30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35804262
NTT Slovakia s. r. o.
Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK
Poskytnutie technickej podpory pre sieťové bezpečnostné zariadenia
Poskytnutie technickej podpory pre sieťové bezpečnostné zariadenia
Tovar, Služba
|
1. Licencie a technická podpora
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je poskytnutie licenčného softvérového vybavenia vrátane technickej podpory pre sieťové bezpečnostné zariadenia na ochranu e-mail a web komunikácie na obdobie 18 mesiacov v rozsahu stanovených podmienok. Pre licenčné softvérové vybavenie budú dodané aktivačné kľúče. Presná špecifikácia pre poskytnutie licenčného softvérového vybavenia vrátane technickej podpory je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Licencia ESA Advanced Malware Protection (w/t 200 file uploads/day) – ESA-AMP-LIC pre 6100 users na 18 mesiacov od 30.4. 2021 do 31.10.2022 - Subskripcia pre existujúcu inštalovanú bezpečnostnú emailovú bránu – appliance Cisco C395 s funkčnosťou detekcie a blokovania malware (škodlivého softvérového kódu) s reputačným skórovaním a sandboxingom pre trasovanie trajektórie škodlivých kódov spojenej s retrospektívnou analýzou na elimináciu následkov škodlivých kódov. | ks | 1 | ||
| 2. Licencia ESA Inbound Essentials SW Bundle ( AS,AV,OF) – ESA- ESI-LIC pre 6100 users na 18 mesiacov od 30.4. 2021 do 31.10.2022 - Subskripcia pre existujúcu inštalovanú bezpečnostnú emailovú bránu – appliance Cisco C395 s funkcionalitou bezpečnosti pre prichádzajúce maily na báze antispam s reputačným filtrom, antivíru, karantény pre podozrivé rizikové maily s detekciou greymail marketingových alebo falošných marketingových mailov. | ks | 1 | ||
| 3. Licencia WEB Essentials SW Bundle (WSA-WSE-LIC (WREP+WUC)) – pre 6100 users na 18 mesiacov od 30.4. 2021 do 31.10.2022 - Subskripcia pre existujúcu inštalovanú bezpečnostnú WEB bránu – appliance Cisco C395 s funkcionalitou bezpečnosti pre URL filtrovanie webovej prevádzky od používateľov navštevujúcich web s kombináciou reputačného URL filteringu a dynamickej bezpečnostnej analýzy obsahu web stránky na báze skenovania textu, skórovania povahy textu pre daný typ stránky, kalkuláciou proximity stránky k danej kategórií obsahu a následnej kategorizácií stránky. | ks | 1 | ||
| 4. Licencia WSA Advanced Malware Protection (WSA-AMP-LIC) pre 6100 users na 18 mesiacov od 30.4. 2021 do 31.10.2022 - Subskripcia pre existujúcu inštalovanú bezpečnostnú WEB bránu – appliance Cisco C395 s funkcionalitou detekcie a blokovania malware s reputačným skórovaním a sandboxingom pre trasovanie trajektórie škodlivých kódov spojenej s retrospektívnou analýzou na elimináciu následkov škodlivých kódov. | ks | 1 | ||
| 5. Licencia SMA Centralized Email Management Reporting (SMA-EMGT-LIC) pre 6100 users na 18 mesiacov od 30.4. 2021 do 31.10.2022 - Subskripcia pre centralizovaný manažment existujúcich inštalovaných bezpečnostných WEB brán – appliance Cisco M395 s funkcionalitou centrálnej správy viacerých appliance, karantén jedným centralizovaným nástrojom. | ks | 1 | ||
| 6. Licencia SMA Centralized WEB Management Reporting (SMA-WMGT-LIC) pre 6100 users na 18 mesiacov, od 30.4. 2021 do 31.10.2022 - Subskripcia pre centralizovaný manažment existujúcich inštalovaných bezpečnostných WEB brán – appliance Cisco M395 s funkcionalitou centrálnej správy viacerých appliance, karantén jedným centralizovaným nástrojom | ks | 1 |
| Názov |
| I. CENA: |
| 1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. až 6. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
| 2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (doprava, licencie, poskytnutie technickej podpory) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
| 3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
| 4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
| 5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
| II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
| 1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
| 2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
| 1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom. |
| 2. Miestom plnenia je ústredie objednávateľa v Bratislave. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v miestach plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
| 3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
| 4. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). |
| 5. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
| IV. FAKTURÁCIA: |
| 1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, ktorá bude vyhotovená v členení podľa jednotlivých miest plnenia. |
| 2. Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdená poverenými zamestnancami objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o dodaní predmetu zmluvy. |
| 3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
| 4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
| 5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
| Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
| 7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
| V. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
| 1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné |
| overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického |
| trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
| 2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, |
| zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
| 3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
| 4. Pokiaľ z technickej špecifikácie premetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
| 5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
| 6. Ak bude dodávateľ v omeškaní s plnením podľa bodov 1. až 6. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, časť Technické vlastnosti a podľa čl. III. Plnenie predmetu zmluvy bodu 3, objednávateľ uloží dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každých 24 hodín omeškania. |
| 7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| 8. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy: - potvrdenie výrobcu resp. obchodného zastúpenia výrobcu (akceptovateľné je potvrdenie z členského štátu Európskej únie alebo štátu , ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore) o tom, že dodávateľom ponúkaný predmet plnenia zmluvy má zaručenú autenticitu, |
| - kópiu platných certifikátov min. 1 experta so znalosťami o sieťovej bezpečnosti (napr. CCNP Security – Cisco Certified Network Professional) prípadne rovnocenný ekvivalent tohto certifikátu,- kópiu dokladu preukazujúceho skutočnosť, že dodávateľ je autorizovaným partnerom výrobcu s úrovňou certifikácie vyššou ako základnou certifikáciou. |
| 9. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
| 10. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
30.04.2021 12:31 — 31.10.2022 12:31
1,00 cena celkom
253 200,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2021 12:36
22.04.2021 12:00
22.04.2021 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.04.2021 10:37 - Vstupná ponuka | 253 200,00 | € | Cena s DPH |
| 22.04.2021 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 253 080,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: