• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2021 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2021 08:57
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2021 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 09:50

Detail zákazky Z20217167

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2021 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2021 08:57
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2021 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 09:50

Základné údaje

Z20217167

OF-233918

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5719719

Objednávateľ

35544651

Základná umelecká škola

M. Hunyadiho 1256/16, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania

  • 55524000-9 - Služby hromadného stravovania pre školy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok na dobu jedného roka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,83
Množstvo stravných poukážok na rok ks 2800 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ na základe mesačných objednávok objednávateľa a stravné poukážky budú dodané priamo do sídla objednávateľa.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, alebo prostredníctvom internetu.
Plnenie predmetu zákazky sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania za zmluvného počtu stravných poukážok.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky.
Celková cena za úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúra uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a ceny za stravnú poukážku. Táto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH as DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do sídla objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené so splnením predmetu zákazky
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie sumy, poplatky či provízie, iné ako dohodnuté a uvedené v zmluve.
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu, v prípade legislatívnych zmien požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nemení.
Výmena – vrátenie nepoužitých stravných poukážok bude možné do 31.1.2022
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých poukážok sú len informatívne a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne 30.04.2022 aj keby objednávateľ neodoberal predpokladané minimálne a maximálne množstvo stravných poukážok.
Dodávateľ akceptuje úhradu za poskytnutie služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavanej dodávateľom a zaslanej odberateľovi bez poskytnutia záloh a preddavkov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo 30 dňovej splatnosti úhrady faktúry.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok raz mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie hrdinov 10, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

03.05.2021 08:58 — 30.04.2022 08:58

1,00 zákazka

15 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.04.2021 09:01

30.04.2021 08:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2021 09:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 115
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.04.2021 11:06 - Vstupná ponuka 15 300,00 € Cena s DPH
15.04.2021 15:54 - Najvýhodnejšia ponuka 15 299,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS