• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2021 09:50

Detail zákazky Z20217458

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2021 09:50

Základné údaje

Z20217458

OF-234180

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5701301

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dataprojektor

projektor

  • 38652120-7 - Videoprojektory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka dataprojektora
Funkcia
dodávka dataprojektora
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prenosný projektor. Technológia: DLP, Osvetlenie: LED, Rozlíšenie: 1280 x 720 px, Pomer strán: 16:9, Svietivosť: minimálne 500 ANSI lm, Životnosť lampy: minimálne 30.000 hodín, Reproduktor: 2 x 10W, Operačný systém: Android 7.1 a novší, Kapacita batérie: minimálne 12.500 mAh, Výdrž batérie: minimálne 3 hodiny, Pripojenia: Bluetooth 4.0, WiFi 802.11 ac, HDMI 1.4, USB 2.0, Podpora zrkadlenia obrazovky, Súčasťou balenia: sieťová nabíjačka, napájací kábel, diaľkové ovládanie, Preferovaná farba: Čierna, Hmotnosť: maximálne 2 kg. (Napr. Anker Nebula Mars II Pro Black, D2323311 1 ks
pokračovanie bodu 1.:  alebo jeho ekvivalent áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa.
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom, alebo českom jazyku.
Doručenie faktúry spolu s dodávkou.
Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 10,00-14,00 hod V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Objednávateľ požaduje poslať do troch pracovných dní kópie technickej dokumentácie výrobku, ktorý bude predmetom dodávky na e-mail objednávateľa
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky.
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávané tovary musia byť zabalené v krabiciach z recyklovaného materiálu.
Objednávateľ  nepovoľuje elektronickú fakturáciu. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

03.05.2021 10:00 — 05.05.2021 14:00

1,00 celý predmet zákazky

614,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2021 08:35

22.04.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2021 08:21 - Vstupná ponuka 613,99 € Cena s DPH
22.04.2021 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka 613,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS