• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2021 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2021 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2021 11:25

Detail zákazky Z20217156

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2021 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2021 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2021 11:25

Základné údaje

Z20217156

OF-233658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5695414

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

31583466

NICHOLTRACKT, s.r.o.

Fiľakovská 24 , Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie letných pneumatík

letné pneumatiky, motorové vozidlá

  • 34351100-3 - Pneumatiky pre motorové vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Položka č. 1: Letné pneumatiky, typ 175/70 R14 84T - "Continental-ContiEcoContact 6 175/70 R14 84T“, alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 28
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto dodania - počet letných pneumatík v ks Bratislava - 4 ks, Dolný Kubín - 4 ks, Galanta - 4 ks, Michalovce - 4 ks, Stará Ľubovňa - 4 ks, Trebišov - 4 ks, Veľký Krtíš - 4 ks
Za ekvivalent sa považuje typ letnej pneumatiky 175/70 R14 84T , ktorá spĺňa podľa energetického štítku nasledovné parametre:
Max spotreba paliva B
Maximálna priľnavosť za mokra B
Maximálna hladina hluku 70 Db
 2. Položka č. 2: Letné pneumatiky, typ 195/55 R15 85H - "Continental-ContiEcoContact 6 195/55 R15 85H“, alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto dodania - počet letných pneumatík v ks Bratislava - 4 ks, Žilina - 4 ks
Za ekvivalent sa považuje typ letnej pneumatiky 195/55 R15 85H, ktorá spĺňa podľa energetického štítku nasledovné parametre:
Max spotreba paliva B
Maximálna priľnavosť za mokra A
Maximálna hladina hluku 71 Db
 3. Položka č. 3: Letné pneumatiky, typ 195/65 R15 91H - "Continental-ContiEcoContact 6 195/65 R15 91H“, alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto dodania - počet letných pneumatík v ks Humenné - 4 ks, Trnava - 8 ks
Za ekvivalent sa považuje typ letnej pneumatiky 195/65 R15 91H, ktorá spĺňa podľa energetického štítku nasledovné parametre:
Max spotreba paliva A
Maximálna priľnavosť za mokra B
Maximálna hladina hluku 71 Db
 4. Položka č. 4: Letné pneumatiky, typ 205/55 R16 91V - "Continental-ContiEcoContact 6 205/55 R16 91V“, alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto dodania - počet letných pneumatík v ks Bratislava - 4 ks, Michalovce - 4 ks, Poprad - 4 ks, Prešov - 4 ks
Za ekvivalent sa považuje typ letnej pneumatiky 205/55 R16 91V, ktorá spĺňa podľa energetického štítku nasledovné parametre:
Max spotreba paliva A
Maximálna priľnavosť za mokra A
Maximálna hladina hluku 71 Db
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každý typ pneumatík uvedie: obchodný názov, označenie pneumatiky, jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
3. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti (doprava, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
2. V prípade ekvivalentného plnenia dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy energetický štítok pre každý typ pneumatiky s označením údajov v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu č. 1222/2009 o označovaní pneumatík, ktorý určuje palivovú úspornosť, hluk valenia a priľnavosť za mokra.
3. Dodávateľ dodá nové letné pneumatiky, neprotektorované, v prvotriednej kvalite, s rokom výroby nie starším ako 44/2020, schválené na prevádzku v krajinách EÚ.
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky v čiastkových plneniach najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
5. Záručná doba je min. 24 mesiacov.
6. Miesta dodania sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti. Presné dodacie adresy s kontaktnými osobami v mieste plnenia objednávateľ poskytne dodávateľovi obratom, najneskôr do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
7. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h).
8. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu plnenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
IV. FAKTURÁCIA
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru.
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o daniz pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonomstanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiťdodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp.doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ,tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu avýšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č.272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť
v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné
zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

23.04.2021 10:00 — 03.05.2021 10:00

1,00 cena celkom

4 110,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.04.2021 08:13

20.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 64
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2021 09:11 - Vstupná ponuka 4 110,00 € Cena s DPH
20.04.2021 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 4 102,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS