• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 13:50

Detail zákazky Z20217197

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2021 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2021 13:50

Základné údaje

Z20217197

OF-233386

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5704338

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toner - spotrebný materiál

Tonery

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner a spotrebný materiál
Funkcia
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Nedodržanie podmienok sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Vykonanie obhliadky tovaru pred jeho prevzatím
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Toner HP 130 -  CF351 / 352 / 353 ks 9
2. OKI originál páska do tlačiarne, 44173405, čierna ks 50
3. Cartridge Canon PGI-525PGBK, čierna ks 5
4. Cartridge Canon CLI-526BK, čierna ks 5
5. Cartridge Canon CLI-526C, azúrová ks 5
6. Cartridge Canon CLI-526M, purpurová ks 5
7. Cartridge Canon CLI-526Y, žltá ks 5
8. Cartridge Canon CLI-526GY, siva ks 5
9. Toner HP CE310A - 126A ks 10
10. Toner  HP CE311 / 312 / 313  - 126A ks 15
11. Toner HP CF283A - 83A ks 1
12. Toner HP W2030A - 415 ks 2
13. Toner HP W2031A  / 2032 / 2033 - 415 ks 6
14. Toner HP Q7516A - 16A ks 5
15. Toner Canon CRG 057 H, čierny (3010C002) ks 1
16. Toner HP CB540A - 125A ks 5
17. Toner HP CB541 / 542 / 543 - 125A ks 15
18. Zobrazovací valec 32A CF232A black ks 10
19. Toner HP CB435A ks 80
20. Toner HP CE278A ks 150
21. Toner HP CB436A ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kapacita: 1000 strán A4 pri 5% pokrytí
9. Kapacita: 1200 strán A4 pri 5% pokrytí
10. Kapacita: 1000 strán A4 pri 5% pokrytí
11. Kapacita: 1500 strán A4 pri 5% pokrytí
12. Kapacita laserového tonera je 2 400 strán pri 5% pokrytí.
13. Kapacita laserového tonera je 2 100 strán pri 5% pokrytí.
14. Kapacita: 12000 strán pri 5% pokrytí
15. Kapacita laserového tonera je 10 000 strán pri 5% pokrytí.
16. Kapacita: 2300 strán A4 pri 5% pokrytí
17. Kapacita: 1400 strán A4 pri 5% pokrytí
19. Kapacita1500 strán
20. Kapacita2100 strán
21. Kapacita2000 strán
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia
Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Kupujúci je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, kupujúci neprevezme tovar a predávajúci je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom kupujúcim.
Tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Za prípadné škody na tlačiarňach spôsobené používaním renovovaných kaziet dodaných dodávateľom zodpovedá dodávateľ.
V prípade, že dodávateľ nepredloží objednávateľovi požadovane doklady do dvoch dní od uzavretia zmluvy podľa špecifikácii v popise zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu.
Kupujúci bude priebežne monitorovať počet vytlačených strán na jeden toner. V prípade, že tonery nebudú spĺňať predpísanú výťažnosť, objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Priložiť prílohu s nacenením jednotlivých položiek z dôvodu skladovej evidencie a účtovníctva, cena bez DPH a cena s DPH
Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy na základe emailovej objednávky.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že tovar nebudú spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

12 917,70

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.04.2021 11:31

23.04.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 566
 98
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2021 12:04 - Vstupná ponuka 12 917,50 € Cena bez DPH
20.04.2021 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 12 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS