• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 08:31
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 09:25

Detail zákazky Z20217445

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2021 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 08:31
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 09:25

Základné údaje

Z20217445

OF-234036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5704276

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

50344978

Aquastar, s.r.o.

Dolná Lehota 544, Oravský Podzámok, 02741, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bahenný kôš

kôš, bahenný, vpuste

  • 44131000-7 - Kanalizačné šachty
  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bahenný kôš
Funkcia
Bahenné koše sú vhodné na zachytenie hrubých nečistôt v uličných vpustiach a kanáloch.
Kôš je zvarený z oceľového plechu a povrchovo upravený - žiarovo zinkovaný.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Bahenný kôš 50 l-typ 6001 ks 252
- výška mm 700
- priemer goliera mm 380
- priemer dna mm 256
2. Bahenný kôš 35 l- typ 6002 ks 112
- výška mm 500
- priemer goliera mm 380
- priemer dna mm 256
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľový plech
povrchová úprava žiarovo zinkovaný
pre jednoduchšiu obsluhu vybavený horným a spodným hákom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku, t.j. za ks predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný rozpis s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
Miestom dodania sú sídla oblastí objednávateľa v lokalitách Humenné, Poprad , Prešov, Stará Ľubovňa,Svidník.
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cienu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu.
Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, v ktorom objednávateľ zároveň požaduje doplniť cenu celkom bez DPH a vrátane DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta,
b) čestné prehlásenie uchádzača, že: požadované druhy predmetu zákazky budú dodávané výhradne v originálnych a neporušených obaloch výrobcu a že ponúkaný tovar pochádza z krajín EÚ.
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 2 Osobitných požiadaviek na plnenie a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 2 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

26.04.2021 07:37 — 07.05.2021 07:38

1,00 súbor položiek

21 017,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2021 12:37

23.04.2021 08:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2021 08:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 463
 8
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2021 12:49 - Vstupná ponuka 21 000,00 € Cena s DPH
23.04.2021 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka 18 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS