• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2021 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2021 09:50

Detail zákazky Z20217170

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2021 09:12
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2021 09:50

Základné údaje

Z20217170

OF-231246

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5695434

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

31428045

TOVOCHEM spol. s r.o.

Psotného 12, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hnojivá k projektu

Hnojivá, dusíkaté hnojivo, kombinované hnojivo

  • 24440000-0 - Rôzne hnojivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hnojivá k projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dusíkaté hnojivo, min. požiadavka na obsah: 27 % dusíka a 4,1 % celkového MgO, približne 7 % CaO celkového a 2 % CaO vodorozpustného. Granulát dusičnanu amónneho s jemne mletým dolomitom, ktorého prítomnosť znižuje prirodzenú kyslosť hnojiva. Granulometrické minimálne zloženie: obsah dusičnanového dusíka 13,5 % , obsah častíc od 2 do 5 mm min. 90 %, obsah častíc pod 1 mm max. 1 %.  Balenie: 25 kg.  Tomu zodpovedá napr. LAV 27 % N. kg 300
Kombinované dusíkaté hnojivo, komplexné hnojivo s vyrovnaným obsahom účinných látok, min. požadovaná účinná látka: obsah N 15 %, obsah P2O5 15 %, obsah K2O 15 %. Granulované hnojivo dusík v dusičnanovej a amoniakálnej forme, fosfor vo forme oxidu fosforečného (P2O5 ) a draslík vo forme draselnej soli ( K2O ), minimálna požiadavka na obsah: obsah celkového dusíka 15%, obsah celkového oxidu fosforečného 15%, obsah celkového oxidu draselného 15%,obsah celkového SO4 8%. Balenie: 25 kg. Tomuto zodpovedá napr. NPK 15-15-15. kg 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu,typu preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Zákazka je financovaná z nenávratného finančného príspevku a podlieha schvaľovaciemu procesu postupu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov (NFP) poskytnutých Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v rámci programu INTERREG V-A Slovenská republika – Česká republika  2014-2020 projektu „Výzkum a nalezení vhodné odrůdové skladby jarního ječmene požadované sladovnické kvality pro oblasti častěji postihované suchem pro výrobce sladu a piva“  (GEREBA) s ITMS kódom: 304011P506
Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere.
Faktúra musí mať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a uvedený názov projektu: INTERREG V-A Slovenská republika – Česká republika  2014-2020, označenie projektu GEREBA, ITMS kód: 304011P506
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry objednávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj originál dodacieho listu.
Kupujúci má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť. Predávajúci poskytuje záruku za dodaný tovar počas záručnej doby, ktorá je 24 mesiacov prípadne kratšia v závislosti od druhu objednávaného tovaru, ak je výrobcom stanovená iná doba exspirácie.
Predávajúci preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení. Kupujúci je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
Kupujúci je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od predávajúceho: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru predávajúcim má kupujúci právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar.
Požaduje sa: -zabezpečenie dopravy tovaru do 10 dní od potvrdenia písomnej objednávky predávajúcim, v špecifických prípadoch po dohode;, - dodať tovar, ktorý zodpovedá slovenským technickým normám alebo normám EÚ a je výlučne v 1. akostnej triede.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-Výskumný ústav rastlinnej výroby, Bratislavská cesta 122, 921 68 Piešťany, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

27.04.2021 09:00 — 27.05.2021 15:00

600,00 kg

343,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.04.2021 09:12

20.04.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.04.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 162
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2021 10:08 - Vstupná ponuka 343,40 € Cena bez DPH
16.04.2021 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 343,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS