• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2021 12:40
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2021 10:50

Detail zákazky Z20217279

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2021 12:40
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2021 10:50

Základné údaje

Z20217279

OF-233991

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5698663

Objednávateľ

42156424

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup príslušenstva a technických prostriedkov

monitor, Bluetooth headset, USB klávesnica s čítačkou občianskych preukazov, USB hub

  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre: uhlopriečka – 27“ rozlíšenie – minimálne 1920x1080p (Full HD) kontrast – minimálne 1000:1
Parametre: typ pripojenie – minimálne HDMI a USB-C + v balení kábel HDMI a USB-C ďalšie funkcie – pivot, nastaviteľná výška
 2. Bluetooth Headset + nabíjacie púzdro
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bluetooth Headset + nabíjacie púzdro ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre: jednoslúchadlový headset s mikrofónom pre handsfree telefonovanie, minimálne Bluetooth 3.0 doba hovoru minimálne 6 hodín / minimálne 10 dní v pohotovostnom režime
Parametre: klip za ucho, mikrofón eliminujúci ruchy na pozadí vodeodolné vyhotovenie proti potu a vlhkosti balenie: dobíjacie puzdro a dobíjací kábel
 3. USB klávesnica s čítačkou občianskych preukazov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB klávesnica s čítačkou občianskych preukazov ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre: slovenská lokalizácia klávesov (prípadne SK/CZ) vo výbave integrovaná čítačka čipových kariet
 4. USB hub
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB hub ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre: typ konektorov USB-A (male, female) štandard konektorov minimálne 3.0 počet portov minimálne 5x kompatibilný s USB 2.0 kompatibilný s Windows 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane vyloženia na mieste plnenia.
3. Tovar bude dodaný jednorazovo.
4. Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom a technickými a funkčnými parametrami, ktorý bude následne schválený/neschválený objednávateľom do 3 pracovných dní.
5. Lehota plnenia je od schválenia technických a funkčných parametrov objednávateľom do 21 kalendárnych dní.
6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky nový, zabalený v neporušených originálnych obaloch výrobcu (nie refurbished).
7. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (doprava tovaru do miesta plnenia, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď).
8. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
9. Pokiaľ z Opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
10. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 a 9 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
12. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
13. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 9 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom.
14. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavska cesta 100/II, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

30.04.2021 08:00 — 21.05.2021 15:00

1,00 celok

1 239,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.04.2021 12:40

21.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2021 09:19 - Vstupná ponuka 1 239,00 € Cena bez DPH
21.04.2021 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka 1 230,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS