• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 10:50

Detail zákazky Z20217446

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 10:50

Základné údaje

Z20217446

OF-234110

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5704322

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení a chladiacich a mraziacich zariadení

kuchynské zariadenia, kuchyňa, sporák, plyn, spotrebič, konvektomat

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42221000-1 - Časti zariadení na spracovanie potravín

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a oprava pec cukrárenská elektrická TPE 30 A
Funkcia
Oprava, výmena náhradných dielov, montáž, skúška funkčnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 1
Pracovný termostat 50- 300 °C ks 3
Elektroinštalačný materiál a spojovací materiál ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena musí zahŕňať prácu a materiál potrebný na opravu zariadenia áno
 2. Servis a oprava univerzálny robot RE22
Funkcia
Oprava, výmena náhradných dielov, montáž, skúška funkčnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 1
Olej prevodový ks 4
Elektroinštalačný materiál a spojovací materiál ks 1
Tesnenie horného krytu ks 1
Plastické mazivo ks 1
Metla veľká ks 1
Metla malá ks 1
Veľký hák ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena musí zahŕňať prácu a materiál potrebný na opravu zariadenia áno
 3. Servis a oprava panvica smažiaca elektrická 35 L PE12
Funkcia
Oprava, výmena náhradných dielov, montáž, skúška funkčnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 1
Príklopové veko ks 1
Spojovací materiál ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena musí zahŕňať prácu a materiál potrebný na opravu zariadenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu .
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa III., Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

26.04.2021 07:00 — 30.06.2021 13:00

1,00 súbor jednotiek

1 699,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.04.2021 09:34

23.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 538
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2021 15:57 - Vstupná ponuka 1 668,00 € Cena s DPH
21.04.2021 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 1 667,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS