00365327
Univerzitná nemocnica Martin
Kollárova 2, Martin, 03659, SVK
45550735
Solarprojekt s. r. o.
Strojárska 2206, Snina, 06901, SVK
Ochranný overal s kapucňou protibiologický
overal
Tovar, Služba
1. Ochranný overal s kapucňou protibiologický
|
|
---|---|
Funkcia |
ochranný celotelový odev na ochranu pred kontamináciou infekčnými činiteľmi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo - veľkosť XL | ks | 10500 | ||
množstvo - veľkosť XXXL | ks | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- jednorazový ochranný odev (kombinéza s kapucňou) poskytujúci ochranu CE kategórie III (Typ 5/6) | |
- ochrana proti biologický rizikám | |
- rukávy, kapucňa a spodky nôh stiahnuté gumičkou | |
- zapínanie na zips, prekrytý légou, ktorá je fixovaná lepiacou páskou, elastický pás | |
výrobok v zhode minimálne s: | EN ISO 13982-1:2004 (typ 5) |
výrobok v zhode minimálne s: | EN 13034:2005 + A1:2009 (typ 6) |
výrobok v zhode minimálne s: | EN 14126:2003 (typ 5-B, 6-B) |
výrobok v zhode minimálne s: | EN 1149-5:2019 |
výrobok v zhode minimálne s: | EN ISO 13688:2013 |
veľkosti: | XL, XXXL |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný: |
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktoré budú dodávané počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 2 ks v každej veľkosti (2xXL, 2xXXXL). Vzorky nebudú uchádzačovi vrátené, ostávajú ako súčasť dokumentácie súvisiacej s výberom dodávateľa. |
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY (originály spolu s úradným prekladom - preklad nebude požadovaný, ak budú doklady a dokumenty predložené v slovenskom resp. českom jazyku): |
- EÚ vyhlásenie o zhode podľa nariadenia (EÚ) 2016/425 |
- Podrobný technický opis predmetu zákazky tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len "RD") vrátane označenia výrobcu, obchodného názvu resp. typového označenie ponúkaného tovaru. |
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať |
- Podrobný aktualizovaný rozpočet / cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, merná jednotka tovaru, jednotková cena v € bez DPH, sadzbu DPH a jednotková cenu v € s DPH, celková cena v € bez DPH a v celková cena v € s DPH (ceny so zaokrúhlením na dve desatinné miesta). Podrobný aktualizovaný rozpočet bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť RD. |
2. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
2. a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
2. b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzujeprávo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
4. Skutočne požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností objednávkami. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých veľkostí, ktoré môže byť nižšie ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri zachovaní jednotkových cien. |
6. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom podľa potrieb objednávateľa. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 7 dní od doručenia objednávky. |
8. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, šarža a číslo objednávky. |
9. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami do štyroch dní odo dňa dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania predmetu zákazky z RD. |
10. V prípade, ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
11. Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu dohody. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto RD iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR. |
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
14. Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
15. V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 14 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. |
17. RD sa uzatvára na 3 mesiace odo dňa jej uzatvorenia, resp. do vyčerpania finančnej sumy Rámcovej dohody. |
18. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kollárova 2, 036 59 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
3
1,00 celok
36 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2021 15:25
21.04.2021 08:00
21.04.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2021 17:12 - Vstupná ponuka | 35 900,00 | € | Cena bez DPH |
21.04.2021 07:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: