírenie doby poskytovania štandardnej záruky existujúceho hardvéru objednávateľa o ďalšie 3 roky |
1.4 Služba rozšírenia záruky | Rozšírenie služieb štandardnej záruky o vzdialenú bezpečnú technickú podporu počas 24 hod. denne, 7 dní v týždni, |
1.4 Služba rozšírenia záruky | kde sú k dispozícií aktualizácie programových prostriedkov nainštalovaných na existujúcom hardvéri objednávateľa |
1.5 Služba rozšírenia záruky | 2.10Rozšírenie služieb štandardnej záruky o pokročilú výmenu poškodených/nefunkčných častí technického prostriedku |
1.5 Služba rozšírenia záruky | alebo výmenu nefunkčného hardvéru za nový v mieste inštalácie existujúceho hardvéru objednávateľa, |
1.5 Služba rozšírenia záruky | odozva do 4 hodín od nahlásenia vady objednávateľom |
1.6 Služba rozšírenia záruky | Rozšírenie služieb štandardnej záruky o štandardnú podporou call centra dostupnú v štandardné pracovné dni pondelok až piatok, okrem sviatkov |
1.7 Služba rozšírenia záruky | Prémiové služby, ktoré zahŕňajú individuálnu technickú odbornú podporu v prípade potreby objednávateľa dostupnú v štandardné pracovné dni pondelok až piatok, okrem sviatkov - |
1.7 Služba rozšírenia záruky | služba je k dispozícii 8 hodín denne do 16:00. hod. miestneho času |
1.8 Licencie | Požadované je dodanie všetkých potrebných nevýhradných licencií k aktualizáciám (za ktoré sa považujú opravy, funkčné a bezpečnostné záplaty, |
1.8 Licencie | update/upgrade/downgradu) programových prostriedkov nainštalovaného na hardvéri objednávateľa |
1.9 Termín platnosti | Od dátumu ukončenia platnosti súčasnej záruky pre štandardné a rozšírené služby na nasledujúce 3 roky (tzv. Obnova subscription licence na 3 roky) |
1.10 Príklad kvality | „Sophos XG 330 FullGuard PLUS“ |
2. Obnova licencií 2 | |
2.1 Parameter | Minimálne požadované kvalitatívne parametre |
2.2 Kompatibilita | Plne kompatibilné s existujúcim hardvérom objednávateľa Sophos XG 330 |
2.3 Služba rozšírenia záruky | Rozšírenie doby poskytovania štandardnej záruky existujúceho harvéru objednávateľa o ďalšie 3 roky |
2.4 Služba rozšírenia záruky | Rozšírenie služieb štandardnej záruky o vzdialenú bezpečnú technickú podporu počas 24 hod. denne, 7 dní v týždni, |
2.4 Služba rozšírenia záruky | kde sú k dispozícií aktualizácie programových prostriedkov nainštalovaných na existujúcom hardvéri objednávateľa |
2.5 Služba rozšírenia záruky | Rozšírenie služieb štandardnej záruky o pokročilú výmenu poškodených/nefunkčných častí technického prostriedku alebo výmenu nefunkčného hardvéru za nový |
2.5 Služba rozšírenia záruky | v mieste inštalácie existujúceho hardvéru objednávateľa, odozva do 4 hodín od nahlásenia vady objednávateľom |
2.6 Služba rozšírenia záruky | Rozšírenie služieb štandardnej záruky o štandardnú podporou call centra dostupnú v štandardné pracovné dni pondelok až piatok, okrem sviatkov |
2.7 Služba rozšírenia záruky | Prémiové služby, ktoré zahŕňajú individuálnu technickú odbornú podporu v prípade potreby objednávateľa dostupnú v štandardné pracovné dni pondelok až piatok, |
2.7 Služba rozšírenia záruky | okrem sviatkov - služba je k dispozícii 8 hodín denne do 16:00. hod. miestneho času |
2.8 Licencie | Požadované je dodanie všetkých potrebných nevýhradných licencií k aktualizáciám (za ktoré sa považujú opravy, funkčné a bezpečnostné záplaty, |
2.8 Licencie | update/upgrade/downgradu) programových prostriedkov nainštalovaného na hardvéri objednávateľa |
2.9 Termín platnosti | Od dátumu ukončenia platnosti súčasnej záruky pre štandardné a rozšírené služby na nasledujúce 3 roky (tzv. Obnova subscription licence na 3 roky) |
2.10 Príklad kvality | "Sophos XG 330 Enhanced to Enhanced Plus Upgrade" |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom je obstaranie hardvérových licencií zariadení SOPHOS na tri roky odo dňa účinnosti tejto zmluvy, podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou plnení a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k plneniu predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie plnení uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
a) kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). |
b) údaje o sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu – názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, |
c) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien všetkých tovarov, s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. Jednotkové ceny tovarov musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta. |
2.2 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodov 2.1 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) tejto zmluvy zaslaním požadovaného dokumentu/informácie do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
2.3. V prípade, ak dodávateľ pri plnení zmluvy využije kapacity subdodávateľa/ľov, potom predloží "Zoznam subdodávateľov". Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy za subdodávateľa, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
2.4 Dodávateľ predloží objednávateľovi certifikát/dokument/link potvrdzujúcim skutočnosť, že je autorizovaným a certifikovaným partnerom výrobcu dodávaných licencii, že je oprávnený predávať/dodávať tieto licencie na území Slovenskej republiky v slovenskom jazyku a to najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy podľa bodu 3.2 OPNP tejto zmluvy. |
2.5 Dodávateľ predloží objednávateľovi certifikát/potvrdenie o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a zároveň i potvrdenie/certifikát/dokument/link na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom zariadení, ak je dostupný, a to najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy podľa bodu 3.2 OPNP tejto zmluvy. |
2.6 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie aktualizácií programových prostriedkov nainštalovaných na existujúcom hardvéri objednávateľa, v súlade so zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr 21 dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
4. SPȎSOB DODANIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy v jednom celku. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
4.2 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy najneskôr však v lehote podľa bodu 3.2 OPNP tejto zmluvy. |
4.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom do 21 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, názov a verzia operačného systému nainštalovaného na zariadení, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, |
Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa. |
5.5 Licencie musia byť dodávané nové, nepoužívané, originálne licencie od zhotoviteľa softvéru/hardvéru. |
5.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a podľa bodu 5.5 OPNP tejto zmluvy. |
6. UDELENIE LICENCIÍ |
6.1 Dňom podpísania preberacieho protokolu podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy dodávateľ udeľuje objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie služieb softvérovej podpory k existujúcemu softvéru, aktualizácie/update existujúceho softvéru a upgradu/downgradu existujúceho softvéru (ďalej len „licencie“) v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa softvéru a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
6.2 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích strán, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia strana uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou stranou, a to v plnej výške. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Dodaný predmet tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému predmetu zmluvy prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej zmluvnej ceny na bankový účet dodávateľa. |
7.2 Ak predmet zmluvy navrhovaný dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto predmetu zmluvy. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní uskutoční výmenu predmetu zmluvy za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
7.3 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy. |
7.4 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
7.5 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
7.6 Dodávateľ je povinný pre všetky výstupy, ktorých finančné krytie bude zabezpečované z prostriedkov technickej pomoci postupovať podľa pokynov objednávateľa a viditeľne ich označovať symbolom EÚ. |
7.7 Dodávateľ sa zaväzuje umožniť a poskytnúť potrebnú súčinnosť objednávateľovi a oprávneným kontrolným zamestnancom vykonávať u seba kontrolu obchodných dokumentov a vecnú a finančnú kontrolu v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy v súvislosti s aktivitami financovanými zo zdrojov príslušného programu EÚ, a to aj po ukončení tohto zmluvného vzťahu v trvaní päť (5) rokov. |
8. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
8.1 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.2 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 5 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
8.3 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu a prostriedkov EÚ. |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, zneškodnenie/recyklácia vzniknutého odpadu, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zmluvy a iné súvisiace náklady). |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami 1 až 4 podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
9.4 Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane výrobných čísel, názvu a verzie operačného systému nainštalovaného na zariadeniach a množstva tovaru. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
9.5 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
9.6 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
9.7 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo objednávky objednávateľa, číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania tovaru, dátum splatnosti. Dodávateľom predložené faktúry musia byť označené textom podľa pokynov objednávateľa. |
9.8 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.9 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
9.10 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
9.11 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.12 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
9.13 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
10.05.2021 09:00 — 27.05.2021 15:00
4,00 ks
32 418,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.04.2021 10:44
05.05.2021 12:00
05.05.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2021 09:58 - Vstupná ponuka | 32 418,00 | € | Cena s DPH |
02.05.2021 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 418,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: