• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2021 16:24
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2021 16:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2021 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2021 17:20

Detail zákazky Z20217224

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2021 16:24
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2021 16:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2021 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2021 17:20

Základné údaje

Z20217224

OF-233858

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5695486

Objednávateľ

36579343

Letisko Košice - Airport Košice, a.s.

Letisko Košice, Košice, 04175, SVK

Dodávateľ

45860637

MET Slovakia, a.s.

Rajská 7, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka zemného plynu

dodávka zemného plynu, preprava a distribúcia zemného plynu, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest ("OM") Objednávateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre Objednávateľa od príslušného PDS, ku ktorého sústave sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 1 - maloodber ("OM 1") - predpokladané zmluvné množstvo za 12 mesiacov kWh 310000
Odberné miesto č. 2 - strednoodber ("OM 2") - predpokladané zmluvnémnožstvo za 12 mesiacov kWh 1600000
Odberné miesto č. 3 - strednoodber ("OM 3") - predpokladané zmluvné množstvo za 12 mesiacov kWh 860000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM 1
Identifikácia OM 1 (POD kód) SKSPPDIS020919000140
Číslo OM 1 149705
Začiatok plnenia 01.05.2021
Koniec plnenia 30.04.2022
OM 2
Identifikácia OM 2 (POD kód) SKSPPDIS000930020586
Číslo OM 2 3026
Začiatok plnenia 01.05.2021
Koniec plnenia 30.04.2022
Denné maximálne množstvo 2000 m3
odberový diagram (váhy) pre jednotlivé kalendárne mesiace (máj 2021 až apríl 2022) odberu plynu v % 0-0-0-0-0-3-13-18-23-19-16-8
OM 3
Identifikácia OM 3 (POD kód) SKSPPDIS000930021462
Číslo OM 3 3005
Začiatok plnenia 01.05.2021
Koniec plnenia 30.04.2022
Denné maximálne množstvo 780 m3
odberový diagram (váhy) pre jednotlivé kalendárne mesiace (máj 2021 až apríl 2022) odberu plynu v % 2-2-2-2-2-3-15-19-19-17-11-6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
01. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na Plnenie (ďalej „OPP“) tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok (ďalej "VZP") a Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej "OUEP"), tvoriace Prílohu č. 1 VZP.
02. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto OPP prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
03. Príslušné odborné technické pojmy a terminológia sú prevzaté z OUEP.
Predmet zmluvy
04. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie podľa požiadaviek uvedených v Špecifikáciách a Zmluvných špecifikáciách a v súlade s predpismi uvedenými v OUEP čl. I bod 1.3.
05. Dodávateľ sa zaväzuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest Objednávateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj k prevzatiu zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania právnych predpisov (porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok).
06. Základom pre účtovanie dodávky plynu je skutočne dodané množstvo energie v plyne, ktoré sa vypočíta podľa vyhlášky MH SR č. 269/2012 Z. z. v znení neskorších predpisov.
07. Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky plynu od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov Vyššej moci.
Miesto, čas a spôsob plnenia Zmluvy
08. Miestom Plnenia podľa Zmluvy sú OM Objednávateľa, pripojené do sústavy alebo siete príslušného prevádzkovateľa, definované v Špecifikáciách príslušným POD kódom.
09. Zmluvné obdobie dodávky plynu do OM Objednávateľa je obdobie uvedené v Špecifikáciách pre OM.
10. Dodávka plynu je považovaná za opakované Plnenie poskytované Dodávateľom Objednávateľovi. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté v súlade s čl. VI bod 6.2 OUEP ako jednomesačné.
11. Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
12. Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky toho merania, prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle.
13. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje počas celej doby platnosti tejto Zmluvy online zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom v rozsahu minimálne:
a) elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr v reálnom čase,
b) elektronickú službu umožňujúcu zriadenie prístupu viacerých používateľov v mene jedného Objednávateľa s rôznymi oprávneniami,
c) elektronickú službu poskytujúcu prístup k údajom o spotrebe jednotlivých odberných miest vrátane histórie spotreby,
d) elektronickú službu zabezpečujúcu zadávanie, evidenciu a správu požiadaviek Objednávateľa, ktorá obsahuje minimálne: - Online komunikáciu - Možnosť prikladať prílohy - Notifikáciu stavu požiadavky - Zobrazenie stavu a riešiteľa požiadavky.
Cena
14. Cena za Plnenie je stanovená v súlade s čl. V ods. 1 a ods. 2 OUEP ako celková cena za dodávku plynu vrátane všetkých s tým  súvisiacich Distribučných služieb a prepravy počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH, ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím na Špecifikáciu alebo Zmluvnú špecifikáciu Plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžku trvania Zmluvného obdobia za OM Objednávateľa uvedené v Špecifikáciách.
15. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy Cenník plnenia, podľa ktorého stanovil Cenu plnenia do svojej ponuky s uvedením tarify pre jednotlivé OM. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM jednotkové ceny za všetky časti plnenia, uvedené v časti Funkčná špecifikácia, sadzbu spotrebnej dane v % a ak Dodávateľ je platcom DPH aj sadzbu DPH v %. Cenník plnenia bude obsahovať pre každú použitú Tarifu jednotkové ceny za všetky časti Plnenia, v členení na fixné mesačné platby v EUR/mesiac a ceny za odobratý plyn v EUR/kWh a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO.
16. Minimálne množstvo odberu pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku podľa čl. VI bod 6.11 OUEP sa stanovuje vo výške 80 % predpokladaného množstva Plnenia. Pri prekročení predpokladaného množstva Plnenia Dodávateľ kompenzačný poplatok uplatní v prípade prekročenia 120 % predpokladaného množstva Plnenia.
Platobné a fakturačné podmienky
17. Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť faktúru (v papierovej a elektronickej podobe), obsahujúca QR kódy, ktoré umožňujú uhradiť a zaúčtovať faktúru cez účtovný systém.
18. Dodávateľ sa zaväzuje zasielať fakturačné dátové súbory vo formáte RDI v štruktúre, ktorá bude predmetom dohody medzi Objednávateľom a Dodávateľom.
19. Dodávateľ zašle Objednávateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za skutočnú dodávku zemného plynu v súlade s kalkuláciou ceny. Každá faktúra bude vystavená v písomnej forme a doručená do miesta sídla Objednávateľa. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
20. Úhrada za skutočne odobratý zemný plyn sa uskutoční na základe faktúry Dodávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
21. Fakturačné obdobie je pri maloodbernom mieste OM 1 a pri strednoodberných miestach OM 2 a OM 3 obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca.
22. Dodávateľ vo faktúre rozčlení fakturovanú sumu na čiastku fakturovanú za služby obchodníka, čiastku fakturovanú za služby prepravy a čiastku fakturovanú za služby distribúcie s uvedením jednotkových cien a množstiev za každú službu zvlášť.
23. Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požadovať od Objednávateľa za opakovanú dodávku Plnenia preddavkové platby, a to vo výške a počte platieb uvedených nižšie. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté ako jednomesačné.
24. Bez ohľadu na povahu OM Objednávateľa (OM Objednávateľa s mesačným/ročným odpočtom odberu Plnenia), je výška preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia, vrátane DPH a spotrebnej dane podľa Zákona o spotrebných daniach, určená mesačne.
25. Predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia za OM 1 je stanovená ako alikvotná časť predpokladaného množstva Plnenia, pripadajúca na jeden kalendárny mesiac Zmluvného obdobia. Predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia na OM 2 a OM 3 za kalendárny mesiac, na ktorý sa preddavková platba uhrádza, je stanovená podľa jednotkových cien Cenníka a predpokladaného mesačného množstva Plnenia na OM 2 a OM 3, uvedeného v Špecifikácii na príslušný kalendárny mesiac (vypočítaného ako percentuálny podiel celkového predpokladaného množstva).
26. Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
27. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Povinnosti Dodávateľa
28. Pokiaľ je Zmluva uzatváraná bez zmeny dodávateľa plynu, v zmysle Energetických predpisov, Dodávateľ najneskôr do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy predloží Objednávateľovi platné povolenie alebo potvrdenie o splnení oznamovacej povinnosti na podnikanie v rozsahu zodpovedajúcom predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, podľa platnej legislatívy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
29. Pokiaľ je Zmluva uzatváraná v súvislosti so zmenou dodávateľa plynu v zmysle Energetických predpisov, predloží Dodávateľ najneskôr do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy Objednávateľovi platnú zmluvu na rok 2021 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2022 s PDS o prístupe do distribučnej siete, o distribúcií zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve do OM Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
30. Dodávateľ poskytne najneskôr v deň začiatku plnenia:
- platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia,
- webovú adresu na webovom sídle dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP najneskôr do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy,
- poučenie o spôsobe doručovania písomností,
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti resp. podá žiadosť podľa čl. X body 10.3 a 10.4 OUEP,
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ má uplatniť reklamáciu podľa čl. XI OUEP,
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemnného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
31. Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si Dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
32. Objednávateľ splnomocňuje Dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa plynu.
Názov Upresnenie
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku prespotrebu v jeho OM. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vzhľadom na osobitnú povahu prevádzky Objednávateľa je Dodávateľ povinný do 5 dní odo dňa účinnosti Zmluvy poskytnúť Objednávateľovi zábezpeku nanáhradu prípadnej škody spôsobenej porušením povinností Dodávateľa podľa tejto Zmluvy vo výške EUR 4.000,- (slovom štyritisíc eur), ktorá bude zložená na účet Objednávateľa oznámený Dodávateľovi v deň vzniku Zmluvy a bude slúžiť ako zábezpeka za dodanie Plnenia podľa tejto Zmluvy v požadovanom množstve, kvalite, čase a v súlade s podmienkami tejto Zmluvy (ďalej len „Zábezpeka“). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľovi vzniká pod podmienkou splnenia všetkých zmluvných povinností nárok na uvoľnenie Zábezpeky zníženej o sumy oprávnene použité zo Zábezpeky dňom uplynutia účinnosti tejto Zmluvy pod podmienkou neexistencie resp. riadneho odstránenia a/alebo nahradenia všetkých škôd, zaktoré Dodávateľ zodpovedá.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 28. Pokiaľ je Zmluva uzatváraná bez zmeny dodávateľa plynu, v zmysle Energetických predpisov, Dodávateľ najneskôr do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy predloží Objednávateľovi platné povolenie alebo potvrdenie o splnení oznamovacej povinnosti na podnikanie v rozsahu zodpovedajúcom predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, podľa platnej legislatívy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Navrhnutá hodnota Vypustiť

Uvedená požiadavka je v rozpore so Zákonom č.343/2015 Z.z. - viď výkladové stanovisko úradu pre VO č. 3/2017

Názov
Pôvodná hodnota 29. Pokiaľ je Zmluva uzatváraná v súvislosti so zmenou dodávateľa plynu v zmysle Energetických predpisov, predloží Dodávateľ najneskôr do 5 dní od uzatvorenia Zmluvy Objednávateľovi platnú zmluvu na rok 2021 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2022 s PDS o prístupe do distribučnej siete, o distribúcií zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve do OM Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Navrhnutá hodnota Vypustiť

Uvedená požiadavka je v rozpore so Zákonom č.343/2015 Z.z. - viď výkladové stanovisko úradu pre VO č. 3/2017

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Letisko Košice, Košice - mestská časť Barca, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.05.2021 00:00 — 30.04.2022 00:00

2 770 000,00 kWh

96 119,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.04.2021 16:24

20.04.2021 16:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.04.2021 16:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.04.2021 17:23 - Vstupná ponuka 96 000,00 € Cena bez DPH
20.04.2021 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 95 010,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS